Bethesda's games hebben gewoon altijd hun eigen dingetjes die het allemaal net wat anders maken. Witcher 3 geeft een fantastisch verhaal met gave personages, prima combat en alles erop en eraan, maar Fallout 4 geeft veel meer interactie met dingen. Zowat elk object is op te pakken en bevat physics en dat is iets wat Witcher 3 weer niet heeft. Een maatje begon er laatst over dat hij die bewegende vegetatie in Witcher 3 zo geweldig vind en baalt dat dit niet in Fallout 4 zit, maar zo heeft iedere game weer iets wat de ander niet heeft. Ik ben zelf benieuwd naar wat er allemaal verbeterd is qua alle elementen uit de vorige games. Witcher 3 legt de lat hoog qua hoe de personages zich gedragen, de geloofwaardigheid van de fantasy wereld, de verhaallijnen van de quests, gezichtsanimaties, en ga zo maar door.
Ook al is The Witcher 3 misschien heel goed. Mijn game is het gewoon niet. Ik heb hem niet gespeeld, maar ik weet het gewoon al omdat ik totaal niet van de fantasy ben. Bethesda games hebben gewoon iets wat ik toffer vind dan andere RPG games. Skyrim vond ik wel weer leuk ook al was dat fantasy. Inderdaad dat je met bijna alles wel kan interacten, echte open wereld en niet in delen, first person view kunnen spelen en ga zo maar door. Dat maakt hun games voor mij gewoon veel leuker om te spelen. Daarbij vind ik guns ook veel leuker dan zwaarden of magie
Dat kan ik wel begrijpen, maar wel jammer man dat Witcher 3 niet jouw game is. Tot hoe ver heb je gespeeld? Want White Orchard is leuk hoor, maar pas in Velen gaat het echt los.
Toch maar even reviews afwachten, zeker wat betreft fouten in de game. Zit niet op nog een titel te wachten die net zulke drama's kent als vorig jaar o.a. bij AC Unity.
Zoals ik al zei helemaal niet Maar ik heb gewoon niks met de fantasysetting. Draken, zwaarden, magie en ga zo maar door heb ik niks mee. Ook al heb ik hem geeneens gespeeld, toch weet ik dat het me later zal gaan vervelen.
Ik ga hem meteen kopen hoor. Ik weet nu al dat er bugs in gaan zitten, maar vind dat ook niet heel gek in een grote open wereld. Om eerlijk te zijn heb ik nooit echt veel problemen gehad met Fallout 3. Dat was dan op de Xbox 360. In ieder geval geen gamebreaking bugs.
Nee, ikzelf ook niet, maar wel flinke haperingen soms. Haperingen in het beeld is ook zo'n beetje de enige irritatie die zo nu en dan heb in games. Ik denk dat ik hemzelf bij BOL ga bestellen, inclusief CE Guide. Dure grap, maar zal zijn geld wel waard zijn. Ik bid trouwens op een even zo vette plek als Rivet City uit Fallout 3. Laten we het hopen. RC was echt een Stimpak heaven.
Ik wil hem ook wel bij Bol bestellen, maar ik wil zeker weten dat ik ook een bobblehead krijg. Er staat juist dat je kans maakt op een bobblehead of een Pipboy Edition (lijkt me niet meer omdat die allemaal op zijn).
Had hem zelf vrijdag al en niet eens een pre order acces gedaan, maar gewoon eerder gekregen. Het zou mooi zijn als dat met deze game ook gebeurd, maar gezien de manier waarop ze nu met het vrijgeven van informatie zijn omgegaan, denk ik dat ze zich keurig aan de echt datum gaan houden. Als ze echt geloven in hun game en het Bethesda ook echt naar wens is, dan kun je rekening op een paar dagen eerder. Alleen in beide gevallen moet je nog wel rekening houden met de gebruikelijke perikelen rond een release. Zoals ik eerder al zei is het misschien toch verstandig even wat gebruikersrecensies af te wachten. Skyrim lief op de PC wel goed op het laatst, maar dat was vooral omdat MOD makers de betere patches uitbrachten, Bethesda niet. Je mag met de techniek vandaag de dag wel verwachten dat ook de console versies dik in orde zijn, neem Halo maar als voorbeeld. Die game loopt echt insane goed. Nog geen framedrop of wat dan ook gezien en als je kijkt hoeveel er gebeurd op je scherm in die game, dan zou Bethesda dat ook wel moeten kunnen met hun ervaring. Per slot van rekening hebben ze veel meer ervaring met grote titels dan 343 Industries, los van het feit dat Halo een FPS is en Fallout veel meer de RPG kant op gaat.