Nou ik heb Cod wel fysiek gekocht en 4 dagen later komt Fallout en aangezien ik geen zin heb om constant disken te switchen en niet de hele de hele dag op de post wil wachten die hier altijd laat komt,heb ik gekozen om lekker te preloaden en smorgens te spelen .
Ben Wasteland 2 aan het spelen, dus zit al lekker in het sfeertje. Moet wel zeggen dat je in een 1st of 3th person perspectief veel beter in leeft in de experience. Daarom kijk ik ook enorm uit naar Fallout 4. Hoop ook echt dat de game huge is en dat ik me er heelmaal in kan verliezen ... En dan natuurlijk nog 3 of dikke DLC's in de Fallout/Bethesda kwaliteit en traditie!
Klopt. Maar Wasteland gebruikt een top-down view. Dit is niet echt 3rd person zoals straks in Fallout.
Klinkt misschien raar Dat is ook precies de reden waarom een Bethesda game (enige RPG games die ik speel) mij altijd het meest pakt qua wereld en game. Ik hou gewoon niet van third person view games (of het moet echt een goede zijn zoals The Last of Us, Uncharted en Mass Effect en het verhaal en de wereld moeten bij boeien) Het liefst wil ik altijd first person view hebben. Dan heb je echt het gevoel alsof je echt in die game zit. Tenminste dat heb ik zelf dan. Heb Dragon Age toen wel gespeeld omdat dat toen de enige RPG game was op de PS4 en ik weer zin had in een RPG, maar eigenlijk vond ik het achteraf ook 3x niks. Heb hem wel uitgespeeld omdat ik het verhaal wilde weten, maar toen snel daarna weer verkocht en nooit meer interesse gehad om hem opnieuw te spelen.
Ben met je eens dat 1st person het meest immersive is. Maar 3th person is dan wel weer handig voor sommige mechanics (bijvoorbeeld cover)
Third person was altijd aardig kut in BGS's games, maar het leek een stuk beter in de Fallout 4 footage van E3. Ik denk dat ik nu veel vaker in third person ga rondlopen. Zeker om ook gewoon eens je character te zien in zijn ongetwijfeld vele coole verschillende outfits.
Wat is daar nou precies het voordeel van? Je kunt toch ook gewoon een half uur wachten en hem op de releasedag zelf downloaden? Maak je ff een tosti en je download is klaar.
Nou.. De download snelheid is niet altijd even betrouwbaar en ik snap dat je gewoon gelijk wil spelen als de game is uitgekomen. Soms duurt het downloaden wel 6+ uur, dan moet je een beste tosti maken
Downloaden is echt niet te doen wanneer de hele wereld dit tegelijk om 0:00 gaat doen. Dan kan je nog beter de game op disc bestellen en wachten tot de postbode er is.
Ah zo. Ik ben nog niet bekend met PC gaming, dus ik heb nog nooit een game gedownload. Dan zou het idd mooi zijn als ie te pre-loaden valt.
Voor Steam maakt het niet zoveel uit want daar haal je toch meestal de maximale download snelheid. Al is er soms wel een preload daar te vinden.
Dit dus! Halo 5 is ook al digitaal binnen hier, nu gewoon wachten tot hij ontgrendeld wordt. Voor Fallout 4 is het straks helemaal mooi, stel hij is te spelen om iets van 00:00, dan ga ik voor een allnighter denk ik, fuck it.
Hahaha jaaaaaa toch. ALleen gaan die games volgens mij pas tegen 02:00 online toch? 12:01 AM EST voor Halo 5, volgens mij is dat 02:00. Even zien of ik niet dan gewoon rustig ga tukken.