Ik weet niet....heb het idee dat Sony hier best wel op zit...geruchten gaan dat Morpheus de reden is van het lange wachten....damn, wat een perfecte game voor VR zou dit zijn zeg.
Hoop het natuurlijk ook wel maar kan ook een slecht teken zijn als de game uit het niet gereleased wordt. Ze hebben nog nooit echt duidelijk kunnen maken wat eigenlijk de "echte gameplay" van het spel is buiten exploren om en misschien hopen ze op die manier dat mensen het spel kopen en er dan pas massaal achter komen dat het niet meer dan wat rond vliegen is
Het doel is om het centrum van het universum te bereiken, en dat doe je door resources te oogsten op de verschillende planeten. Voor velen, zoals ik, wordt dit gewoon een fijne 'chill' game, oftewel wanneer je een uurtje niets te doen hebt, spring je in je spaceship en ga je een beetje nieuwe werelden ontdekken. Heerlijk toch?
Oh voor mij is exploren alleen ook al voldoende maar ben bang dat veel mensen toch meer "game" willen dan dat
Mjah, de developers zijn duidelijk genoeg geweest wat de game is, en ook wat het NIET is, dus wanneer mensen nu nog de game kopen en het vervolgens niet is wat ze er van verwachtten, kunnen het alleen zichzelf kwalijk nemen.
"No Man's Sky pre-orders will open on PlayStation Store tomorrow, according to a now removed listing in this week's store update post on the US PlayStation Blog. In a section detailing games available to pre-order, No Man's Sky was listed with a $59.99 price and the note that it would be "Out 3/3", which we assume to mean the date on which pre-orders open and not the date the game launches. Last we heard No Man's Sky will release in June. Sony often puts dates next to listings when the timing on the release doesn't coincide with the rest of the content, in this case the No Man's Sky pre-order going live on a different date to the regular store refresh. We can also expect some new info on the game when Sony officially announces that pre-orders are open."
Alsnog beter dan 70€ zoals de andere games op PSN Volgens mij is de game groot genoeg voor die prijs, maar of je ook alles eruit haalt ligt wat persoonlijker
Dat zeg je bij veel games.....je kunt beter een PS4 kopen onderhand. Prijs? Prima...als er genoeg content in zit, dan is het de 60 euro echt wel waard. Liever 60 euro voor No Man's Sky dan The Order, bijvoorbeeld.
Haha inderdaad, er zijn best wel wat games die ik zou willen, mja beter blij zijn met wat wel je hebt dan ongelukkig over dingen die je niet hebt. Twee consoles vind ik wat overdreven.
June 22 in Europe (June 24 in UK). Disc release confirmed (and a Limited Edition) Giant Bomb - Four Questions about No Man's Sky Playstation Access - New PS4 Gameplay and Info Boxart