Ik vroeg het me alleen af, aangezien deze game ook een dikke MP kant heeft. In het verleden zijn er volgens mij ook zulke topics geweest als ik me niet vergis.
Denk dat Halo vooral een stuk toegankelijker is. De regels zijn duidelijk/simpeler en iedereen kan meedoen. Heb Destiny maar kort gespeeld, het ziet er leuk uit en het schiet ook lekker, toch kon het mij niet echt boeien. Singleplayer voelde al erg snel als farmen, misschien omdat het voor een beginner niet duidelijk was wat nou precies de bedoeling is. Heb wel echt veel zin in dit spel, kunnen wel weer een nieuwe/leuke shooter gebruiken. MP op de preview servers ziet er weer heerlijk uit. Krijg gelijk het oude Halo gevoel wanneer ik naar een stream kijk.
Ja, dat had ik al verwacht, maar vooral de kleine websites zullen het moeten hebben van hun eigen aankopen. MS is nogal matties met de retail heb ik begrepen, dus ik kan er goed inkomen dat ze de kleinere websites niet allemaal een eigen exemplaar of twee sturen. Mag ik vragen hoeveel jullie er hebben gehad? In de tijd dat Mirik nog niet in het buitenland zat, en ik hem veel volgde, merkte ik nog wel eens dat er meerdere in de XBW leiding games een hele tijd van te voren kregen.
Gewoon al mensen die hem binnen hebben. Wtf... Online zal nog wel niet werken ofwel? Singleplayer al wel speelbaar?! Ga kijken of ik hem morgen kan scoren! Kan zo erg niet meer wachten. Totally hyped
Check even een pagina terug een post van mij ergens onderaan, daar leg ik uit hoe of wat over speelbaarheid.
Mijn verwachtingen waren niet zo torenhoog. Ik vind het een tof spel, duidelijk leuker en veel mooier dan deel 4. Maar er is wel het 1 en ander op aan te merken, dus of het echt de serie weer op de rails krijgt? Ik weet het niet zo. Het is ook lastig, als ze het spel weer echt fris zouden laten aanvoelen, dan krijgen ze klachten dat ze te veel van de formule afwijken. Maar nu voelt het toch weer een beetje als de zoveelste FPS, al is het dan wel een erg goede.
Geen Halo fan van het eerste uur? Ben zelf weer net zo hyped als bij 1, 2 en 3. Kan wel weer een goede shooter gebruiken. BF is altijd vet maar door de langzame start ben ik die een beetje misgelopen. Dit wordt lekker rammen vanaf het begin!
Ik moet 't allemaal nog maar zien, vooral de mp. H4 was voor mij een aanfluiting en de beta van deze liet me ook nog in twijfel. Ben benieuwd, we gaan het meemaken!
Ik ben er nog steeds niet over uit dat de splitscreen eruit is gehaald. Ik speel Halo nu nog met 4 vrienden online.