1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb niet besteld, Yellow heeft besteld. Maar ik twijfel nog
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb hem net digitaal gekocht. Gisteren nog even gekeken op Twitch en de multiplayer ziet er weer heerlijk uit. Singleplayer kan haast niet tegenvallen dus kan het spel niet laten liggen.

     
    De_GnashR vindt dit leuk.
  3. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik verwacht hem vandaag te kunnen halen bij lokale gameshop.
    Regio Eindhoven.

    Mocht je interesse hebben, €5,- boven de prijs die ik betaal (verwacht totaal €65,00)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Betwijfel of je al eerder kan spelen. Vooral de MP. Want alleen reviewers kunnen eerder online en worden toegelaten op basis van gamertags.
     
  5. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga hem ook halen vandaag bij die lokale gameshop, slim snap je

    Enkel nog de guardian editie met een stom beeldje...
    Dus hoop dat ie nog een normale heeft want 99,- is net iets te veel
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Mijne staat op 3 tot 5 dagen nu. Ach ja, voor die 50 euries voor de LE heb ik wel geduld. :+
     
  7. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha same here ik denk dat we al blij moeten zijn als we het op maandag krijgen of misschien wel zelfs op de releasedag. Ik zou het wel jammer vinden om die dag te moeten missen omdat Halo 5 een dag later bij mij geleverd gaat worden ofzo =(
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoppa!!!
    [​IMG]
     
    De_GnashR vindt dit leuk.
  9. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Pm
     
  10. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat is jammer, ik heb mijn Xbox bundle nu binnen en daar zit de digital version bij, anders had ik hem nu ook binnen waarschijnlijk (koop normaliter altijd bij YGZ).
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zit alweer veel te lang naar een oude streamsessie van IGN te kijken. MP ziet er wel echt dik uit :D

     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van mij heeft de CE met dat beeld erbij en er zit niet eens een hard copy bij. Belachelijk gewoon eigenlijk.

    Nice Tiberius, laat ons weten hoe de game is.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Voor de mensen die hem ook nog voor dinsdag binnen krijgen: Je kunt uiteraard de MP tot die tijd nog niet spelen, maar de SP ook niet zolang je niet offline speelt. Gewoon even internetkabel eruit pluggen en je kan SP spelen.

    Net de eerste missie gehad: A.I. reageert erg goed, met name die van je teammaten. Moest een paar keer door onvoorzichtigheid gered worden en dat ging uitstekend. Toffe game tot nu toe, en speelt ook erg soepel, misschien wel iets te soepel. Ik kan tot nu toe alleen nog maar zeggen dat 343 het goed gedaan heeft, maar de MP moet nog komen.

    Laadtijden zijn overigens ook PC waardig kort en visueel is wel duidelijk. Overal gebeurt wat en het loopt echt zo heerlijk. De reviews gaan bijna zeker weten veel 9ens en 10en opleveren. :thumbs:
     
    apoc vindt dit leuk.
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Dat zou mooi zijn. Laatste tijd is men wel wat kritischer in reviewland. 90%+ is gevoelsmatig nog maar weinig uitgedeeld (op basis van sites/gemiddelden).
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, dat zou best kunnen, heb ik zelf niet echt naar gekeken. In de meeste gevallen ga ik vooral op gebruikers af en minder op reviews.

    Succes trouwens met legendary mensen. De eerste missie alleen al zal je tot het aller uiterste getest worden. :+:thumbs:
     
  16. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik voorspel een gemiddelde van een 8.5 ofzo. Voor de meeste media is de game te moeilijk qua multiplayer en zal de game het vooral van de single player moeten hebben.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En die is al behoorlijk uitdagend. :lol:

    Ik heb tot dinsdag ongeveer om de SP uit te spelen, daarna ga ik een dag of twee de MP testen voor ik aan mijn eigen review begin.

    Het is dat ik mazzel heb met de levering, pre load zou voor mij gewoon veel te duur zijn geworden en de site waar de review heen moet kreeg geen exemplaren.

    MS is kennelijk niet zo scheutig omtrent haar top titels, dus verwacht ik van de kleinere media ook pas later de reviews. Grote websites en bladen zullen wel rond maandag komen.

    @Hybrid : Misschien moet er een apart topic komen voor de MP, gezien die hele Destiny discussie lijkt me dat bij deze game ook wel verstandig. Ik ben slecht in topics maken, dus als jij of iemand anders zich geroepen voelt???
     
  18. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik kon hier met een maat uit de buurt ruilen, mijn digital tegen zijn hard disk (hij is toch op vakantie). Blijkt dus dat al die limited edition content geen apart codes zijn, maar inbegrepen zitten in één enkele code. Zucht.
     
  19. pimmos87

    pimmos87 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3
    Kom net uit me werk en ook hier istie binnen! Nu eerst even de patch aan t Londen en daarna gaan :thumbs:
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal niet weten waarom het voor deze game moet.
     

Deel Deze Pagina