Verhaal uitgespeeld: Spoiler: Verhaal spoilers Chaotisch zoals in Sen zijn review, en ik haat cliffhangers. WTF wilde dat verhaal nu eigenlijk? We zijn nog niet echt vreselijk veel opgeschoven. Meest onbegrijpelijke is misschien nog wel de sprong van 8 jaar die je van Halo 4 naar Halo 5 hebt in het verhaal, zoals van Halo 3 naar Halo 4 ook 9 jaar was. 17 jaar na Halo 3? Ik ben de weg aardig kwijt met de verhaallijn, beetje jammer en dan helpt die cliffhanger totaal niet.
Net met de 2e missie begonnen maar wtf ben ik aan het doen? Snap er geen reet van haha. Eerst maar eens het verhaal terug lezen...
Heerlijke game, vooral veel slayer gedaan, ben nog niet echt goed of zo maar lekker knallen en zolang ik af en toe een keer 2de of 1ste wordt vind ik het helemaal goed. Merk wel dat mn reflexen niet zo best meer zijn, of misschien heb ik al iets te lang geen shooters meer gedaan. Voeg me gerust toe. gt: OnbekendeSpeler
Als er nog mensen zijn die Team Arena willen spelen voeg me toe : SPC IV Wel een beetje serieus graag.
Ik zie bij multiplayer alleen Arena, Warzone, Custom game en Theater. Wat zie ik over het hoofd? Och...het staat onder Arena. Ik dacht dat dat een mode was, haha. De game speelt wel heerlijk zeg. Warzone is me ook een partij fun zeg. De nieuwe moves voegen echt iets toe en de shootouts zijn leuker dan ooit. Laadtijden zijn super en matchmaking geeft geen issues. Hopelijk vanavond ook niet.
Nope. Maar had dat ook niet verwacht. Is al een week stabiel en de beta was ook al goed. Dat is niet mijn destiny.
Dan gaat dat weer echt als vanouds geieten worden. Daarnaast ook dat alle MP maps tot juni gratis zullen zijn, lekker hoor.
Maar heeft niemand dan moeite met het verhaal? Kan iemand een korte uitleg geven over waar we staan etc voor we met h5beginnen?
Ja ik ook man. Qua verhaal is 5 het laatste wat ik nog weet. Heb dat hele Hunt the truth gemist. Schijnt wel zeer boeiend te zijn,
Spoiler Goed dat je het zegt, verstond echt 8 jaar. Ik zal het direct aanpassen in mijn review. Zou nogal een faal zijn. Edit: Ik moet echt eens mijn mond houden over specifieke dingen in games. Fuck, wat is die shotgun van de forerunners heerlijk. Geluid van mijn headset even iets anders ingesteld qua volume. Man, pure Halo pron. Soundtrack word naarmate de game vordert echt zoveel beter. Ik ben geneigd voor mijn review het geluid gedeelte het ultieme cijfer te geven.