Agent of the Nine, Xûr Location: In the bar, with some drunken Guardians Exotic Gear: Empyrean BellicoseTitan Helmet34 Intellect // 33 Discipline13 SC Mask of the Third ManHunter Helmet32 Intellect // 32 Strength13 SC Skull of Dire AhamkaraWarlock Helmet64 Strength13 SC Exotic EngramBody Armor Engram19 SC Legacy EngramHeavy Weapon Engram31 SC Curios: "Emerald Coil"Vehicle Upgrade123 SC Void DriveVehicle Upgrade123 SC Heavy Ammo SynthesisConsumable31 SC Three of CoinsConsumable57 SC Glass NeedlesMaterial13 SC
Wanne klets. No offence maar ik heb de raid nu vrij veel gedaan op 3 verschillende mannetjes. En altijd met randoms. Niks mis mee. als je een schijt groep hebt ga je naar een andere. Hard mode komt denk ik om 7 uur ?
Zo terug uit Japan, weer ff Destiny oppakken einde van de dag. Xur niks boeiends voor mij. Heb hem sinds ik weer Destiny begon te spelen een maandje terug nog niet zoveel tofs zien verkopen voor Hunters behalve de Ahamkara grasps die ik nog altijd draag. Vorige week ook een sniper toch? Is dat maar heel soms, wapens? Kijken of ik m'n light weer iets kan opkrikken.
With Iron Banner now over are you curious which builds were the most popular and highest winning for each Subclass? Hunter Bladedancer (60.67% win rate, 1.39 KD) Skip Grenade Blink Razor's Edge Backstab Path Unknown Quick Draw Way of the Fearless Hungering Blade Gunslinger (55.13% win rate, 1.18 KD) Tripmine Grenade Triple Jump Combustion Incendiary Blade Path Forgotten Keyhole Way of the Fearless Over the Horizon Nightstalker (56.36% win rate, 1.05 KD) Vortex Grenade Triple Jump Black Hole Envenomed Path Unknown Lockdown Way of the Fearless Keen Scout Titan Defender (64.04% win rate, 1.23 KD) Suppressor Grenade Increased Control Armor of Light Unbreakable Titan Codex I Relentless Titan Codex IV Untouchable Striker (53.46% win rate, 1.02 KD) Lightning Grenade Increased Control Shockwave Amplify Titan Codex I Aftershocks Titan Codex IV Shoulder Charge Sunbreaker (61.29% win rate, 1.40 KD) Incendiary Grenade Increased Control Forgemaster Melting Point Titan Codex II Flameseeker Titan Codex IV Cauterize Warlock Stormcaller (57.29% win rate, 1.22 KD) Storm Grenade Focused Burst Ionic Blink Amplitude Arcane Spirit Transcendence Divine Order Electrostatic Mind Sunsinger (60.87% win rate, 1.31 KD) Firebolt Grenade Focused Burst Radiant Skin Flame Shield Arcane Force Viking Funeral Divine Order Touch of Flame Voidwalker (56.76% win rate, 1.17 KD) Axion Bolt Blink Vortex Life Steal Arcane Force Annihilate Chaos Order Vortex Mastery
Bladedancers zijn gewoon goede spelers ook al is alles generfed van ze. Daarnaast is wel goed om te zien dat Defender zo hoge winrate heeft. Als Defender kan je soms zo irritant zijn met bubbels en weten heel veel tegenstanders niet wat ze moeten doen. En kan je een match laten switchen.
Ben zo benieuwd naar die Shinobi vow dingen. Als we ze ooit krijgen. Zeker na die arcbolt nerf ben ik wel benieuwd hoe skip grenades gaan worden.
Zo heb maar even 30 Tree of a Coins gehaald en wat armor om te dismantelen voor Shards kan ik voorlopig weer vooruit.
Oke dat wist ik niet, dan spaar ik ze even op vanaf nu. ja klopt infuse ook als het maar 1 punt scheelt, maar dat gebeurd niet zo heel vaak. Vaak is het verschil wel 2. Maar met 3 characters ieder een exotic wapen en een exotic armor kan het soms best snel gaan. Maar nu zal het wel wat meevallen aangezien mijn exotic 298 is en zonder Raid ik niet gauw iets hoger krijg uiteraard.
Gelukkig infuse kunnen doen met mijn eerste zwaard, maar dan komt die nog maar op 272 uit. Heb gelukkig nog wel light 290, wou dat zwaard gewoon even uit proberen. Ik moet wel zeggen dat ik door dit soort quest een beetje Destiny moe word. Gelukkig nog genoeg andere games.
Grinds zijn toch al een stuk beter geworden, tenminste je krijgt vaker wat. Aan het begin van Destiny speelde ik soms weken voordat ik eindelijk 1 dingetje kreeg wat ik wou hebben haha. Eigenlijk is dat nu ook wel weer zo vanaf light 297 voor mij het spel gewoon spelen zal mijn niet echt hoger meer brengen. Toch blijf ik de game spelen gewoon omdat het leuk is en ook wel weer iets heeft. Zou vanmiddag RAID spelen om 14.00 uur maar heb niks meer gehoord of vernomen dus denk dat we te weinig mensen hadden ook al zie ik hem zelf ook niet online.
hahaha die 25 flakes vind je grinde en word je moe van? Dan zou ik snel @Graveheart zijn advies opvolgen en een andere game gaan doen. Dit is nog het minste wat je hoeft te grinde.
Die Flakes duren niet lang hoor gewoon rondje vijanden doen aan het begin en de kistjes openen die op de meest vaste plekken verschijnen. Heb zelf al meer dan 250 van die dingen. In minder dan een uurtje tijd heb je er zo minimaal 12 als het niet meer is.