Iedereen al gewend aan de offline gameplay? Ben bang dat ik nog voor de winterstop ontslagen ga worden bij Ajax. De passing is wisselvallig, maar vooral het tiki taka (zelfs clubs als de graafschap) van de computer is frustrerend. Net als het balletje in de hoek houden vanaf de 75e minuut trouwens!
Heb nu al een paar avonden beide pes als fifa gespeeld maar heb geen idee wat ik nou zou willen halen. Vind pes beter spelen maar fifa overall meer interessant. Speel echt NOOIT voetbalgames. Laatste was fifa '96 ofzo. Maar vind het eigenlijk toch wel erg leuk
Mensen hier die career mode spelen? @ArtificialFaith met welk team speel jij? Was zelf begonnen met Liverpool. Leuk, alleen jammer van veel onrealistische transfers. Bayern leek iedere basisspeler wel te verkopen
Meer mensen die geen verbinding met de EA servers kunnen maken? heb hier al sinds gisteravond last van. Heb wel gewoon een goede internetverbinding.
Is het probleem al opgelost met de connectie met de EA server? Vanochtend kon ik ook niet meer connecten.
Ik speel met Southend United, Divisie 3 teampje. Ben nu ieder jaar gepromoveerd dus sta ik in de Premier League. FIFA had beloofd de transfers realistischer te maken maar daar merk je weinig van.
Ben nu halverwege mijn tweede seizoen met Borussia Mönchengladbach en Bayern heeft elke transferwindow nog mijn keeper gekocht voor minimaal het dubbele dan marktwaarde. Naast Neuer hebben ze nu nog 3 of 4 80+ keepers
Volgens EA ligt het probleem bij de provider Ziggo, Telfort en Online.nl Ik heb Ziggo. Ziggo gebeld en die zeggen weer dat er niks is veranderd. Nou dan zit je lekker in de penarie.
Net FIFA een paar keer herstart en nu ook geen problemen meer. Eigenlijk pas sinds een uurtje dat het weer normaal werkt.
ik heb juist het idee dat het slechter is geworden, ben nu een paar seizoenen bezig en de meeste top teams in de premier league strijden niet eens mee om het kampioenschap. Nog iets waar ik me wel aan erger zijn de schouder duwtjes, je kunt nu op een mooie en correcte manier je lichaam gebruiken maar je word er continu voor afgefloten.
Dat inderdaad, en de veel te makkelijke penalty's die je tegen krijgt. Ik durf echt bijna geen tackle te maken in het strafschopgebied, wat er voor zorgt dat de tegenstander veel te makkelijk er doorheen komt.