Vond t freerunnen wel meevallen, maar nu is t wel erg makkelijk gemaakt. Je weet dat je bij unity de linker trigger moet gebruiken om n raam binnen te gaan? Nadat Ubisoft Dead Kings erbij deed, werd ik gegrepen door de enorme pracht van de game. Echt wauw hoor unity. Syndicate half uur kunnen spelen en ook dat ziet er mooi uit.
Vechten is wel een beetje button mashing geworden, voor de rest vermakelijk Wel bang voor de speelduur aangezien ik sequence 3 al heb afgerond
gister toch maar gekocht. speelt echt heel soepel en de indruk is 10x beter dan unity. nu 3 uurtjes verder en al bij sequence 4. wat ik heel raar vindt is dat je nu in de trein zit en een nieuwe missie moet starten (dmv. dat bord aan de muur). en je kunt niet de trein verlaten en de stad verkennen? je bent min of meer verplicht om een missie te starten? of zie ik iets over het hoofd?
Oh je kunt de trein wel verlaten hoor? Met LT + B kun je eraf springen als het goed is. De stad zit ook echt geniaal in elkaar zeg Echt de beste Assassins' Creed tot nu toe! Heerlijk om met paard en wagen rustig door die smalle straatjes van London city te cruisen en om je heen te kijken.
Jep dit kan alleen tussen missies door in freeroam, je drukt in het menu op rechterstick. Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Ja dat weet ik maar toch vond ik het (soms) niet lekker werken, ik ben pas gaan spelen toen al die patches uit waren toen nergens last van gehad maar ik bleef met het idee zitten dat ze er meer van hadden kunnen maken. Bij Syndicate heb ik dat gevoel al veel meer, neemt niet weg dat ik het naar me zin heb gehad met Unity hoor daar zaten ook genoeg toffe dingen in.
Iemand die even een review wil geven? Ben namelijk een echte AC fan, maar twijfel voor de eerste keer om hem te kopen. Zou hem graag gaan spelen, maar ben niet overtuigd door de reviews van diverse gamewebsites als IGN e.d.
Game scoort goed op metacritic. Userscore is daar nog wel wat laag, maar dat komt ook omdat ze of een 0 of een 10 geven.
Als echte fan moet je niet twijfelen natuurlijk ik denk dat je wel kunt terug lezen dat bijna iedereen wel positief verrast is door deze AC althans ik wel. Welke AC games zijn je favoriet? die van mij zijn AC 2+Brotherhood en Black Flag en Syndicate brengt die vibe die ik had bij die games voor een groot gedeelte terug.
Nog steeds vind ik de bewegingen niet fraai. Zij beweegt zo snel als n cartoon. Het rennen is nog steeds lelijk, met als t stoppen met rennen. Is dit zo moeilijk te maken? Die ring om je character met pijlen waar je gezien wordt is ook lelijk, maar je kunt alles uitzetten gelukkig. Wel weer kunt dat je t menu in moet. Bij unity was op rechterstick drukken voldoende. Waarom veranderen ze steeds de goede dingen!?
Mijn laatste 3 missies zijn te vinden in de trein. Doe ik nou wat fout en alleen de side missions of gaat t verhaal zo verder? Ben even in de war. Met de mannelijke caracter staat er geen missie op de map
Heb hem net toch maar besteld. Wou in eerste instantie voorlopig geen AC game halen na Unity. Maar ik lees online steeds meer positieve dingen. Het verhaal schijnt eindelijk weer goed te zijn. Als ik de berichten moeten geloven is het spel nog niet helemaal bug-vrij, maar het is bij lange na niet zo erg als bij Unity. Ga hem als old skool AC fan gewoon een eerlijke kans geven.