[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "SUPPORT: ISSUES LAUNCHING HALO 5: GUARDIANS

We know you’re excited to finally get your hands on Halo 5: Guardians on October 27, and we wanted to make sure you’re ready to jump in right away. If you’ve digitally pre-ordered Halo 5: Guardians on your Xbox One before September 21 and are NOT using Instant On power mode, you may still have an incorrect “stub file” for the title, which is simply a placeholder file. Players that have this particular version of the stub file will be required to delete it, and reinstall the title.

If you’ve pre-ordered on or after September 21, you should be ready to download the necessary updates as they become available. Once these updates have been installed, you’ll then be able to play Halo 5: Guardians. If you’re unsure if you’ve got this particular stub file, here’s how you can check:

- Go to My games & apps
    - Sort your game collection by selecting Installed à Sort by size
    - If your Halo 5: Guardians game size is greater than 40 GB, you’ve got the correct version, and you’re ready to download the necessary updates when they become available.
    - If your Halo 5: Guardians game size is less than 40 GB, you’ve got an incorrect stub file, and will need to delete that version and reinstall the game.

For information on reinstalling games on the Xbox One, head here: https://support.xbox.com/en-US/xbox-.../install-games

While we anticipate this affecting a small number of players, we want to ensure everyone is ready to play come launch day. For all updates on Halo 5: Guardians, stay tuned to Halo Waypoint and @halo on Twitter. See you online, Spartans!"

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is gelukkig maar een klein issue en niet iets waar ik met mijn fysieke kopie last van zal krijgen. Beter gewoon iedereen opnieuw installeren, dan is het nog ruim voor de 27ste klaar en weet je zeker dat je kan spelen.

@Hybrid : Het lijkt wel een beetje alsof het mis moet gaan. :+

Ik ga me er in elk geval nog niet druk om maken. Eerste reviews ook niet, want meestal zijn het de grotere websites eerst en die waren met Halo 4 en MCC ook vrij Hosannah Hallelujah. :x

Pas als de gebruikers negatief gaan reageren, dan maak ik me pas zorgen. :)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanaf vandaag mag de MP ook gestreamed worden las ik net. Weet alleen niet precies hoe laat.

4. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    We hebben maandag hier de recensie, net als de andere grote sites. Ik zal mijn best doen het zo fair mogelijk te beoordelen.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie anders wel genoeg mensen op Reddit en NeoGAF die een Xbox One hebben gehaald voor de vele toffe exclusives die er nu zijn en zeer gauw eraan komen nu. Iets wat PS4 gewoon echt niet heeft deze laatste paar maanden. Ik begrijp zeer goed dat veel mensen uiteindelijk beide consoles willen. Best of both worlds.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    'hier'

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik baalde al toen ik las over Instant On, want laat ik dat nou net de laatste tijd niet echt gebruiken. Maar de game is niet voor die datum gedownload. Dus moet goedkomen. Krijgen we de game nou maandagnacht of is dat dinsdagnacht om 00:00?

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Iemand trouwens nog wat gehoord van Wehkamp over de LE?

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Staat bij mij op 5-10 dagen. Net zoals de elite controller.

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. pimmos87

pimmos87 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zojuist ontvangen van Yourgamezone.nl:

Uw bestelling is gedeeltelijk verzonden en zal waarschijnlijk de volgende werkdag na deze mail bij u binnenkomen. De overige artikelen zullen wij zo spoedig mogelijk nazenden. Indien u graag wilt weten welke artikelen zijn verzonden dan kunt u inloggen in uw account. In uw account gaat u naar 'bestellingen' en hier opent u de bestelling door op het bestelnummer te klikken. Onderaan de pagina ziet u precies wat er is verzonden door ons.

Indien u geen account heeft aangemaakt kunt u een reply sturen op deze mail zodat wij u kunnen informeren over de verzending.

Opmerkingen bestelling en levering:
    22-10-2015 XBOXONE Halo 5: Guardians verzonden

Release is toch pas volgende week?

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
  13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Vandaag de collectors binnen gekregen van bol.com. Straks eerst maar even de disk aanvragen. Maar voor 250 euro wat dat ding kost had de paintjob wel even 10x beter mogen zijn. de beelden zijn groot en gedetaileerd, maar lijken geschilderd door Michael J Fox (om maar even in de BttF sfeer te blijven) :)
    Voor zover er wat geschilderd is tenminste. Play Arts Kai figuur wat ik heb, die buiten de prijs van het spel om nog steeds 3x zo goedkoop is, is vele malen beter.

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vond 250 ook echt veel te duur. Ik heb alle vorige en waren de helft inclusief steelbook met disc. :+

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    De beelden zijn samen een stuk groter dan de vorige. En kunnen ook dienst doen als boeksteunen. En op zich het detail wat er in zit is ook wel prima, maar voor dat geld en de McFarlane naam had men er echt wel wat meer verf op kunnen doen in plaats van wat blauw, goud, groen en een beetje zilveren dry-brush. En dan lijkt het nog alsof het er op gekwakt is. Vooral bij het vizier van Locke. Ik haal mijn airbrush denk ik maar weer eens uit de kast.
    Ik was toch al van plan om een ander beeld ook aan te pakken. Want hier zit tenminste nog wat verf op. in tegenstelling tot de Dark Knight S.E statue waar alleen wat extra zwart op gesmeerd is.

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zelf airbrushen? Vind je dat niet zonde? Anyway, Ik vind die van Reach wel nice qua paintjob, alleen jammer dat er bij mij dan weer random lijm plakt wat ik er niet meer af krijg.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb hem daar ook besteld en wacht af. Mijn MM bestelling ging niet helemaal goed bij de betaling, dus dan maar een alternatief.

Ik moet een exemplaar hebben aangezien ik ook toegezegd heb een review te doen voor een site. De game zelf wilde ik toch al, los van die toezegging.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Reach was inderdaad prima, daar had ik ook geen probleem mee. (alleen een handje kwijt van 1 van de figuren :mad: )
    Ik vind dat niet zonde, ik ben niet van plan om het door te verkopen, dus wat verf toevoegen haalt in die zin niets van de waarde voor mij. Maar met een beetje voorzichtigheid kan het wel een stuk verbeterd worden. Als ik het ga doen dan ga ik ook niet de beelden helemaal opnieuw schilderen, maar hier en daar wat extra detail, schaduw, drybrush, e.d. toevoegen.

20. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Zo, uitgespeeld. Kom maar op met die multiplayer nu.

Opvallend dat er al spellen verzonden zijn, daar zal Microsoft niet blij mee zijn.

Deel Deze Pagina