[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voorlopig nog niet inderdaad. Ik kan al wel een aantal games van de 360 op de one spelen maar dat is echt nog heel weinig. Er is beloofd dat er meer komen dus ik ben benieuwd. Ik download wel alles wat ze weggeven. Ze blijven daarna altijd voor jou dus mocht ik ooit nog eens willen, dan heb ik keus genoeg.
     
  2. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat bedoelde ik dus ook. Ik wil ze wel gratis aanschaffen zodat ik deze later kan spelen. Echter als ik ingelogd ben op: http://www.xbox.com/nl-NL/Live/Games-with-gold

    Dan zie ik bij de xbox one games een groene knop met download in de xbox store , maar bij de xbox 360 games staat deze knop er niet.

    Hoe doe jij dit?
     
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Probeer de betreffende game eens in de zoekbalk te typen en zo op de game te komen die je wil downloaden? Het zou gewoon moeten werken, ook als je geen 360 hebt.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik kan ze gewoon downen. No problemo.
     
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Deals with Gold deze week: (Xbox One)
    Xbox 360:
    Duidelijk Halloween thema dus.

    Titanfall voor $5 (kan helaas niet zien wat de euro equivalent is) is een steal natuurlijk.
     
  6. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Wordt die nog veel online gespeeld Titan Fall?
    Koste overigens € 7,50
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Paar maanden terug zat je direct in een game zonder wachttijd. Sindsdien is die gratis met EA Access en is de DLC voor iedereen gratis geworden, dus het lijkt me heel erg sterk dat het nu uitgestorven is.
     
    FraHel vindt dit leuk.
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vorige week even op de 360 gespeeld (stond al een jaar op m'n HDD ofzo) en kwam snel in een match.
    Een potje gedaan (na de training), maar nog niet echt overtuigd.
    Kan wel tof zijn, maar als rookie kom je al snel tegen de nodige ervaren spelers en dan is het toch een beetje hersenloos knallen. Denk dat je wat beter moet zijn om de potentie er van in te zien. Nu was ik het na 1 potje eigenlijk al even zat. Wellicht later nog eens een kans geven.
    Denk dat ie op de One dan ook nog wel goed te spelen is.
     
    FraHel vindt dit leuk.
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo klote, dat ze bij TWE alleen de bundle in de aanbieding gooien en niet ook de losse DLC packs. Snap dat nooit. Mensen die day one een game kopen, lopen zo vaak mooie aanbeidingen mis. Tenzij je de game twee keer gaat kopen.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zie vaak genoeg DLC's in de sales/deals voorbij komen.
    Nadeel is dat een bundel vaak alsnog goedkoper is dan de DLC's los te kopen.
     
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Grappig, ik had precies de tegenovergestelde ervaring. Ik was er best sceptisch over, want ik bent nooit goed geweest in shooters als Call of Duty, die qua speelsnelheid online wel vergelijkbaar is. Behalve racegames is er sowieso geen enkel genre waar ik vaak potjes online win. Maar bij Titanfall (op de One) zat ik vanaf het eerste potje meestal bij de top 3 van mijn team, en dat was nog vaak het winnende team ook. Daarom spreekt Titanfall me ook zo aan, niemand is er echt slecht in. En ik kocht hem pas een jaar na de release, dus daar kan het ook niet aan liggen. De assault rifle die je bij level 1 al unlockt is ook gelijk één van de sterkste wapens in het spel, hetzelfde geldt voor het wapen op je Titan.
     
  12. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Games with Gold is zojuist bevestigd.

    [​IMG]
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bohhh Dirt3. Wat een heerlijk spel was dat zeg! Staat er boven de titels van de 360 games nu 'Play on XBOX ONE'?
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou BC komt dus 12 november en ze zeiden dat alle games die met GwG beschikbaar worden dan altijd BC zijn.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2015
    Beltoni vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar kan je die games nou ook aanzetten als je geen Xbox 360 meer hebt?
     
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Staat een paar posts boven je ook. Kan gewoon via xbox.com. Met de nieuwe dashboard die volgende maand uitkomt komen 360 games ook op de One Marketplace.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Moet je dan de fysieke 360 disc in de One doen? Of kun je ze meteen digitaal downloaden omdat hij ze herkend in je account?

    Dirt 3 heb ik ook helemaal plat gespeeld trouwens, was wel een vette game :)
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik vond Dirt 2 leuker, want iets betere tracks (China, Malaysia), en in Dirt 3 zat weer zo'n filter over de graphics heen waardoor het een beetje 'grauw' overkwam (gelukkig niet zo verschrikkelijk als in GRID2 btw).

    Tracks in beide games (Dirt 2 en 3 ) wel veels te kort helaas, en ook te weinig echte rally). Daarnaast waren de controls in 3 veels te sensitive...
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Dirt 2 idd ook wel flink mee geamuseerd :)
     
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Hij herkent ze uit je account.
     

Deel Deze Pagina