1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Suck it up :+

    M'n Titan deed de Arc
    M'n Hunter deed Solar (moet nog 50% ability kills. Dus WE'VE WOKEN THE HIVE maar doen een goed aantal keren)
    M'n Warlock gaat de Void doen ...

    En Void op je Titan? Mja, succes. Je hebt alleen maar je Titan Bubbel ... alles wat je daarin killed valt niet onder de noemen Void. Dus, iets zoeken met dubbele granaten of anders opnieuw beginnen.

    Helaas grinden ... maar je krijgt d'r wel wat leuks voor terug!
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, dat springen gaat me nog niet altijd goed af. Overigens ben ik de avond gestopt op light 290. Vault of Glass kan ik dus wel mee, de rest verwacht ik vandaag wel te halen tot 295, moet voor een quest nu toch 5 Heroic Strikes doen.

    Al die shards verzamelen word me een beetje teveel, vind de dead Ghosts ook alleen maar per toeval en geen zin in guides voor zoveel kleine dingetjes. :+
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2015
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nwah is easy. Heb het op me Hunter op deze manier gedaan. Titan heeft die spike grenade ook. Doe ook gewoon de Armamentarium aan en het is zo gedaan.

     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ben gelukkig klaar met de zwaarden. Na woensdag krijg ik de laatste quest voor het Void zwaard en dan heb ik ze alle 3. Heb ze allemaal op mijn Warlock gecomplete. Ging vrij simpel allemaal.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vault of Glass en Crota's End kan je beide mee. Zijn "level" gebonden i.p.v "light", althans ... geloof ik. King's Fall is aan "light" gebonden. 290 kan in principe wel, mits je team 295/300 is. Zorg voor goede wapens en kijk (indien je wil) al een beetje op YouTube hoe deze raid in elkaar zit. Zo help je de ander ook een beetje mee. Maar, blind erin gaan is en blijft leuker.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zal de video's zeker een keer bekijken, maar bekijk sowieso al best wat video's sinds ik de game meer ben gaan spelen. Ik weet dat het handig is om te weten wat ik kan verwachten, maar het meeste is toch hit, run, hide, hit, run, hide. Nooit geen grote problemen gehad met eerdere content, behalve dat ik niet vreselijk goed ben in springen of grote hoeveelheden kills maken.

    In raids kan ik ook maar beter doen aan crowd control, de adds zoveel mogelijk van jullie af houden. Hier ben ik op de PC juist heel erg slecht in, maar in shooters is het sowieso al een stuk makkelijker. Woensdag maar eens bekijken, dan geef ik mijn light en progress nog wel even door en zouden we rond 20.00, normale raid tijden zijn dat, wel los kunnen.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Hybrid ... pffff... Titan en dan Void kills. De pain ... de paaaaaaaaaaaaain!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vault of Glass guide bekeken. Met die puzzel zal zeker even kut worden, maar de rest is redelijk makkelijk te doen. Groene slijm, je special gebruiken, en aan het eind de portals open houden of gast met de shield beschermen.

    Nu al zin in woensdag. :+
     
    Raafie vindt dit leuk.
  9. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ja ik was idd al bezig met mijn armenterium van 170 light zodat ik iig 2 grenaten heb , helaas is er dus niet echt een
    snellere en/of effectieve manier. Grinden it is 8)
     
  10. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Hoort dit niet in het foto's van members topic thuis? Mods let eens op AUB...
     
    Rampage en AnubisNefer vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Even een stapje terug naar 289 light, omdat ik mijn hand cannon leg van 292 heb vervangen voor een scout rifle. Ik ben gelukkig al af van die vreselijke fusion rifle, maar die heb ik tijdelijk moet vervangen voor een blue side arm van 290+ uit mijn hoofd.

    Er zijn dus nog wel stappen te maken, maar vanavond eerst nog 3 heroics ongeveer doen om de quest in te kunnen leveren, dan krijg ik weer een weapon upgrade. Het is imo een beetje jammer dat je wapens niet in bepaalde slots kan zetten, want anders had ik een ander wapen als primary gekozen.

    Edit: Met de nieuwe update schijnt het ook makkelijker te worden om clips op te nemen en te uploaden elders. Hele One update word sneller, beter en betrouwbaarder, maar ook gebruiksvriendelijker.
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Afgelopen week alle drie de Raids gezien op youtube. Die Crota raid lijkt niet zo heel moeilijk overigens.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Primary: Gjallarhorn
    Secondary: Heavy MG
    Heavy: Zwaardje

    Zoiets :+?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zoek nog een aantal mensen om de raid mee te doen. Ik heb nu in totaal 4 potentiele spelers, mis er dus nog 2. Iedereen die mee wil doen is wel boven de 295. T wordt voor mij wel de eerste keer n raid, dus er moet wel het een en ander uitgelegd worden. Hit me up!
     
  16. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @ageQned en @Tiberius wilde de raid geloof ik doen.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Primary : Gjallarhorn
    Secondary : Gjallarhorn
    Heavy : Gjallerhorn
    Extra Heavy : Raze-Lighter

    Ik zeg Solar NF.
     
  19. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Zijn er dudes die vrijdag Kings Fall hard mode gaan doen?
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik wil hem zeker wel doen, dus vind ik geen probleem een keer af te spreken.

    Moet sowieso nog wat mensen hebben voor een quest, omdat ik een Nightfall Strike moet doen.

    Heb nu trouwens ook max Glimmer, en heb er nu al een hekel aan dat ik nog Glimmer kan krijgen van de Crypto. Zo irritant als je in de Tower bent en je dat groene uitroepteken ziet. :+

    Hulp kan ik overigens ook wel gebruiken bij twee quests op Aarde o.a. en nog eentje op de DN uit mijn hoofd. Zijn level 38 en 40 quests en ik weet uit eerder ervaringen dat ik die hoge level quests een beetje erg faal soms. Teveel enemies in te krappen ruimtes. 8)
     

Deel Deze Pagina