Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Bedrijfsjurist

Bedrijfsjurist Member

Leuk Bevonden:
    17
  2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Fucking sexy.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die controller ga ik ook maar bestellen. Ik hoop alleen dat die grip een beetje van goede kwaliteit is. Tot nu toe slechte ervaringen met dat soort rubber of rubberized onderdelen.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    The New Xbox One Experience will be rolling out to all Xbox One Preview members "soon", Microsoft has confirmed.

The new dashboard is currently only available to those who have signed up to the Preview Program andopted in to receive the update. But it will soon roll out to all Preview members, regardless of whether they've manually opted in.

"The New Xbox One Experience (NXOE) is on the horizon!" Microsoft said in a message sent to Preview Program members this morning. "In preparation, we'll soon begin moving all Preview consoles over to the NXOE. If you do not wish to move, please opt out of Preview from the Registration tile in the Xbox Preview Dashboard app.""

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Is ook echt de enigste die je kan vinden naast die duitse. Had er wel meer verwacht al, zeker van de grotere gamingkanalen.
    Krijg mijn exemplaar binnen een paar uurtjes binnen, misschien moet ik ook maar eens een unboxing video gaan maken :+

7. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Die Elite controller _O_ Voelt zeer premium aan, ook iets zwaarder en erg stevig. Magneetsysteem werkt ook zeer goed en makkelijk.
    Dacht dat het grijze accenten waren, maar het zijn meer champagne-grijs kleurige accenten. Echt heel mooi. Grip is ook gewoon super.

En damnnn wat is die console stil zeg vergeleken met PS4 :cool:

Rossi46 en Hybrid vinden dit leuk.
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Voornaamste reden om die Elite te halen :+ , de One maakt nog steeds veel herrie zelfs tijdens het kijken van een film ofzo. :mad:

10. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Iemand een idee wat dit betekent?

Vanmiddag heb ik een 14dagen Live code ingevoerd, geleverd bij de Xbox.
    Kreeg ik het volgende te zien:

Nu heb ik zojuist een 2dagen Live code ingevoerd, geleverd bij HaloMCC.
    Krijg ik weer dat bericht:

Als ik naar Settings>Abonnementen ga, zie ik alleen maar dat ik een Gold abonnement kan kopen, en niks van mijn huidige ingevoerde codes..
    Wat heeft dit met backwards compatibility te maken? Of kijk ik verkeerd?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaag, Zal het niet weten eigenlijk.

12. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Je hebt hem al??

Waar besteld ?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft de console. ;)

14. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Kom er nu achter dat het Gold lidmaatschap apart is. Dit zijn maar trialcodes die ik heb ingevoerd die je, net zoals op de Xbox360, alleen maar toegang geeft tot basic online features. Dacht dat het zoals op PS4 is. Een abonnement waarmee je online kunt en ook maandelijke games krijgt. Maar dan heb je dus niet genoeg aan die trial kaartjes wat bij de games geleverd wordt. Dan zal ik toch maar even een Gold code kopen. :p

Die melding wat ik kreeg met Backwards Compatibility is gewoon een melding voor een toekomstige update voor de Xbox One met de Xbox 360..

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Kijk erg uit naar die nieuwe controller.

Ik heb mijn Elite controller bij Wehkamp besteld en deze wordt binnen 3-5 werkdagen bezorgt.

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik twijfel tussen de Elite en die witte. :+

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De "witte" is gewoon een standaard controller in dit geval. De Elite is "gemaakt" voor de echte *kuch* die-hard *kuch* gamers. Zou ook wat steviger moeten zijn als de normale variant. Dat hoop ik wel... want holy shit wat komen er vaak inkepingen in die pookjes. Plastic vs plastic ... :mad: Heb de Elite Controller al sinds juni bij Wehkamp (99,-) en verwacht hem dinsdag/woensdag (Wehkamp zegt nu nog 2-3 dagen FML) op de mat.

@Alexnl ... ik heb je via PM wat vragen gesteld... :)

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    I know, maar ik vind die Elite eigenlijk nog te duur en die witte is ook verbeterd met alleen wat minder features uiteraard. Die launch controllers zijn niet de beste. Stugge bumpers en stick issues. Maar ik moet zeggen dat 360 controllers slechter waren met inkepingen.

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind je? De 360 pookjes begonnen bij mij na 3 jaar (ja, 3 fucking jaar) pas lam te worden. Heb nu 5~6 maanden de Camouflage Controller van de One en die begint zelfs al slijtage te vertonen. Dus binnenkort maar weer is opsturen naar Microsoft.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    360 controllers kregen zo snel een deadzone. Heb zelf ook geen problemen met de One controllers. Me Day One controller is nog prima en me Titanfall controller ook.

Deel Deze Pagina