1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik vond Zlatan ook erg fijn spelen. Ik heb nu dit team:

    [​IMG]

    Fijnste team waar ik tot nu toe mee heb gespeeld. Deco de fijnste speler waar ik mee heb gespeeld.
    Hoge passing is erg belangrijk merk ik, Deco geeft echt geweldige balletjes.
     
  2. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Maar zeker wel iedere keer inkopen als je 15K hebt omdat het leuk is om een team samen te stellen? :p
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha ja maar voorlopig even de laatste keer. :p
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat vind je van Mathieu?

    Ik heb laatst een paar potjes gespeeld, maar vond hem iets te vaak mee opkomen. Laporte, Godin en Varane zijn ook toppers.
     
  5. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik vond Mathieu verdedigend erg goed, nog geen rare dingen met hem meegemaakt. De drie spelers die jij noemt heb ik nog niet geprobeerd, ga ik zeker doen zodra ik weer wat coins heb.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Pff dat zigzaggen door defensies is ook weer helemaal terug,ik krijg er maar geen vat op om dat goed te verdedigen.Merk ook dat veel mensen park the bus spelen denk dat ik dat ook eens ga doen want de laatste 3x draft was drama met nederlagen in de 1ste ronde
     
  7. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Dit dus. Een vriend waar ik tegen speel doet dat steeds met bayern tegen mijn real madrid. Gek word ik van Robben, ribery of Costa... Ze lopen dan met die korte dribbel naar binnen en er zijn steeds 3 scenario's. Hij glipt erdoor en vuurt vrij op doel, ik pak netjes de bal af en kan overnemen of ik pak de bal netjes af en de scheids geeft een hopeloze penalty. Ik heb al zoveel strafschoppen tegen gehad en de eerste terechte moet ik nog meemaken. Hopelijk volgt daarvoor een patch. En tips voor dat irritante simpele zigzagdribbelen tegen te houden zijn welkom.
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik probeer dan elke x een andere man in te drukken en dat hij dan een beetje meeloopt in de richting waar de speler naar dribbelt maar heel vaak pakt die dan de verkeerde speler waardoor je vaak al te laat bent
     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb er 2 voor je:

    1. Gewoon niet meteen happen, dan raken 9 van de 10 mensen die dat doen in paniek want dat zijn ze gewoon niet gewend, en dan tackle je ze heel simpel bij de eerste doorzichtige zigzag beweging. De tegenstanders die dat vaak doen zijn namelijk gewend dat iedereen als een hond op hun af duikt en dan kunnen ze je met de kleinste dribbel beweging al passeren.

    2. Met 1 speler je dribbelende tegenstander van een klein afstandje dekken door gewoon met hem mee te lopen en (A) ingedrukt te houden en terwijl je dat doet dan ook nog effe (RB) ingedrukt houden en je teammate pakt de bal. Simple as shit. Afhankelijk van waar je staat kun je (LT) er ook bij inhouden, bijvoorbeeld als de tegenstander het toch voor elkaar krijgt om bij de 16 te komen en je zijn schot wilt blocken. De knoppen (B) en (X) heb je natuurlijk ook nog, maar die zijn er eigenlijk alleen voor nood situaties, over het algemeen heb je ze echt nauwelijks nodig, erg he? daarom wordt deze methode ook wel auto defending genoemd. Het enige wat je namelijk doet is 2 of 3 knopjes ingedrukt houden en de AI doet de rest.

    De eerste methode gebruik ik meestal en die werkt vaak, de 2e werkt vrijwel altijd maar dat vind ik zo suf, dat is gewoon echt totaal niet leuk om te doen, maar als je daar eenmaal aan went is het echt super effectief en dan is super nog zacht uitgedrukt.

    In divisie 1 en 2 verdedigt dan ook vrijwel iedereen op deze manier, en dan niet alleen om de zigzaggers aan te pakken maar gewoon letterlijk hele wedstrijd, dat is altijd echt zo makkelijk om te zien en natuurlijk echt super hinderlijk, en dan spelen ze ook nog is allemaal op High Pressure en Ultra Defending... |:-

    Als kers op de taart durven ze dan ook nog is effe stoer te doen met hun 8-0-0 in divisie 1... echt super triest maarja wat doe je er tegen.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2015
    apoc vindt dit leuk.
  10. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Bedankt voor je heldere beschrijving. Grotendeels doe ik al wat je aangeeft. Ik houd A ingedrukt en roep er een tweede man bij maar wanneer de tegenstander dan in de 16 tegen mij aanloopt krijg ik alsnog veel penals tegen. Staande tackle is uiterste nood en sliding tackle gebruik ik niet in de 16. Ik ga snel eens verder testen met je uitleg! Heb het idee dat velen ook bij mij doen omdat ik soms in potten kom waar kansen creëren nagenoeg niet mogelijk is. krijg daardoor het idee dat deze fifa weinig om echte skill draait helaas.
     
  11. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik wilde het hier al posten. Ik vroeg me idd af wat het auto defending is. Het lijkt wel alsof het een stuk erger is dan met andere fifas.

    Het slaat nergens op hoe makkelijk het verdedigen is. Sinds ik in div 2 zit kom ik nauwelijks een man voorbij. Iedereen speelt zo ongelofelijk triest en laf.

    Ik vond het al zo gek dat sommige spelers zo soepel mee bewegen met elke beweging die je aanvaller maakt. Wat mij betreft halen ze het er zsm uit. Maar dat zal wel niet gebeuren
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    @apoc Ja jammer genoeg is dat wel zo, aanvallend heb je nog wel de nodige skill nodig maar verdedigend echt nauwelijks tot niets. Dat over die penalty's dan wel weer hinderlijk, maar ik heb gemerkt dat het soms beter is als je zelf tackelt. Maar over het algemeen krijg ik ze ook erg snel tegen, op welke manier ik ook verdedig.

    @MennoO Dat heb ik dus ook gemerkt daarom zei ik er iets van, want dit is natuurlijks niks nieuws maar dit jaar lijkt het inderdaad een stuk erger dan bij de vorige edities.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2015
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Wil eigenlijk Casemiro vervangen in dit team. Was een tijdelijke oplossing om James max chem te geven. Behalve Kroos of Modric of CDM zijn er niet echt veel oplossingen. Zou Guarin op CDM kunnen zetten met Cuadrado op RM, al vond ik hem op RW al niet echt lekker spelen. Verdedigend zal er dan ook wel wat moeten veranderen...

    Of zie ik iets over het hoofd?

    [​IMG]

    Edit: Bizar dat ik hier niet eerder aan heb gedacht... Ik kan gewoon de hele rechterkant van mijn 2e team hier neerzetten. Turan, Busquets, D. Alves en Mathieu. Hoef ik alleen de keeper in mijn andere team te vervangen.
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Gaat hard met de coins,5x op rij in de eerste ronde eruit ik ben het even kwijt lijkt het wel.Probeer nu ook elke x een man extra erbij te vragen met verdedigen,dat valt nog niet mee,gelukkig zit ik nu weer eens in de 3de ronde
     
  15. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hahaha je speelt wel heeel veel draft he? Niet gecharmeerd van normale ultimate team dit jaar? :+
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Vandaag voor het eerst aan divisie 1 begonnen. Wat is dat compleet anders dan alle divisies daaronder zeg. Van divisie 10 tot divisie 2 werd er nog lekker gevoetbald, leuk tempo gespeeld en ik dacht die lijn wel door te trekken in divisie 1. Maar iedereen speelt heel traag, risicoloos en gebruikt de zigzag richting goal. Ondanks dat ik sterker was eerste twee potten mocht ik er door het missen van kansen helaas niet meer uit halen dan een gelijkspel en een verliespartij, wat niet mooi staat bij mijn mooie record. Maar ja heb inmiddels genoeg onverdiend verloren haha. Daarna gekozen om het eens anders te spelen. Zelf ook heel traag te zijn, balbezit te houden en risicoloos proberen achterin de 0 te houden en hopen dat je in de wedstrijd dan 1 of 2 goede kansen creeert. En het loont nog echt: 2-0, 1-0, 2-0. En dan speel ik niet met auto defending, ik verdedig gewoon zelf. :p
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb nog geen 1x een team gemaakt haha vind dat met draft er echt iets op het spel staat en dat maakt het leuk en spannend vind die divisie wedstrijden maar saai:+ maar als ik continu in de 1ste ronde verlies ben ik er weleens klaar mee ja.Nu al 71x gedraft en 20x gewonnen
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat zijn aardig wat packs. Nog iets waardevols eruit gehaald?

    Ik mis deze Fifa wel de toernooitjes. Vraag me af of deze nog gaan komen maar ik vrees van niet. Wel erg jammer want voor mensen die niet Draft houden hebben nu alleen Seasons.
     
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja snap ik, het is ook wel spannend inderdaad, maar die 15k vind ik toch behoorlijk gortig. Bouw jij gewoon bij elke draft het beste team mogelijk of focus je je echt op 1 of 2 competities voor een hoge chem?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zou voor het beste team qua chemistry gaan want dat merk je (imo) echt met Draft. Zodra je chem < 75 is dan wordt je weg gespeeld.
     

Deel Deze Pagina