1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben best verbaasd dat mensen nog zo gek op splitscreen zijn. Voor mij is dat echt geschiedenis. Het neemt veel te veel van je scherm in en je mist veel. Nah man, online all the way.
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Tja, ik speel ook niet vaak split-screen meer. Meeste games die ik co-op speel zijn single screen zoals Rayman, Chariot en Fifa. Samen op de bank zitten is wel vet maar ik weet niet of ik nog zin heb om mijn scherm te delen. Lekker online co-open, dan maar in mijn eentje bier drinken ;)
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, ga niet alle pagina's nalopen. ;)

    Singapore $ 69.90 = 45 euro
    Hong Kong $ 416 = 48 euro
    Australie: $ 99.95 = 66 euro

    Australie unlockt over 15 minuten. Singapore en Hong Kong om 17:00.

    Mocht je giftcards willen kopen, dit zijn de links:

    Giftcards via online Microsoft Store.

    Singapore: http://www.microsoftstore.com/store/mssg/en_SG/list/Xbox-LIVE/categoryID.67546400

    Hong Kong: http://www.microsoftstore.com.hk/product/livecard/

    Australie: http://www.microsoftstore.com/store/msaus/en_AU/list/Xbox-Gift-cards-/categoryID.67815700
     
  4. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Hij is online
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan moet je de game wel perse gekocht hebben in die store he? Of kan ik mijn USA digitale exemplaar gewoon spelen als ik mijn Xbox naar Aus zet?
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nope. Hij kijkt naar de store regio waarin je de game hebt gekocht. Jij moet wachten op de US release tijd.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee echt gekocht hebben daar.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Australie was trouwens om 14:00 al unlocked. Ging om AEST en niet ACST.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen idee hoe de story precies gaat, maar heb het idee dat
    343 van de chief afwil....Chief is teveel verbonden aan Bungie, en met Locke (barf) hebben ze hun eigen loser...uh, hero.:+
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ha, dan graven ze al helemaal hun graf, dat denk ik niet dus.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat gaat zeker niet gebeuren denk ik. Sowieso is dit het eerste deel van een nieuwe trilogy.
    En zeggen ze ook dat dit het begin is van "The Hunt"
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Waha, Chief weg? Dan geen "Halo"!
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat kunnen ze echt niet maken inderdaad. Maar aan de andere kant liepen ze flink met Chief te marketen in alle ads en de eerste trailer....

    Mooi dat het verhaal om hem gaat, maar 3 missies met hem is wel echt bullshit.

    Digital Foundry over wat wel/niet werkt in de game

    What works
    Frame-rate: Without a doubt, the defining technical feature of Halo 5 is its frame-rate. Delivering a stable 60 frames per second across the board, Halo 5 feels marvellous to play. During normal gameplay, only the occasional duplicate frames manifesting at checkpoints have any impact on fluidity. [...]
    The lowest resolution we've recorded is 1152x810, which you can see here (select view all for full res images). The impact on image quality is certainly immense and obscures finer details from view.
    Dynamic resolution: It's clear that hitting 1080p while maintaining 60fps would not have been possible in Halo 5 but rather than simply opting to render at a low resolution across the board, 343 has implemented one of the most impressive dynamic resolution scaling systems we've seen to date. [...]
    Menu system: [...]
    Cut-scenes: [...]
    Audio: [...]
    Loading times: [...]
    Physically-based materials: [...]
    What doesn't work

    Image quality: While the dynamic resolution system is impressive, the reality is that the game spends the overwhelming majority of its time well under full 1080p. When combined with sparse anti-aliasing coverage this often results in scenes exhibiting aliasing and blurring artefacts simultaneously. This is further impacted by limited texture filtering, smearing surface textures at oblique angles. In fact, the selected texture filtering has a stronger impact on overall presentation than resolution.
    Half-rate animation: While the game operates at 60fps, active entities within the world will actually animate at half-rate when they reach a set distance from the player. [...]
    Lighting and shadows: [...]
    Alpha effects: [...]
    Texture quality: Despite the move to a more realistic materials system, the actual resolution of many assets leaves a lot to be desired. [...]
    Level of detail: [...]
    AI: [...]
    Multiplayer map selection: [...]​
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Heroic.
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Whoep morgen komt mijn xbox en halo^^. Voor het eerst dat ik ook helemaal niks gevolgd heb over het hele halo. Ben benieuwd en zal voor het eerst ook denk weer eens verrast gaan worden!
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb eigenlijk niks met Halo. Destijds de MCC wel gekocht maar eigenlijk niks mee gedaan. :+ Maar waarom krijgt zo'n release me toch altijd te pakken en wil mijn muis telkens naar de Buy knop. :+
     
    Insane/Erret en Alexknl vinden dit leuk.
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn goeie deal. Bij mediamarkt als dat met Halo 5 Guardians is.

    322 euro.

    Check site en nieuwe folder.
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zeker een mooie deal! Een van de dingen die je er bij krijgt is een 'Kinect sensor aansluiting'. Wat bedoelen ze daarmee, volgens mij dat er een aansluiting op je xbox zit waar je Kinect in kan pluggen. Je moet Kinect wel eerst zelf even halen. Met Kinect erbij is het helemaal een goede deal maar dat kan ik me niet voorstellen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bruikbaar voor Kinect idd. Wat ze allemaal hebben. Beetje weird ja om dat erbij te zetten.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zonder kinect uiteraard, maar de aansluiting heeft iedere zbox.
     

Deel Deze Pagina