1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gebeurd toch wel vaker? En dan blijven ze liggen bij de post tot de release.
    Wel checken zo Sen. Volgens mij komt er zo een patch voor de review copies waarmee je online kan etc.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Fuck it, ben er uit. Volgende week Xbox One halen met deze game.
     
    De_GnashR, Rossi46 en Nightbringer vinden dit leuk.
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De 9gb patch is er.
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Thanks for the warning, ik had het een klein halfuur geleden nog gecheckt en toen was er niets.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt die 9gb patch zeker niet downloaden als je het spel nog niet binnen hebt =( ?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen als je digitale pre order hebt. En als je een review copy hebt kan je nu MP spelen.
     
  8. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    Aah oke thnx voor je snelle antwoord :) . Hoopte stiekem dat als ik Halo 5 eerder binnen zou krijgen dat ik dan ook die patch kon downloaden zodat ik hem op de releasedag gelijk kan spelen. Op zich is die 9gb niet zo erg, ik moet eerst maar zorge dat ik die Halo 5 eerder heb op 1 of ander manier :p.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Volgens YGZ krijg ik hem morgen binnen. Het is stond letterlijk zo geschreven in hun mail.

    Ik hoop van wel, dan ga ik ook direct spelen, maar moet wel ff een game van mijn HDD flikkeren omdat die anders vol zit.

    Heb geen externe HDD en USB of iets dergelijks ervoor, dat geklooi hou ik niet van. Staan iets van 8 of 9 games op mijn HDD.

    Benieuwd, hoop echt dat ik morgen kan spelen, maar dat zal pas tegen de nacht erop worden aangezien ik morgenmiddag nog een afspraak heb en in de avond uit eten ga.
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat een geklooi idd een externe hdd.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nog even goed de voorwaarden van YGZ bekeken. Er staat niets in over dat de Post bestellingen mag achterhouden ivm releases, maar dan zouden ze ook moeten weten wat er in zit. Ik denk niet dat ze daar veel tijd voor hebben en bovendien mag het bij mijn weten niet.

    Heb zelf kort bij de post gewerkt en als je al wist wat er in zou kunnen zitten, dan had je al een probleem met de baas als je erover praatte. Bovendien is de game ook brievenbus post, dus dat word niet nog eens gescand door de postbode zoals met de pakketbezorger wel gebeurd.

    Er staat ook letterlijk aangegeven, in de voorwaarden, dat als je voor 18.00 heb besteld op een werkdag, en het product is op voorraad, je het gewoon de volgende dag binnen hebt.

    Lucky dus voor iedereen die bij YGZ heeft besteld, of er moet echt evil gedaan worden door de Post. :+

    Dus voor degene die de game nog moeten bestellen: Ik meld morgenmiddag als ik hem binnen heb, ruim voor 18.00 uur, dan kunnen jullie hem nog voor de zaterdag binnenhalen. ;)
     
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Misschien ook maar overstag
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Enige wat me boeit van dit hele verhaal is dit

     
    Striker NL en Jorrie vinden dit leuk.
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Haha ja, wat een leeswerk voor een bericht dat de game eerder verzonden is 8)

    Niemand interesseert het wat dat je bij de post hebt gewerkt, echt niet.
     
  18. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Het zou natuurlijk leuk zijn voor de mensen die bericht krijgen dat een verzending al gestuurd is dat ze de game eerder krijgen maar…

    Ik weet uit ervaring dat het regelmatig voorkomt dat grote batches orders (voor pre-orders) ingeklopt worden voor verzending. Dit was dan een handigheidje om het orderproces soepel te laten verlopen icm andere orders of oudere bestellingen. Het is dan soms niet tegen te houden dat het bericht van verzending er al uit gaat naar de klant terwijl de daadwerkelijke verzending pas gaat plaatsvinden wanneer het officieel mag.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb gemaild en komt gewoon vandaag en morgen volgens hun
     
  20. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Keep us posted
     

Deel Deze Pagina