Dragonball Xenoverse

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2015.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hoe werkt het mentor gedeeldte eigenlijk? Want ik zag op level 67 Goku staan. Nu ben ik 70 en kan ik hem nergens vinden? ( Kan pas vanaf 70 )
    Gotenks training heb ik eergister afgerond. Zijn Ultimate valt tegen, ik wou het graag hebben omdat die aanval in de serie echt baas is met die geesten die hij uitblaast maar in game valt het tegen haha.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Die komen random tevoorschijn.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ah ok. Dat is irritant haha kan ik na elke missie een rondje lopen. Aanvallen van Goku boeien me niet echt. Wil Sphere of Destruction van Beerus, daarvoor moet eerst Goku gedaan worden helaas haha. Ga eerst deze 10 levels afmaken en zorgen dat ik alle PQ heb voor ik een nieuw mannetje ga maken.

Ook moet ik nog de Legendary super saiyen saga doen. Had het geprobeerd op 67 maar Bardock ging erg snel dood. Dus ga lekker naar 80 levelen en doe hem dan nog eens.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Je kunt nu tot level 85! Heb nu een Freeza van 82 close range, Majin buu van 81 close range en een spam saiyen long range. Ideaal dat snel levelen. Binnen 2 uur en een beetje kun je van 1 naar 80. Nu 2 keer gedaan maar het is wel saai dus de Namekian die ik ga pakken die level ik rustig haha.

SPhere of Destruction van Beerus is echt baas. Ook Broly's aanval is vet maar die mist net wat range vind ik.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje. Ik heb Dragonball Xenoverse gewoon op blueray. Ik wil de DLC nu gaan kopen alleen mijn xbox staat op USA. Dus wil ik hem met dollars betalen. Gaat dit gewoon als ik de game zelf in NL heb gekocht?

EDIT: Allemaal al gelukt

Laatst bewerkt: 16 apr 2015
  6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Al opgelost.

Laatst bewerkt: 16 apr 2015
  7. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Iemand nog tips hoe de masters snel te maxen?

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Damn zelfs als Frieza direct van zijn 1ste vorm naar zijn 4de vorm transformeert is dat gevecht nog een eeuwigheid.

Dat is iets wat ze niet direct uit de anime hadden hoeven overnemen. :p

Edit: En het gevecht dat een eeuwigheid hoort te duren duurde bij mij maar 1 minuut. :p

Laatst bewerkt: 15 mei 2015
  9. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb zojuist Movie Costume DLC gedownload. Maar ik kan het nergens vinden? Enige wat ik online kan vinden is dat het in mijn inventory zou moeten zitten.

Maar guess what? Nop nadda niks niet.

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Vaak is er een in-game winkel waar je zoiets kunt claimen.

11. galeon7

galeon7 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Per toeval je Xbox op een ander land staan?
    Dit was bij mij ook het geval toen ik de Vegeta dlc maar niet kreeg. Toen terug gezet naar UK en had 'm meteen.

Zodra je op start game drukt moet er volgens mij een melding komen dat er iets is toegevoegd.

12. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Op welk land moet ik em dan zetten? Ik heb mijn altijd al op US staan. En ook de DLC via de US marketplaats gedownload.

13. galeon7

galeon7 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou gewoon proberen om de Xbox op UK te zetten. Dan even spel opstarten en kijken of je dan wel de melding krijgt.

Eventueel als dat nog niet werkt kan je de Xbox ook nog op Nederlands zetten.

En anders mailtje naar de makers sturen.
    Ik zelf heb de season pass, de kleding van Fukkatso no F en ssj4 Vegeta.

Maar de dlc's zag ik niet tot dat ik de Xbox op UK zette.
    Voorheen stond mijn Xbox op USA.

14. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Thanks ik zal het straks eens proberen. ^^

15. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Even serieus, wat een schijtgame. Simpelweg omdat de storymode bestaat uit missies: speel met Ginyu, zog ervoor dat Gohan en Krillin niet doodgaan EN kill 20 gaypoppetjes. Hoe de neuk moet ik dat doen echt?!

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Hoger level en ki-spam, niet leuk maar wel de oplossing :+

17. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Deze game in de uitverkoop gehaald van de week. Als groot Dragonball fan moest ik hem toch in huis hebben. Vermaak me er al urenlang mee, speelt echt heerlijk weg. Ben nu bij Frieza, daar heb ik toch wat moeite mee. Lijkt me dat het het handigst is om gewoon PQ's te doen en te levellen/betere attacks krijgen?

Hoe hebben jullie trouwens jullie character opgebouwd qua ability points? Ben een Saiyan maar tips over andere races zijn ook welkom. Wil sowieso nog een Freeza race character maken.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Pff het is even geleden dus google het nog even na wat ik zeg. Maar Saiyan moet je zetten op Ki en Ultimate Super. Dan SSJ worden en je super spammen xD. Althans zo werd het toendertijd gedaan. Majin Buu had ik zelf gezet op kei veel health, strike super en melee. Gast was een tank. En Frieza had ik gezet op uhm stamina, strike supers en melee geloof ik. Die namekian die ik nog zou maken is er nooit meer gekomen :+.

Maar dit is eigen voorkeur. Buu heeft al extra defence, dus om daar veel health op te zetten maakt hem een tank. Saiyen kan oneindig Ultimate Super spammen dus met veel Ki = meer Ultimate supers. En Frieze heeft al vrij veel stamina, daar heb ik gekozen voor close range character.

En als je questen niet kan halen dan inderdaad even PQ questen doen.

Laatst bewerkt: 28 okt 2015
  19. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Weet niet of er nog veel zijn die deze game spelen, maar heb het laatst weer opgepakt sinds een hele tijd. Toch wel weer leuk, maar de random dingen zijn soms echt te tergend. Dat je een kleine kans op een kleine kans hebt dat iets dropt is echt gewoon niet leuk meer. Ik wou super saiyan 2 halen op de normale manier, dus via de missie waarin je in de Cell games moet vechten tegen iedereen, dan moet je Gohan altijd als laatste overhouden wat (afhankelijk van het level van je character) gewoon al lastig is soms. Dan heb je een kleine kans dat Gohan SSJ2 gaat, en op dat zelfde moment komt perfect Cell je helpen. Maar die mag niet dood en is tegen 1 goede kamehameha van Gohan net een Yamcha. Als het je dan toch lukt alles af te ronden heb je een kleine kans dat hij dropt, gebeurd dat niet dan kan je alles weer overnieuw doen... |:-

@Pride Ik ben ook sterk met levellen bezig, ben nu 84 ofzo geloof ik, maar m'n OCD weerhoud me er van de punten heel veel op 1 plek te zetten... Dus heb alles netjes gelijk staan, nu een dikke 46 punten per categorie denk ik. Als ik het gewoon vanaf het begin anders had gedaan was het niet zo erg geweest denk ik, haha. :)

Deel Deze Pagina