Vanmiddag nog even een paar rondjes gereden. Erg leuk weer. Maar wat ik nu zie in de hud, waar de wheel temp ook staat. Daar is een balkje wat volloopt tijdens het remmen. Zwarte vulling zeg maar. Waar staat dat voor? Is dat als de remmen gaan blokkeren of wat anders?
Ahh dan moet ik iets minder straf remmen zeker. Als ik bij een bocht in de ankers ga, dan schiet die balk meteen vol.
Nou niet dat ik weet. Moet ik even nakijken. Als ik weer een rondje race dan zal ik het eens vast leggen op film.
http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?41163-Project-CARS-Xbox-One-Patch-5-0-Release-Notes Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
* Bentley Continental GT3 – updated engine and minimum ride height to match latest; mapped real world balance of performance; updated gearbox ratios to current FIA specifications, putting it more in line with the other GT3 cars. Daar zal je niet blij mee zijn.
Nieuwe DLC komt vandaag uit, de Japanese Car Pack. Schijnt al uit te zijn in sommige regio's, maar nog niet in Nederland. - 1999 Mitsubishi Lancer Evolution VI TME - 2008 Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-360 - 2012 Toyota GT-86 - 2015 Scion FR-S Rocket Bunny Edition - 2015 Toyota GT-86 Rocket Bunny GT Edition - 2014 Toyota TS040 Hybrid De gratis auto deze maand is de Scion FR-S.
Kan nog niets vinden.. Ook niet via me Amerikaanse account.. Denk dat dlc morgen vroeg er wel op staat
Australië staat die wel op, maar kan je toch niet op betalen. Die gratis Scion kan je wel downloaden daarvandaan. Best leuke auto eigenlijk.
Haha had ik nog niet na gekeken.. ga ik strax ff doen.. druk druk druk met de rommel in huis aan het inpakken Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk