Ik ben zo enthousiast hè. Dit oogt duizend keer beter dan episode 1 en 2. En die muziek, zo heerlijk! Die langzamere uitvoering van die track uit Empire.
Zolang ze nu maar niet weer de scenes vervolgen door middel van dat oldschool gedoe uit ep 4,5,6. Is niet nodig.
Vond vooral het begin een beetje overkomen als een game trailer. Met die voice overs van de 3 personages. Verder vond ik het wel oke. Maar had niet van die wow momenten zoals de eerste trailers waar je de gecrashde star destroyer zag, Han en Chewbacca of de millennium falcon.
Toegegeven, de tweede Force Awakens trailer was echt zo gaaf dat niets daar aan kan tippen. En eigenlijk gebeurt er niet zo héél veel in deze nieuwe, maar ik ben zo hyped up dat ik er hoe dan ook helemaal Reckuuza van wordt. Aaaargh! Waarom heeft Zwisterland niet gewoon IMAX zalen overal?
JONGE JE ZIET KYLO REN ZONDER MASKER JE HOORT KYLO REN ZN STEM HAN SOLO ITS TRUE ALL OF IT HET IS ZOOO GODVERGETEN FUCKING GRUWELIJK IK WORD HEELEMAAL GEEEAAAKAKKKKK
Heel veel mensen aan wie je dit vraagt zullen dit met ja beantwoorden.. Ik ben daar in ieder geval ééntje van. 1,2,3 niet super, 3,4,5 geweldig waarvan nr 4 , the empire strikes back, de beste.