Anderzijds betaal je wel minder voor de game nu en hij wordt maandelijks aangevuld met nieuwe content, hetzij autoklassen dan wel locaties. Er zitten momenteel genoeg locaties en courses in om je lange tijd bezig te houden. Had ik al verteld HOE SUPER het geluid is? _o_ praise the lord!
ik ben ook zeer benieuwd naar straks de uiteindelijke versie, als die op PS4 verschijnt, maar op de PC ga ik waarschijnlijk sowieso geen (race) games spelen. Hoogstens games als Cities Skylines enzo...
Obv wat ik hier en elders lees over de beta (moet niet vergeten dat t een beta is natuurlijk) begin ik wat af te haken. Wil dadelijk eerst graag een demo proberen voor ik tot aanschaf overga. Ben ook heel benieuwd of en welke wijzigingen er nog in t spel worden aangebracht nav feedback op de demo EDIT: Beta.
De beta niet heel veel gespeeld, maar zou zomaar kunnen dat ik toch maar ga voor The Crew Wild Run. Constant in het donker racen staat toch een beetje tegen.
Ghost-community-manager 'Ben' lijkt hier te bevestigen dat er geen manual gearing in de game komt: https://www.reddit.com/r/needforspeed/comments/3othkm/too_much_silence_from_ghost/cw0h6yg
Goh verassing. Lekker lame van ze. Zeker teveel gevraagd om zelf te schakelen in een game die om auto's draait.
Game leent zich toch totaal niet om te schakelen. Ik ben al druk genoeg die auto op de weg te houden met al dat chaotische verkeer. Ik kijk er wel naar uit. Weer eens wat anders.
Jij misschien, maar het overgrote deel heeft wel behoefte aan controle, m.a.w zelf schakelen. En zoveel verkeer is er trouwens niet in NFS.
Autoshifts in raceganes moeten dood, arcade of sim. De game schakelt gewoon op een vast toerental terwijl je soms juist in een versnelling wilt blijven omdat je weet dat er een bocht komt of soms wilt shortshiften om niet teveel toeren te hebben in een exit. En ja, dat heeft ook effect in een arcade game.
Volledig mee eens! Net zoals je bij een voetbalgame 'zelf' moet passen, en bij een shooter (tot op zekere hoogte) zelf moet aimen, is bij een racegame zelf (kunnen) schakelen een van de essenties imho. Dat je een 'schakelhulp' inbouwt voor wie niet zelf wil schakelen is wat mij betreft prima, maar om zelf schakelen niet eens in de (race!)game te verwerken is eh... verrassend. Denk dat de meesten daar anders over denken. NFS is qua rijden/racen niet heel uitdagend vergelijken met veel andere racers, waar schakelen eigenlijk nog prima 'bij' past. Zat (hardcoresim)racegames waar het 100x lastiger is om de auto in op de weg te houden dan bij NFS werkt zelf schakelen ook niet als belemmering In het echte verkeer, met tegenliggers en stoplichten e.d. is schakelen toch ook geen probleem? Denk dat de ideale oplossing zou zijn wanneer je als gamer gewoon zou mogen kiezen tussen zelf schakelen en automatisch schakelen (zoals bij heel veel games dus).
Tja, dat heb ik met schade. Als je ergens tegenaan beukt, moet je auto (half) total loss zijn en niet zonder problemen vol gas (over gras) door kunnen scheuren. Denk gezien het mainstream publiek dat men zich bij EA niet bezig houdt met schakel optie voor het kleine groepje dat er wel op zit te wachten.
Zo iets zou vanaf de bodem van de physics ingebouwd moeten worden om zelf te schakelen. Het heeft gewoon géén rede om het eruit te laten, ik begrijp dit echt... ECHT niet!
De game trekt op deze manier steeds dichter naar games als Burnout. Niet dat er iets mis is met Burnout hoor, heb ik veel plezier aan beleefd altijd, maar het is wel altijd een heel andere serie geweest als NFS.
Ik ga hem niet halen.. mis idd zelf schakelen maar ook de online lobby is veeeeels te klein.. 6 pers in een open lobby is toch veels te weinig Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Kicke trailer zeg denk dat ik m toch een kans geef. Ondanks dat in Rivals zo een gruwelijk kut spel vond xd
Inmiddels heel veel gameplay te vinden op youtube e.d.. Ik wacht even een aantal reviews af voor ik deze knoop doorhak!