1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Weird, die heb ik echt al in heel lange tijd niet meer gehad. Een flinke tijd voor de patch zelfs al. Wel veel groene items gehad, maar geen engrams.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Welke nieuwe exotic zouden we moeten krijgen?

    En wat is het toch een kut game he. Ik heb het idee dat je meer krijgt als je heel weinig doet en vaak dood gaat. Gister 3 keer NF gedaan, beste loot was 18 strange coins. Daarna de raid gedaan, niks gehad, 0,0. Kijk ik bij de postmaster denk ohh Primary exotic Engram, kan wel een 310 wapen gebruiken voor infuse van mijn hung jury. Maar uiteraard zelfs dat dropt op 290.

    Dan mensen die de raid pas 1 keer hebben gecomplete krijgen allemaal dikke shit terwijl die constant onder de revive knop zaten. GG bungie beloon de naabs ik doe hem nog wel gewoon 20 keer.
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ze hebben bij de No Time to Explein alleen de Arc damage eraf gehaald.

    Gisteren de raid: Chest 305, Autorifle 302 en Sniper 300. Wel via een Cryptarch package een 310 Thunderlord uit een Legendary gehaald en ToM opgepikt.
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nieuwe exotic?
     
  5. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Geheel geen probleem.
    Voor jullie beide de eerste Nightfall en beide deden jullie het zeker niet slecht.
    Ga zo door en word nog beter!

    Ben ook wel benieuwd.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Player @Hybrid OP/AF Bungie plz nerv!

    Jip, maar nog niet mee geschoten. Straks maar eens uit het vet halen :D
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @SHiZ NL en @ShadowDX hoeso nieuwe exotic gekregen? Waarvan? Iets meer info aub? Niet iedereen heeft hem dus gekregen.
     
  8. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    @Dagger tijdje terug was de daily paradox waar je 3 dead ghosts(memories) kon zoeken en derna een taken baas moest slopen...
    Je kreeg dan een cult ghost shell die je bij fwc moest inleveren.
    gister om 1900 ging de quest verder bij fwc... voor de exotic versie van de strangers rifle.
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Als je in the Paradox missie (wanneer deze de daily is, zoals gisteren) de drie ghosts hebt verzameld en één daarvan ingeleverd bij FWC. Dan kreeg je daar vanaf gisteren een Quest om het wapen te halen.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ohh ja die quest heb ik gehad inderdaad. Wist niet dat mensen die al helemaal hadden afgerond. Maar moet je dan perce facties switchen? Of krijg je toch XP voor die factie?
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Je pledged FWC, dan verzamel je 1000 rep, daarna moet je een paar stappen doen. Kill een taken dude, ga naar de vog, doe een missie etc etc. En dan krijg je de gun.
     
  12. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Voor degene die t nog niet weten voor de "No Time To Explain" exotic pulse rifle

    Step 0: pick up dead ghost memories from daily mission paradox and kill taken boss and recieve predyths ghost(cult ghost shell)

    Step 1: turn in predyths ghost at FWC

    Step 2: Join FWC ( pas joinen/pledgen als er daadwerkelijk een quest logo verschijnt en je gevraagd word om rep te doneren)

    Step 3: give them rep (about 50 motes worth)

    Step 4: Kill a major or ultra taken Minotaur

    Step 5: dismantle core

    Step 6: talk to FWC

    Step 7: kill atheon

    Step 8: dismantle eye

    Step 9: talk to FWC

    Step 10: find a chest on the twilight gap mission

    Step 11: talk to FWC

    Step 12: kill taken groundskeeper in black garden ( must keep anger above 100% or her despawns, does not regain health.

    Step 13: get gun from FWC
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2015
    Pride vindt dit leuk.
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... o. Ik kon dus wel stap 2 doen :mad: Moest dus de FWC joinen. Wil ik niet, eerst die Hung Jury. Fuck die copy van de Strangers Rifle.
     
  14. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Nee je krijgt vanzelf een quest teken bij de fwc als je verder kan gaan... Niet zomaar pledgen dus..
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Blegh ben ik net rank 9 bij Dead Orbit... kan ik switchen en overnieuw beginnen lol. En Atheon killen betekend dus fireteam en VoG doen :p? Of is het een paradox missie van VoG haha?
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Switch voor de missie naar FWC en daarna terug naar Dead orbit, rank wordt niet gereset als je tussendoor switched!
     
  17. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Je mag maar 1x per week wissellen van faction... Je rank blijft uiteraard gewoon staan.

    Yup gewoon vogje doen en atheon slopen.
    Kreeg gister dikkke looot van atheon:
    Ship
    Helmpje
    Vex mythoclast :D

    Atheon was vast blij weer is een fireteam op bezoek te hebben :+
     
    nawa vindt dit leuk.
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    @badeentje
    Ja ging opzich niet slecht alleen moest ik even wennen zonder radar weer te spelen. Heb een scout dat als ik zoom ook de radar zie en daar speelde ik wat op en bij Nightfall had ik die ineens niet meer haha.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Joh hoevaak heb je nu de raid gedaan en wat heb je al gekregen? precies ;)
    Ik meen mij te herinneren dat iemand hier zei dat het dus helemaal niet boeiend was wat je kon doen in de daily omdat er geen exotic aan verbonden :+ Nu begrijp ik dat je wel de ghosts heb opgepakt en door de geheime portal in de vault bent gegaan?
    KOOP DAN!

    Hoe zit het met de marks dan? Die heb je toch zo?
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @Maddmonkey Nee vond ik ook niet boeiend. Heb hem gedaan omdat een maatje van mij zei, fakit we doen dat gewoon en dan zien we wel.

    En ik heb de raid nu ongeveer keer of gehad zeker geen idee hoevaak precies. 90% van mijn gear zijn exotics die geinfused zijn naar mijn low raid gear =).
     

Deel Deze Pagina