haha! Het is ook nooit goed TR was een maand lang gratis te downloaden, dus het is niet echt alsof je er de tijd niet voor hebt gehad...
Al gespeeld op de 360, maar wellicht speel ik hem nog een keer op de One, als ik die over een tijdje heb. Is de game verbeterd? Telltale stond voor mij bekend als het uitbrengen van erg buggy story games. Misschien dat ie op de One wel eens goed draait.
Na seizoen 3 van The Walking Dead serie achter elkaar gekeken te hebben kwam het ff mooi uit dat de game te downloaden is met gold. Gister alvast episode 1 uitgespeeld. Leuke game met leuke graphicks! Hopen dat seizoen 2 ook snel komt.
Heb sinds vorige week een one en daarvoor op de 360 geen gold gehad. Nu wel aangeschafd aangezien je elke maand gratis spellen hebt er er best leuke titels steeds tussen staan. Op wikipedia staat dat ac:unity volgende maand te downloaden is. Klopt dat?
Nee. Ze zijn nog niet aangekondigd. Op dezelfde pagina staat overigens dat Halo 5 Guardians vanaf 16 november gratis is. Lijkt me wel duidelijk dat dit gewoon een lolbroek is.
Is een gerucht, maar schijnt betrouwbaar te zijn. Xbox One games niet echt om blij van te worden. Pneuma was wel uitstekend, totdat je het einde na een uurtje of 2 alweer bereikt hebt. En dan heb je 0 replaywaarde over.
Even de trailer gekeken van dat Pneuma; ziet er eigenlijk wel intrigerend uit En als 't gratis is... Dat Knight Squad is niks voor mij
Zo is het, gratis is gratis. Daar hoef je niet om te treuren. Het is toch leuk dat je iets krijgt. Al is het vast niet voor iedereen leuk. Maar men kan het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken. Ik ken ze geen van beide trouwens.
Kan ik nu eigenlijk ook al de xbox 360 (games with gold) games aanschaffen op mijn xbox one? Zou ja hoe dan? Ik kan het niet vinden