Ik nam ze zeer serieus en toch speelde ik het al 5 dagen eerder.. Uiteraard neem ik Bethesda nog veel serieuzer dus wie weet scoor ik F4 vanmiddag al ergens.
Ik vond het begin van Fallout 3 ook zo bruut he. De speler als kind, Liam Neeson als jouw vader. Verjaardagfeestje, exploren in die vault..uiteindelijk voor het eerst buiten komen. jaja, good times. Zeer benieuwd naar hoe het begint in Fallout 4, hell...benieuwd naar gvd alles in de game eigenlijk, hehe.
Xbox One controls via Smartglass gevonden via de app. Hmmm aan de knoppen te zien speelt het inderdaad meer als een shooter ja. In Skyrim was volgens mij een van de triggers je sprintknop, maar nu dus je rechterstick zoals bij veel shooters. Granaten zoals veel shooters ook via de triggerknop. Maar volgens mij zat dat al in Fallout 3 en New Vegas. Ben benieuwd of we nog wat te zien krijgen de komende 2 weken. Bedoel tis nog maar 2 weken nu. Die 2 dagen die in de 3e week valt dat het spel uitkomt boeit ook niet heel veel. Gaat nog om 2 volle weken nu
Maar dat is juist goed vind ik. De schiet elementen in de game voelen dus meer aan als shooters vandaag de dag. Fine with me. Maak me er echt geen zorgen over dat er niet genoeg RPG te vinden is hier.
Bethesda games hebben toch altijd redelijke uitgebreide aanpasbare controls, dus ik neem aan dat ik de sprint knop wel kan veranderen?
Tegenwoordig hebben bijna alle grote titels zeer uitgebreide opties rond de besturing, dus je mag er wel vanuit gaan dat je hier alles naar wens kan instellen.
Damn deze game komt ook al bijna niet best. Alles blijft momenteel liggen en heb nog zoveel grote games die ik moet uitspelen. Ik wacht wel tot echt de release voordat ik deze game ga spelen aangezien de ontwikkelaar meestal wel een game aflevert aan het begin die nogal veel bugs bevat. Las Vegas kon ik toen een keer helemaal opnieuw omdat ik vast zat ergens in en zo dom was maar 1 save te hebben.