1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik vroeg het meer omdat ik nog een Neymar heb uit mijn eerste gratis pakketje. Ik wacht al een tijdje op een goed moment om hem te verkopen. Maar hij speelt zo lekker dus ik heb dat moment steeds maar uitgesteld. :+

    Mocht hij nu in de TOTW komen, dan is deze week (na woensdag) wellicht een goed moment om hem te verkopen. Dan koop ik hem over een tijdje wel weer terug voor minder.
     
  2. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Neymar uit je eerste gratis pakje :eek:
     
    Santino vindt dit leuk.
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja snap dat dat een goede speler is, maar ik bedoel meer dat ik zelf niet mijn PS4 om zou ruilen voor een X1, wat diegene wilde doen, alleen omdat je dan Legends hebt.
     
  4. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Woensdagmiddag 16.00 uur als EA op Twitter zet dat hij in de TOTW zit. Wacht 10 minuten, dan is zijn prijs op zn hoogtepunt waarschijnlijk. Dan moet je gewoon de huidige prijs een stukje undercutten zodat je hem gelijk verkoopt.
     
    Santino vindt dit leuk.
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Bedankt voor de tip! Ik ga het in de gaten houden.
     
  6. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb je wel het goede team gedeeld. Ze passen namelijk helemaal niet in dit team en zijn daarnaast 10x zo duur als de rest van het team bij elkaar.

    Ik maak altijd met Puush een screenshot. Dan kan je het gewoon als plaatje in dit topic delen en hoeven we niet op je link te klikken en te wachten tot hij klaar is met laden.

    Als voorbeeldje maar even de stats van de laatste spits die ik heb gekocht.

    [​IMG]
     
  8. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik zou beginnen achterin al je spelers 10chem te geven, die scheelt lettelijk doeltpunten tegen. Kijk bijvoorbeeld naar CB santana en keeper Sommer. Beide solide en santana goed snel. Of dit:

    http://www.futhead.com/16/squads/3154354/

    Verder voor de keuze van die twee spelers, ik heb ze beide veel gebruikt al. Vond Aubamayang heel erg tegenvallen, de snelheid is totaal niet te gebruiken omdat hij traag is met aannemen en hij beweegt voor mijn gevoel langzaam als je dribbelt. Costa vond ik er fijn spelen, ook bij hem vond ik dat de pace er echter totaal niet uit kwam, hij heeft wel een lekker schot en fijne dribbel, een stuk beter dan aubamayang. Heb ze beide ook met hunter/cat gespeeld dit hielp niet voor het pace probleem.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2015
    Saaslijer vindt dit leuk.
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja dit heb ik ook gemerkt. Een hoge pace is dit jaar nog wel belangrijk, maar alleen als je speler daar ook optimaal gebruik van kan maken. Stats als Dribbling, Ball control, Balance en Reactions zijn daar erg belangrijk bij. De enige snelle speler waarbij ik echt heel goed gebruik kon maken van zijn hoge pace was Theo Walcott en die heeft al deze stats dan ook boven de 80.
     
  11. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik ga Aubameyang toch even proberen, ben wel een fan van hem, en wordt het niks dan verkoop ik hem weer.. Feghouli en Hermann op de rechterkant doen het tot nu toe prima naar behoren, dus Douglas Costa is nog niet echt hoge nood..

    Heb achterin nu Ricardo Rodriguez, Naldo, Santana en Dani Alves, met als keeper Diego Alves. Dat moet wel werken toch?
    Met Dani Alves is het wel lekker als ik dan wel Douglas Costa rechtsbuiten zet, met Luis Gustavo als rechter CM, voor de ultieme chemisty.

    Verder nog tips? Iemand al bekend met Lewandowski? Daar wil ik wel voor gaan sparen dan straks, want verder staat mn team aardig als een huis.
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vond hem persoonlijk erg tegenvallen. Je kan hem lenen voor 5 wedstrijden in de EA catalogus.
     
  13. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik vond lewandowski ook tegenvallen. Beste spits voor mij in de bundes was Muller.

    Vraag, wat is het beste alternatief voor de dure neymar en ronaldo in de liga voor de LW/LF positie? (433-4 / 4321 )
     
  14. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Yevgen Konoplyanka is top :thumbs:
     
  15. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Echt, Muller?
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ga vrijdag ofzo ook maar een team bouwen denk ik want gister weer draft gewonnen maar alsnog 5k verlies.Heb alleen geen idee wat voor competitie ik wil doen.Met draft bevielen mij Reus,Bruyne,Pogba,Toure uitstekend
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik speel nu met dit team. Speelt echt lekker en 4-3-3(5) bevalt me tot nu toe het best. Met buitenspelers vind ik toch fijner spelen dan met twee spitsen en de iets teruggezakte spits wordt hier ook beter als aanspeelpunt in het spel betrokken als ondersteuning voor het middenveld. Misschien dat ik daar Lukaku nog ga proberen ipv Remy. Alleen voor de plek van Wilshere heb ik nog steeds geen perfecte speler gevonden (die betaalbaar is). Ook over Azpilicueta ben ik niet super tevreden. Vind hem lomp in de balbehandeling en dribbling, dus misschien maar eens wat anders proberen.

    Edit: oh, het is niet Clichy op de rechtsback maar Clyne..

    [​IMG]
     
  18. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    [​IMG]

    Ik zou Rooney kopen, en als je het geld niet hebt dan Fabrégas vervangen voor een goedkoper alternatief. Want hoewel die natuurlijk erg goed is is ie niet onmisbaar. En Rooney is namelijk echt ongelofelijk goed dit jaar, zeker nu pace iets minder belangrijk is shined ie beter dan ooit. Bovendien heeft ie een erg goeie passing en dat is handig op de CF positie en eigenlijk ook gewoon nodig.

    Over Azpilicueta, ik vind hem persoonlijk echt de beste linksback in de league. Je hoeft natuurlijk geen Marcelo achtige dribbels te verwachten maar de achterlijn haalt ie vaak genoeg bij mij. Bovendien is ie verdedigend héél erg sterk en z'n passing is ook goed.

    (Je weet trouwens dat ie rechtsbenig is?). Want als je dat niet wist snap ik heel goed dat je niet met m uit de verf komt :+
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2015
    Barbabravo vindt dit leuk.
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Rooney heb ik ook gewoon niets eens aan gedacht :') in de veronderstelling dat ik die toch niet zou kunnen betalen. Ik vind Fabregas echt een heerlijke speler dus die wil ik wel graag houden maar zal toch eens gaan kijken naar Rooney. Is dat geen leenspeler die je in de store kunt kopen? Dan kan ik hem eens uitproberen :+ En anders maar even tijdje sparen dan heb je hem ook zo.

    Ja dat Azpilicueta rechtsbenig is weet ik. Misschien verwacht ik te veel van zijn dribbling dan, verdedigend is hij inderdaad wel sterk.

    Trouwens ben ik zelf niet super tevreden over Begovic als keeper. Zijn er betere betaalbare alternatieven? Of ligt dat gewoon aan het feit dat keepers blunders kunnen maken in FIFA. Een vriend van mij heeft Moya (van Atletico) op doel staan en die plukt echt werkelijk elke onmogelijke bal uit het doel.
     
  20. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Met muller heb ik ook goede ervaringen. Vond Lewa erg tegenvallen. Vind hem niet waard voor de huidige prijs.
     

Deel Deze Pagina