Hahaha.. Op de ps4 zijn ze niet echt lekker vlot oid nee. Flauw vermoedden dat jij de pc versie speelt?
Die laadtijden van een minuut lang op de consoles gaat nooit meer beter worden, dat is wel duidelijk nu. Het is echt jammer, want echte uitdagingen ga ik gewoon uit de weg nu. Zit zelf ook weer helemaal in de game, blijft echt een geweldige RPG.
Ik heb ook weer zin deze game op te pakken met de nieuwe DLC en al de veranderingen van de patches, maar wanneer. Tijd te kort ....
Geen verbetering dus? Jammer. Ik wil graag op de moeilijkste graad spelen maar de penalty op dood gaan qua laadtijd is voor mij te groot. Enorm jammer. @Gakkie DLC is de moeite waard. Vond het erg vet en niet veel geld voor wat je krijgt.
Geen enkele man, heb het gisteren getest op Xbox One. Gewoon precies een minuut wachten om weer verder te kunnen. Wel echt een supergame dit hoor. Denk je met een simpele sidequest te maken te hebben en eigenlijk is dat het ook wel, wordt het toch extra tof gemaakt door het verhaal. Wild at Heart onder andere.
Witcher 3 legt de lat wel echt hoog voor andere RPG's moet ik zeggen. Echt veel klopt gewoon gigantisch aan die game. De verhaallijnen van de main en sidequests, de personages, de wereld en alles wat erin gebeurd en de schitterende gebieden. Er is tot nu toe eigenlijk weinig wat me echt stoort aan de game. De enige twee dingen zijn... - De laadtijden op console - Gekke bugs nog steeds. Vanavond een bug dat Geralt middenin de lucht stond, maar was gebukt en dit bleef de hele tijd zo. De animatie was hierdoor dus volledig verneukt. Hij liep/rende dus gebukt in de lucht. Een game reboot verhielp het.
Ik heb een vraag: ik wil dolgraag verder met het verhaal, maar ik heb nog een aantal secondary quests en witcher contracts open staan. Verstandig om deze eerst te doen en dan pas verder met het verhaal of kan het ook daarna nog (ga nu wel richting endgame; isle of mists)...
Isle of Mists is niet de end game, nog lang niet. Maar doe zoveel mogelijk Secondary Quests voor de zekerheid. Er zijn een aantal quests (met name die met andere grote personages te maken hebben) die je later niet meer kan doen. De simpele fetch quests kan je bijna allemaal nog doen.
Ik heb al ontzettend veel secondary quests gedaan. Behalve de qwent en de fetch quests waar je het over hebt. En paar een contracts/treasure hunts staan nog open... Ik ben ontzettend benieuwd!!
Hmm bedoel je de special card Gwent quests dat je tegen iemand moet spelen? Voor zover mogelijk zou ik dat wel doen. ALs het de generieke quests zijn (completeer je deck, speel tegen de barkeep) komt dat wel goed. En de rest is zeker geen probleem.
Uitgespeeld! Wat een game zeg. Beste aankoop van het jaar voor mij. Het einde (voor mij althans) had ik totaal niet verwacht! Al met al krijgt deze game qua storytelling een dikke 9 van mij!