Lol je hebt gelijk was niet helemaal tof ingeklopt 1 redelijk, vooral die pod race, 2,3 niet super, 4 en 5 echt geweldig 6 leuk. 7, laat maar komen, ik hou Imax 3D goed in de gaten. Zodra ik kan reserveren, hang ik aan de telefoon.
Hhhhmmm. 1. Redelijk, hoogtepunten: pod race, Darth Maul, dieptepunt: Anakin... 2. Gaaf, hoogtepunten: Count Dooku, arena fight, Tipoca clone factories / Jango Fett, diepteunt: romance... 3. Awesome, hoogtepunten: bijna alles, dieptepunt: romance... 4. Oldschool epic, gewoon alles 5. SUPER EPIC 6. Oldschool leuk, alleen jammer van de Ewoks
Voor iedereen die nog aan star Wars moet beginnen (of een rewatch doet): http://www.nomachetejuggling.com/2011/11/11/the-star-wars-saga-suggested-viewing-order/
Nee man Jango was cool, clones ook en de gevechten zeker ook. Hayden speelde echt cringeworthy maar goed script was ook bagger.
Ik blijf erbij dat deel 2 en 3 echt bagger van het smerigste niveau zijn. Waarom? Hayden Christensen. Echt de meest kansloze acteur die ik ooit heb gezien. Enige pluspunt in die films is Samuel, en die gaat nog dood ook. Motherfuckers.
2 en 3 slechter dan deel 1? Nee man... 2 en 3 hebben zó gave visuals, combat, de muziek en sfeer in veel beelden, wel top notch Star Wars voor mij wat dat betreft. OK Hayden is crap maar die Lloyd is nog erger.
2 was een grote tenenkromming van slechte CGI, bad guys met slechte lines en een saai plot. Deel drie was tof, omdat we daar al zo lang naar uitkeken. Hét moment. Ik verbaas me meer dat je deel 6 slechts "leuk" durft te noemen. @Reckuuza
Ja OK deel 6 is oldschool HEEL ERG LEUK (gewoon zo'n échte leuke entertainment film) maar wel minder dan 4 en 5 IMO. Weer een Death Star, Ewoks zijn wat minder, overall minder spannend en goed geschreven als 5.
Ok best wel leuk dus. Misschien rond de kerst eens een marathon inplannen (al eerder geprobeerd geloof ik). Ga ze dan wel kijken op de volgorde die 'iedereen' heeft gevolgd. Hoop zo dat Spock goed is, lijkt me een erg vet character