De odds zijn wat mij betreft gewoon 50:50. Ik acht de kans zéér realistisch dat het een nieuw WD-fiasco wordt. Sommige dingen die ik (schijnbaar in 2013 alweer) gezien heb lijken me gewoon onmogelijk. Hopelijk valt het mee, maar pre-orderen of games kopen zonder eerlijke reviews ga ik niet meer doen. Desondanks is dit de titel waar ik het meeste naar uit keek in 2015.
Pre-order begin ik niet aan, ondanks dat ik erg uitkijk naar deze game. Ubischoft kennende, kan het wel eens vies tegenvallen.
Ik blijf hopen... de lat mag onderhand wel wat hoger gelegd worden dan al die op gepoetste drollen en vage vervolgen...
Ben blij dat de game niet eind 2015 komt eigenlijk. Wel een beta dan en dan zal het wel release spring 2016 zijn denk ik. Vind ik prima.
Ziet er eerlijk gezegd best bagger uit vergeleken met de beelden die we hiervoor hebben gezien. Maar na Watch Dogs had je dit wel kunnen verwachten.
Dat filmpje van Jackfrags ook gekeken gister en ben toch iets minder enthousiast dan de vorige E3. De graphics zijn toned down naar een normaal niveau en ik krijg er echt zo'n verkapt Destiny gevoel bij. Ze hebben het ook bijna nergens over de grootte van de map.
Ze moeten gewoon wat meer PVE laten zien. PVP zelf is niet zo heel groot in de game dus snap niet echt de focus deze E3 daarop.
Companion app The Division geannuleerd De companion app voor Tom Clancy's The Division die tegelijk met de game zou lanceren, is geannuleerd. Dat meldt ontwikkelaar Ubisoft Massive. De app zou spelers die op dat moment niet aan het gamen waren de mogelijkheid geven om met hun mobiele telefoon interactie te hebben met spelers die wel op dat moment in de game zaten. Mensen die de app gebruikten konden met een drone vijanden aanvallen of teamleden extra armor geven. Volgens een werknemer van Massive had deze app echter invloed op de balans van de game, waardoor de competitieve gameplay niet goed uit de verf kwam. The Division verschijnt op 8 maart op PlayStation 4, Xbox One en pc. Een bèta lanceert later dit jaar op Xbox One. In de video hieronder is te zien hoe de app werkte.
Is er al een concrete releasedatum? Dit korte videootje ziet er al beter uit dan alles wat ze hebben getoond tijdens E3 dit jaar. Dit begint in de buurt te komen van die eerste reveal.
Ik verwacht er niet te veel van en zeker niet wat de graphics betreft. Vast geen 900P of nog beter 1080P.