1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ikzelf vind 1 topic ook gewoon fijner. Houdt het toch wat levendiger vind ik. Misschien alleen om raids en etc. samen te stellen kan ik het matchmaking topic wel begrijpen, maar voor de rest vind ik het hier wel tof. Heb ik soms ook weer iets te lezen.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    WTF DOE JIJ HIER MAN!!!!!! Zeeuwse invasie!!!! @Hybrid act before it's too late!!!!!
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Opzich niet zo gek dat t daar over gaat op een Xbox forum.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Los van de Xboners ... snap je toch wel de essentie van wat MAD zegt? ;)

    Hoe laat iemand wil nightfallen, raiden, quests doen etc boeit mij geen ene reet op welk console dan ook. Ik kom hier graag voor info, tips en tricks en niet voor YO, iemand nightfall? We zoeken nog 2 man, hoe laat? 20.00 uur okay? Ja is goed man, geen probleem.

    En dat deze thread nou het meest levendige thread op deze hele forum is, zegt meer over deze forum dan de game. ;-) (In mijn ogen niet een valide reden om 2 onderwerpen die totaal anders zijn in 1 thread te combineren, puur ''for-the-sake-of-the-livelyhood-of-this-thread'')
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2015
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan ook makkelijk via PM of bericht op de Xbox of als je merkt dat je vaker met anderen wilt spelen, dan kan je daar een groep daarvoor aanmaken.

    Een beperking zou kunnen zijn dat eenmalige berichten dan hier wel zouden kunnen, maar het gesprek over hoe en wat kan dan ook best buiten het topic. How about that?
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  6. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Sta er eigenlijk van te kijken dat sommige mensen zich hier daadwerkelijk aan kunnen ergeren... Net of t daadwerkelijk zo erg is om zulke dingen te lezen kost je paar sec van je tijd :+ LEKKER BELANGRIJK! Zijn wel ergere dingen in de wereld toch?! ;)

    Maar even voor de goeie orde ....
    Mag ik hier dan nog wel mn uber coole actie filmpies en gifjes plaatsen of worden daar ook bepaalde mensen niet blij van???:+
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Snap eigenlijk het probleem niet zo. Omdat één iemand klaagt dat hij dit topic niet kan volgen moet dat maar omgegooid worden? De fuck? We hebben al tig pagina's geen enkel probleem dat alles m.b.t Destiny besproken word ... maar @dannygielen (die hier NOOIT wat post) zegt er wat van en er moet op gelet worden? Hij "leest" de reacties. Dan scrollt hij er ook maar fijn doorheen. En als hij hier z'n nieuwe info-shot niet krijgt verwijs ik hem maar al te graag naar Reddit of NeoGAF.

    Mis ik hier iets? Is hij de fucking President of the United XBW ofzo? Give me a break man. 3 topics vol knallen met iets wat uiteindelijk op hetzelfde neerkomt... Er is toendertijd besloten om verder te gaan in 1 topic. Nu weer terug naar 3? Ik niet snap.
     
    badeentje, Pride, Remo NL en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaan we nou echt allemaal door?
    Heb gezegd wat we doen. En klaar.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het gaat er om dat je 1 van de zovele posters hebt die hierover klaagt. Dan vraag ik me af hoe jij je beslissingen neemt ;) Uiteindelijk ben jij inderdaad degene die de boel handhaaft ... maar dit is gewoon een bizarre regeling. Op deze manier moet je elke klager "serieus" gaan nemen en de verzoeken nog honoreren ook ;) Ik wens je succes
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die andere threads waren gemaakt toentertijd voor dezelfde reden. Daarna werd het minder drukker maar met TTK is het gewoon weer drukker geworden is er weer veel te doen.
    Dat een iemand er wat van zegt en meerdere mensen het ook liken dan moet ik dat serieus nemen en overwegen en als ik zo terugkijk heeft die daar wel gelijk in. Ook al posten sommige mensen minder iedereen heeft hetzelfde recht hier en niet diegene die constant hier posten.
     
  11. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852

    Even voor de duidelijkheid @Hybrid kan je even kort opsommen wat er in dit forum wel en niet gepost mag worden? Much appreciated
     
    bulletproof010, AnubisNefer en Rampage vinden dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het oprecht een zeer trieste actie om gelijk van de hoogste toren te gaan schreeuwen dat iemand zich maar moet aanpassen als er (in mijn ogen) een net verzoek wordt gedaan. Danny staat daar ook niet alleen in en ook op een forum kan er best gekeken worden naar een mogelijkheid om het zo gezellig/prettig mogelijk te houden.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon alles over Destiny. Info, clips, bepaalde vragen over de game etc. Maar vragen over "wie wil er vanavond Nightfall doen om 20:00?" "zoeken nog twee man voor de raid"
    moeten weer even naar het matchmaking topic.
     
  14. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Roger!
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... je weet (hopelijk) wel dat je mensen hebt die constant posts liken? Aan de hand van likes zou ik in deze geen beslissing nemen :+ Maargoed, da's al gebeurd.

    @Maddmonkey
    Een net verzoek? Van iemand die hier ... 1) niet post en 2) amper actief is? Ja, dat gaat lekker op. Niemand heeft zich hieraan lopen storen ... anders had jij dit verzoek al in kunnen dienen (bij wijze van). Je had 3 topics, werd onoverzichtelijk. Terug naar 1 ... nu weer terug naar 3? Vanwege één persoon? Er zijn op XBW zoveel klachten en voorstellen maar daar word amper (tot niks) wat mee gedaan. Dit moet dan wel gebeuren?

    Jou reactie is echt overbodig ... maar in het kader van "een wit voetje halen" volkomen begrijpelijk. Denk dat 90% van de posters hier er totaal geen moeite mee heeft hoe het er in deze thread aan toeging.

    Zoals ik al eerder zei, het is @Hybrid die de scepter zwaait. Daar hoor ik (en de rest) zich maar aan te houden. Simpel zat.
     
    Pride vindt dit leuk.
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Een net verzoek ja. Je leest toch dat ik dat zo vind? Dan mag daar best naar gekeken worden. Zoals Hybrid zegt, dat maakt dan niet uit hoeveel iemand hier post. Die mag even goed ergens wel of niet last van hebben.

    En ik vind het ook triest dat je het probeert persoonlijk te maken. Ophouden daarmee. Dit is de laatste keer dat ik dit tegen jou ga zeggen.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Persoonlijk maken? Daar begin jij toch mee, lees anders even terug. Dat doe je overigens niet alleen hier. Eerst bij jezelf ten rade gaan voor je iemand probeert zwart te maken. Figuur. Vervolgens nog een dreigement gaan uiten ook. Daar hou ik helemaal niet van.

    Kan er slecht tegen als 1 iemand het "verziekt" voor de rest. Als meerdere mensen hier last van hebben moeten ze dat melden en niet via een schrale "like" hun ongenoegen kenbaar maken. Slaat echt helemaal nergens op.

    EDIT
    Mensen zouden dan hun ballen is moeten zoeken en hun ongenoegen moeten tonen/kenbaar maken door een post of een PB. Als niemand z'n smoel open trekt veranderd er ook niks. Beetje huppelkutjes gedrag hier helaas. "Ja ik ben het met hem eens". Zeg dat dan eerder? Ga niet zo schijnheilig lopen doen. Kom er dan gelijk voor uit.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2015
  18. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    zo... Wat 1 post wwel niet voor reacties kan opleveren... Stoor me er niet aan dat er word afgesproken om te raiden ofzo, maar als er vervolgens af wordt gesproken om online te gaan en je kan toch niet of er komt wat tussen is het makkelijker om dat via pb te doen if via de xbox zelf... Dat was mijn punt grotendeels.. Who cares dat "pietje" toch niet om 2015 online is omdat er visite komt of omdat de kebab later aankomt...of dat ie gaat slapen en morgen weer onkine is... Dat zijn dus dingen die je in mijn ogen beter via pb kan doen.. Ook juist om het overzichtelijker te houden.
     
    Maddmonkey en Graveheart vinden dit leuk.
  19. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Xboxworld in a nutshell right here. Beetje verdraagzaamheid mensen.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik snap alle ophef echt niet hierover. Iedereen heeft een standpunt en een eige mening en die weten we nu wel. Het heeft weinig zin om hier continu op door te gaan en te kijken wie de grooste leuter heeft.

    Persoonlijk vind ik het klets aangezien er niets onoverzichtelijk word. Ook doelt @dannygielen op @badeentje terwijl hij gewoon netjes laat weten dat hij niet online kwam. Dit kan niet in een PB aangezien hij daarvoor had gestuurd dat hij online zou zijn voor raid als iemand hem nodig had. Dus niet direct tegen iemand. Wel zo netjes dat hij zich dan afmeld.

    Discussie is hiermee toch ten einde, @Hybrid heeft duidelijk gemaakt dat dit nu voortaan in het Matchmaking topic moet.

    Nu even stoppen met discussieren doe dit maar in een PB. vind het echt onoverzichtelijk worden zo ik kom hier om shit te lezen over destiny. Die discussies interesseren me echt geen hol. :+
     
    Remo NL, FraHel en Rampage vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina