Nu dit als team: http://www.futhead.com/16/squads/3299980/ Sall gaat vervangen worden door Varane. Wil eigenlijk nog een vervanger voor Cabaye maar zou zo 1, 2, 3 niet weten wie. Iemand suggesties?
Ik vind Depay best chill spelen. 60K is die zeker niet waard maar echt wel een bruikbare speler. Scoort bij mij veel
Gonalons geprobeerd, kwam heel lomp op mij over. Pogba helaas geen geld voor.Ik ga Schneiderlin wel even proberen, thanks!
Ik krijg wekelijks een pack. Als ik ze een week later open maak (of later), bevatten ze dan IF's van die week, of de week dat je de pack kreeg? Zit er aan te denken ze op te sparen voor TOTY.
Volgens mij kan je de gratis pakjes niet sparen. Het moment dat je het pakje van de volgende week ontvangt, verdwijnt de vorige als je die nog niet gebruikt hebt. Correct me if I'm wrong.
Wat een spanning haha,kreeg voor de 2de x een 100k pack na draftwinst.Met het oog op team van de week had ik op beter gehoopt maar mn beste speler was Gundogan,al met al 45k winst gehaald dus mag eigenlijk niet klagen
Dit is mijn team nu http://www.futhead.com/16/squads/3342955/ Moet zeggen dat het wel lekker loopt mischien dat ramsey kan gaan vervangen heb nu ongeveer 30.000 coins mischien mensen nog tips om mijn team te verbeteren.
Lekker teampje hoor. Je zou Fabregas op de plek van Ramsey kunnen zetten. Zelf nog niet mee gespeeld maar volgens mij zijn mensen wel enthousiast over hem.
Dank je ja voetbalt wel lekker hoor. Af en toe middenveld beetje minder. Maar zat eerst te denken aan oscar. Maar er is zoveel keus en om ze allemaal te proberen schiet ook niet op
Oscar zal het waarschijnlijk ook goed doen maar dat is wel echt meer een CAM. Als je de stats vergelijkt dan zijn die wel in het voordeel van Fabregas.
Ja dat kan ik op basis van fifa 15 bevestigen. Is me 2x gebeurd maar ga het niet uittesten in Fifa 16
Ja dit klopt,heb afgelopen maandag ook pas mijn preorder code ingevoerd omdat ik het vergeten was en kreeg idd 1pack
Touré op cdm (waar nu Ramirez staat, met blijf achterin) en dan sparen voor Kevin de Bruyne, echt magistraal die vent. In de tussentijd is fabregas een goede optie ja!
Pff ik word niet goed van dat FUT Draft. Sowieso ben ik meer een FIFA Seasons speler, niet een FUT speler maar goed. Record is nu 19-8 op FUT Draft, maar heb pas één keer het toernooi volledig gewonnen. Soms speelt mijn team echt goed en soms geven ze achterin zoveel ruimte weg, om moe van te worden. Nu de laatste keer dat ik mee doe met dat FUT Draft want ik zit mij een partij te schelden.. Net wel met Tevez in de spits gespeeld, die speelt echt super fijn. Misschien dat ik daar voor ga sparen.
Mijn draftrecord is 109-41 vanochtend weer gewonnen maar daarna word ik makkelijk en zit ik maar wat te klooien waardoor ik 3x op rij in de 1ste ronde eruit vloog.Wat speelt Zlatan trouwens dramatisch,kan aan mij liggen maar hij kan werkelijk niets goed doen
Ja weetje ik kan geen skills,hij is traag en helemaal niet zo sterk,kortom ik ben er geen fan van maar idd meningen verschillen.