1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2014

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 22 okt 2013.

  1. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Moeilijke keuze, wacht wel even. Misschien maken ze er een mooie update van.
     
  2. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Toch maar gekocht
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    In welke competities heb je geen last van werkvergunningen?

    Nu heb je geen Elia en Kramer tho
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2015
  4. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ach, ik heb Boetius nog wat echt een groot talent is in Football Manager. Heeft wel aangegeven graag een transfer te maken dus weet niet of ik hem kan houden. Ik was opzoek naar een spits maar in het begin van het seizoen niet gedaan, kon niet vinden wat ik wou of het was te duur.

    Uiteindelijk wel wat transfers gemaakt :

    Gekocht:

    Pele van Aanholt - Gekocht voor 875k, was op dat moment een directe versterking maar z'n ontwikkeling gaat traag. Achteraf dus een degelijke speler maar geen potentiele topper. Moet dus ook meteen verder kijken, maar met Rodney Lopes Cabral in de jeugd heb ik al een vervanger klaar staan.

    Eric Botteghin - Gekocht voor 775k, wisselt af met Kongolo en is zeker een meerwaarde voor het elftal. Bij vertrek van een centrumverdediger kan ik dit nu direct makkelijk intern opvangen.

    Kevin Begois - Gekocht voor 125k, Kevin Begois is uiteraard puur gehaald voor de breedte. Ik vond het zonde om Warner Hahn alleen de bekerwedstrijden te laten keepen dus verhuur was een logische optie. Probleem was dat ik geen ervaren 2de keeper had bij het wegvallen van Kenneth Vermeer. Begois accepteert zijn rol als 2e keeper en heeft een laag salaris.

    Arón Johannsson - Gekocht voor 2,4 miljoen (incl clausule's), Half seizoen met Kuyt in de spits gespeeld en dat beviel goed alleen zie ik hem liever spelen aan de rechterkant. Arón was al een speler die ik op het oog had maar AZ vroeg te veel geld. In de winterstop nogmaals geprobeerd, z'n rendement bij AZ was niet heel goed en daarom was de prijs fors lager dan begin van het seizoen. Inmiddels 11 doelpunten uit 11 wedstrijden.

    Verkocht / Verhuurd:

    Rick Karsdorp
    - Overvol middenveld dus was weinig kans op speelminuten voor Karsdorp. Is verhuurd aan de graafschap en speelt daar elke wedstrijd. Doet het daar goed dus bij terugkomst mag hij het plekje van Karim El Ahmadi gaan opvullen die vrijwel zeker vertrekt.

    Mitchell te Vrede - Niet de spits die ik zoek, wou hem eigenlijk direct verkopen maar niemand durfde die gok te nemen. Wel veel huuraanbiedingen gehad en is verhuurd aan FC Twente met een afkoopsom van 1 miljoen. Verwacht niet dat die daar ook aan verkocht word. Moet het vooral doen met maar liefst 22 invalbeurten en 5 doelpunten.

    Colin Kazim Richards - Zelfde verhaal een beetje als te Vrede. Had geen kans op speelminuten en is verhuurd aan Sivasspor. Speelt daar wel elke wedstrijd en heeft na 24 wedstrijden er 7 in het net gelegd.

    Warner Hahn - Mag in nog een verhuurperiode bewijzen dat hij de opvolger is van Kenneth Vermeer. Had hem het liefst in de eredivisie aan de slag gezien maar was geen interesse. Komt nu 1 seizoen uit voor Kuban Kransnodar

    Merk wel dat het financieel niet heel lekker gaat. Percentage van herinversteerbaar geld uit transfers is teruggeschroefd naar 15%. Er moet wat verkocht worden om geld vrij te maken en de club financieel boven water te houden. Boetius en Vilhena tekenen ook in mijn game voorlopig nog niet bij (soms net echt joh dat FM! :+ ). Uit die 2 transfers zou ik wel een hoop geld kunnen vangen. Daarnaast zou bij een vertrek van te Vrede en Kazim ook wat geld beschikbaar komen in het salarispotje. Verwacht volgend seizoen dus geen grote transfers, maar je weet het niet hoe het ervoor staat wanneer er aan het eind van het seizoen nog wat geld binnenkomt.

    Nog 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen. Ajax is zo goed als zeker kampioen (11 punten verschil) en ik strijd samen met PSV en Heerenveen nog voor plek 2.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2015
    RemcoM en Daz vinden dit leuk.
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Na het dipje toch even verder gegaan een aantal dagen geleden met mijn Derby career.. Nog drie wedstrijden te gaan. Één in de BPL. Win ik, dan wordt ik 4'de en ga ik de Champions League in geloof ik. De tweede wedstrijd daarna is de UEFA Europa Cup finale, tegen Everton, haha. En daarna wacht de confrontatie met Arsenal voor de FA cup. Ben benieuwd!!
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Goed! Vorig seizoen werd ik 6'de waardoor ik mij opnieuw plaatste voor de Europa League. Begin dat seizoen had ik de volgende spelers gehaald:
    • Hector Bellerín van Barcelona voor 6,25m als eerste rechtsback
    • Baba Rahman (talentje, nu in het echt sinds een paar dagen naar Chelsea!) van PSG voor 4,9 miljoen als eerste linksback
    • Bruma, vleugelaanvaller van Galatasaray gratis overgenomen als tweede linksbuiten (eerste keus is Patrick Roberts)
    • Óliver Torres, aanvallende middenvelder van Atletico Madrid gratis overgenomen waar hij op een dood spoor zat, slechts 8 duels gespeeld in twee seizoenen maar kreeg alsnog een redelijke scoutrapport van 3 sterren. (Is inmiddels nu 4! en nog altijd 24 jaar)
    • Ruben-Loftus-Cheek, centrale middenvelder van Chelsea B gratis overgenomen. Voor de breedte en een Engelse speler
    • Sebastian Rode, the next Schweinsteiger genoemd ooit geloof ik, gratis van Bayern München, als tank op het middenveld
    • Fellaini, gratis nadat zijn contract was afgelopen voor de breedte en ervaring
    Seizoen begon met twee wins op Brondby IF, 1-0 uit, 2-0 thuis om door te gaan naar de volgende play-off ronde voor de Europa League. Daarna tegen Rio Ave, 4-0 uit (3x Zivkovic) en 3-0 thuis gewonnen waardoor ik mij plaatste voor de groepsfase Europa League. Hier werd ik geplaatst in een groep met Mersin i.Y. uit Turkije, Vfb Stuttgard en Zenit. Uiteindelijk eerste geworden in die poule met 20 goals voor, 7 tegen. Meest opvallende uitslag was de 6-1 winst thuis op Mersin, en 3-0 uit tegen Zenit (2x Zivkovic).

    In de competitie liep het ook aardig, met de meeste wedstrijden gewonnen tot dat punt, alleen echt verloren tegen Chelsea (0-1), Cardiff (1-2) en Bournemouth (1-2). Wel had ik mazzel met wat wins, zoals een 2-1 overwinning op Southampton, maar ook 2-1 op Newcastle, 2-1 op Fulham maar goed, ook die tellen! Daarna rap verloren van Arsenal (1-3 ), Chelsea kwartfinale Capital One cup (0-4) en uit 0-3 verloren van Man United.

    Maar daarna sloeg het om en begon ik aan een indrukwekkende ongeslagen reeks. Aston Villa 1-0, Fulham 1-1, Reading 3rde ronde FA Cup 2-0, QPR 3-0 , Bournemouth 4-1 , Man City 4e ronde FA Cup 4-2, Hull City 0-0, Cardiff 6-0 (! 4x Jeremie Porsain-Clemente!), Swansea 1-0, Spurs 3-2, Newcastle 5e ronde FA Cup 3-1. Toen was het tijd voor de 1ste K.O. Ronde Europa League tegen jawel.. Vitesse! Deze won ik uit nipt met 3-2. Daarna Birmingham 2-0, Vitesse thuis 5-0 (2x Zivko, 2x Roberts), Man City 1-0, Everton 2-2 , Huddersfield 1-1 6de ronde FA cup. Daarna 2de K.O. ronde geloot tegen Dynamo Kiev. 2-1 thuis gewonnen. Goed, 18 (!) wedstrijden ongeslagen maar daar moest een eind aan komen met een 2-3 verlies van Chelsea.

    Goed, dit was al gedurende na de winterstop en omdat ik vond dat Zivkovic steeds wisselvalliger was, en ik Mason Bennett (jeugdproduct, geen regen) minder vertrouwen gaf ging ik de transfermarkt op voor een nieuwe spits erbij. En daar zat een buitenkansje bij. Ik besloot mijn trouwe neger Imbula te verkopen aan Juventus voor 17,5 miljoen, waar ik hem twee jaar eerder had gekocht had voor 8 miljoen. Prima winst dus. Met die financiële ruimte kwam ik zogezegd een buitenkans tegen. Ene Jeremie Porsan-Clemente stond te koop bij Real Madrid, en mijn scout was lovend over hem. Goede stats, 20 jaar, en eerder overnomen van Marseille voor 18m. Tevens ook Kishna voor erbij gehaald voor 9 miljoen.
    [​IMG]

    Dit is hem. Scoorde bij zijn basis debuut tegen Reading voor de 3rde ronde FA cup direct 2x bij de 2-0 winst! Straks meer over zijn prestaties.

    Thuis dus 2-1 gewonnen van Dynamo Kiev. Uit met 3-2 (2x Porsan-Clemente) gewonnen waardoor ik lootte tegen Braga. Een makkie dacht ik dus! Helaas, 1-2 uit verloren maar thuis overtuigend 3-0 gewonnen. Daarna moest ik tegen Liverpool voor de halve finale. Uit 1-1 gespeeld en thuis 3-1 gewonnen! (2x Porsan-Clemente). Hiermee plaatste ik mij voor de finale, de allereerste ooit voor Derby en dit zou gebeuren in de Amsterdam ArenA (leuk!) tegen... Everton! Stadsgenoot van Liverpool. Finale heb ik uiteindelijk met 2-1 gewonnen, waarmee ik de Europa League titel mee kon nemen naar Derby. Doelpuntenmakers: Lucas en Denís Suarez. Zivkovic eindigde tweede in de topscorerslijst Europa League met 11 treffers, Cavani van PSG had er 12.

    In mijn vorige post schreef ik dat ik één wedstrijd nog moest winnen om vierde te worden in de BPL wat recht geeft op de Champions League. Dat was ook gelukt want uit won ik 1-2 van Liverpool. De FA cup finale die volgde tegen Arsenal ging helaas verloren op penalties na een 0-0 eindstand.

    Al met al een top seizoen voor mijn doen dus! Porsan-Clemente bleek een geniale aankoop want sinds hij van de winter overkwam bleef hij aan de lopende band scoren en presteren.
    Uiteindelijk stond hij na 18 BPL duels op 16 goals, 2 assists en een gemiddelde rating van 7,37. In de beker liep hij 5 uit 6, continentaal 6 uit 8, en internationaal 2 uit 4. Hiermee kwam hij
    uit op 29 duels en 26 goals, een heerlijk eerste (halve) seizoen voor hem.

    Maar ook Oliver Torres bemachtigde een basisplek en begon te presteren.
    [​IMG]
    In de competitie 26 duels, 8 goals, 10 assists. Totaal 45 duels, 12 doelpunten, 21(!) assists. Prima creatieve speler dus!

    Zivkovic presteerde in de BPL minder, met 31 duels, 11 goals, 6 assists. Europa League 12 duels, 11 goals. In totaal 41 duels, 22 goals, 13 assists.
    Lucas deed het minder dan vorig seizoen maar alsnog erg stabiel: 35 BPL duels, 11 goals, 12 assists. In totaal 57 duels, 22 goals (8 penalties), 16 assissts.
    Patrick Roberts is ook echt een toptalent. 29 BPL duels, 7 goals, 4 assists. Maar in totaal 44 duels, 21 goals, 10 assists! Tevens 10x Man of the Match.
    Bellerin deed het ook prima als eerste rechtsback met een gemiddelde van 7,26 in de BPL.
    Baba Rahman ook, als linksback met een gemiddelde van 6,95. Pretty okay.

    Goed dat waren dan de meest in het oog springende spelers.

    Mijn team was populair, zeker na de winst van de Europa League en er werd direct getrokken aan diverse spelers. Uiteindelijk heb ik de volgende spelers verkocht:
    Bruma, die ik niet super vaak gebruikte, voor 17,5 miljoen wat met clausules kan oplopen tot 29m.
    Mangala, een gewaardeerd basiskracht maar dit bod kon ik gewoon niet weigeren.. 31,5 miljoen aan Valencia wat kan oplopen tot 35,5 miljoen.
    En tot slot Tielemans, die wou erg graag weg naar City en dus heb ik hem besloten te laten gaan. 38,5 miljoen basis bedrag, wat kan oplopen tot 54(!) miljoen.

    Goed, prima bedrag dus in de kassa! Zat op een transferbudget van 101 miljoen.. :lol:

    Uiteindelijk heb ik het hier aan gespendeerd:
    [​IMG]

    Josh Stones als vervanger van Mangala, deed het erg goed bij Everton, nog jong en Engels international. Mijn doel was ook om meer Engelse spelers te halen, en jeugdspelers in het algemeen omdat ik vond dat het teveel een vreemdelingen legioen werd, en ik me ook wil richten op jeugd.
    Hughes, terug gehaald van Man United die hem van mij kocht in mijn tweede seizoen voor 40 miljoen. Als vervanger haalde ik toen Tielemans en nu.. is dat andersom haha.
    Dewaele, een belgische centrale verdediger, regen dus geen echte speler, screenshot post ik nog.
    Embolo, supertalent van Basel, die nu bij Valencia speelde voor een zeer schappelijke prijs. Mag als back-up dienen aangezien ik Bennet heb verkocht.
    Roche, ook een talent, rechtsback, regen.
    Josh Murphy, een linkervleugelaanvaller aangezien Bruma weg was, Engelse speler en international. Kende hem niet, mag me gaan verrassen.
    Lisandro Ferreiro, regen uit Argentinië, blessuregevoelig maar ga toch de gok aan. Wordt nu de nieuwe Di Maria genoemd haha.
    Pastore, als breedte aankoop, 30 jaar en maar 4,2 miljoen. Al zijn Roberts en Oliver wel beter.
    Prowse, ooit supertalent, nu helemaal niks meer, mag het opnieuw gaan bewijzen bij mij voor 2,8 miljoen.
    Datzelfde geldt voor Gaya, linksback van Valencia.
    Llorente gratis overgehaald, maar direct verhuurd aan Malaga met 90% salarisbetaling, wordt 'm toch niet voor mij.
    Diallo een verdediger als back-up maar zit nu al te zeuren voor speeltijd dus mag weg.

    Woei! Tering, veel langer verhaal van gemaakt dan dat ik wou. Volgende keer hou ik het korter. :+
     
    Mallakai en RemcoM vinden dit leuk.
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ohja, even vergeten! Ik kreeg opeens een bericht of ik bondscoach van Nederland wilde worden! Dat heb ik maar even gedaan en ik deed mee aan de Nations League. Daar ben ik in de halve finale uitgeschakeld door Portugal. Het was geen groot toernooi maargoed. Nu kwalificeren voor het aankomende EK 2020. :)
     
  8. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Mooie update @Daz ,

    Inmiddels zit ik in seizoen 16/17 en heb er dus al 2 opzitten. Mijn eerste seizoen, waar ik jullie ook al een update over had gegeven eindigde alsnog erg slecht. Laatste 4 wedstrijden was ik op papier een stuk sterker maar toch werd er 4 maal verloren. Ik werd 5e en moest via de play-offs europees voetbal halen. Gelukkig heb ik dat destijds nog wel behaald.

    Seizoen daarop eigenlijk erg wisselvallig. Kon geen mooie reeksen neerzetten en was al snel geen titelkandidaat meer. Het werd zelfs zo erg dat ik mij niet eens meer zou gaan kwalificeren voor de europese playoffs. Gelukkig won ik de beker en was ik dus alsnog zeker van Europees voetbal. Dit seizoen was ik Europees niet sterk en werd ik 3e in een middelmatige poule. (In dit seizoen zijn Vilhena, Toornstra en Kazim verkocht. Weinig % transferopbrengst kon ik alleen een speler van het kaliber Danny Verbeek halen die het erg sterk doet!)

    Er moest dus voor het huidige seizoen wat gebeuren. Mijn team was erg wisselvallig en er was dus werk aan de winkel. Financieel ging het weer een stuk beter en we waren er weer helemaal bovenop, ik kon dus de transfermarkt op!

    Uitgaand >

    Lucas Woudenberg -
    Merkte dat hij zijn talent niet echt waar maakte, wou aan spelen toe komen en vroeg een transfer aan. Voor een klein bedrag van 50k verkocht aan Roda JC waar hij nu ook niet aan spelen toe komt.

    Marko Vejinovic - Helaas, Vejinovic had de kans om naar de BPL te gaan en wou dat heel graag. Vond het jammer dat hij vertrok want was iemand die altijd wel een goede wedstrijd speelde. Verkocht voor 8,75 miljoen aan West Ham United waas hij nu ook weinig tot niet aan spelen toe komt.

    Pelé van Aanholt - Had ook zijn zinnen gezet op een transfer en was niet meer te houden. Had nog maar een jaarcontract dus het was 'cashen' of ik had een ontevreden speler in mijn groep die eind van het jaar gratis de deur uit liep. Verkocht voor 1 miljoen aan Girondins Bordeaux.

    Aron Johannsson - Had een sterk eerste seizoen maar kon het in het 2e seizoen totaal niet waarmaken. Kuyt werd toch boven hem verkozen als spits en was een te dure speler voor op de bank. Helaas wel op de verkoop verlies moeten maken, is verkocht voor 2 miljoen aan C, Rizespor.

    Jean Paul Boetius - Speelt op dit moment nog voor Feyenoord maar word in de winterstop overgenomen door Inter voor 19 miljoen.

    Daarnaast zijn nog een aantal talenten verhuurd.

    Inkomend <

    Simon Tibbling -
    Ik denk dat dit de moeilijkste onderhandelingen zijn geweest voor mij op Football Manager. Erg groot talent vind ik en zo dacht mijn scouting er ook over, maar Groningen vroeg absurde bedragen. Na lang "zeuren" en interesse tonen was ik op een punt dat Tibbling toch wel heel graag naar Feyenoord wou. De prijs viel hard naar beneden en uiteindelijk overgenomen voor een uitstekend bedrag van 4 miljoen.

    Matias Johansson - Vervanger voor van Aanholt. Vind het altijd erg moeilijk om goede LB en RB te vinden binnen mijn plaatje. Overgenomen voor 1 miljoen van AZ.

    John Guidetti - John is terug in Rotterdam, wie had dat nog gedacht! :+ Was op zoek naar een nieuwe spits, jong maar wel al de enige ervaring en die het eens was dat hij niet elke wedstrijd spelen zal. Guidetti is natuurlijk een speler waar je als Feyenoorder altijd nog even naar kijkt en hij blijkt een goede versterking. Vooral europees heeft die dit seizoen met een aantal invalbeurten al weten te scoren. In de competitie staat die nu 5/3

    Jonathan de Guzman - Zat op een zijspoor bij Napoli en vorig seizoen hadden we de Guzman al gehuurd en die verhuurperiode beviel goed. Een transferclausule afgedwongen en gekocht voor 1,4 miljoen euro. Naast Kuyt is dit natuurlijk ook een oude bekende voor Feyenoord met erg veel ervaring!


    En nu ik 14 wedstrijden in het huidige seizoen verder ben kan ik zeggen dat het team erg volwassen oogt en niet meer het wisselvallige heeft van vorig seizoen. Uiteraard zijn er nog verbeterpunten in mijn team mogelijk, zo ben ik niet echt tevreden met Kenneth Vermeer. Ook de linkerflank moet beter nu het zeker is dat Boetius vertrekt. Danny Verbeek doet het erg goed maar zie ik meer als wisselspeler. Op dit moment ben ik nog niet zeker of ik Kuyt op de rechterflank wil laten spelen of in de spits.

    Mijn opstelling op dit moment :

    Vermeer
    Johansson - v Beek - Kongolo - Nelom
    Tibbling - De Guzman
    Boetius - Immers - Basacikoglu
    Kuyt
    Maar vooral voorin word dus veel gerouleerd en Kongolo speelt ook wel eens voor Nelom waardoor er ruimte komt voor van der Meer (talent) als CV.

    Europees gaat buitengewoon goed. Team draait erg goed en het lijkt wel of ze jaren ervaring hebben in Europa. Ik loot in Groep A : Rubin Kazan, Malmo FF en Olympiakos. Een poule met mogelijkheden dus. Hierbij de uitslagen :

    Feyenoord 2 - 1 Malmo FF
    Olympiakos 0 - 7 Feyenoord
    Rubin Kazan 1 - 6 Feyenoord
    Feyenoord 4 - 2 Rubin Kazan

    En tot zover ben ik nu in de Europa League. Ben ook al geplaatst voor de volgende ronde.

    In de competitie gaat het eigenlijk net zo goed. Sta nu gedeeld eerste samen met Ajax en PSV die één wedstrijd meer hebben gespeeld. Zit op een winreeks van 10 wedstrijden en hoop deze lijn dus voort te zetten.

    Verwacht dat er wat spelers zullen vertrekken volgend seizoen, maar mijn doel is het team zo goed mogelijk bij elkaar te houden en mij vooral te versterken in de breedte. Er zijn wat spelers die op dit moment niet willen bijtekenen die ik er juist graag bij houd anders moeten die wel helaas vertrekken.

    Eind van het seizoen zal ik nog een update maken. :)
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nog een maandje en de nieuwe Football Manager komt er weer aan! Kost maar €22 via steam hier in Indonesie inclusief early access en pre-order bonus :+.
     
    Daz vindt dit leuk.
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gift mij even een key! :)
     
    Daz vindt dit leuk.
  11. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Zo idd! Kan en wil je dat regelen?
     
    Daz vindt dit leuk.
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zojuist FM16 gepre-ordered via de Indonesische store. Als het goed is hoef je alleen de activatie vanaf een Indonesisch IP adres te doen en zou je hem daarna ook gewoon in Nederland moeten kunnen spelen. Vrijdag begint in ieder geval de beta en kan ik los. Je saved game kan je dan gewoon meenemen naar de originele release op 13 november.
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vorige week ook besteld op steam, Sigames is altijd wel een uitgever die ik support :) ga nu mijn 18de jaar in als Football Manager / Championship Manager gamer.

    BETA bezig met installen. :D

    @Ypuh @Daz @Divimus jullie de beta binnen?
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2015
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik waag mij er nog even niet aan zo net voor mijn tentamens :p

    Waarschijnlijk koop volgende week ergens ;)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nog niet! Te druk met school en andere dingen op moment. ;)
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Yes, ik ben alweer in de eerste winterse transferperiode beland met FC Groningen (2 dagen gespeeld). Op één gelijkspelletje na alles verloren in de Europa League en zat al op de wip voor een eventueel ontslag ;(. Vind het wel weer een heerlijke game, maar moet eerlijk toegeven dat ik het aantal vernieuwingen tot dusver op 1 hand kan tellen. Zeker in de core game zijn er geen grote veranderingen. Mijn grootste ergenis tot nu is het grote aantal blessures en dat FC Groningen met een rode broek en sokken speelt tijdens uitwedstrijden?

    Zag overigens dat Saymak van PEC Zwolle nog maar een jaar contract heeft. Heb hem alvast binnen gehaald voor het seizoen 2016.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  18. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik twijfel ook, maar vind 33,49 wel weer een hoop geld. Heb de voorgaande delen allemaal vrij in het begin voor 20~25 euro opgepikt. Ik wacht daarom nog maar even in de hoop dat er een goede deal voorbij gaat komen.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja precies dat inderdaad. Helaas zit die niet bij de Steam Winter Sale.. Maar nu is het wel echt een lekkere periode om aan de slag te gaan met FM haha. Misschien weet @Mallakai wat.
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep denk dat de vooralsnog de prijs is waarvoor je hem kunt halen, huidige FM heeft ook best een latere release gehad dan zijn voorgaande edities.
    Het zou zomaar kunnen dat ze begin nieuw jaar alsnog de game in de sale gooien.

    32 euro is opzich een mooie prijs, zeker voor de uurtjes die je er weer insteekt..
    FM2016 heb ik eigenlijk niet zo heel veel gespeeld, de spelers maken echt weer de meest belachelijke fouten, ik wacht wel tot ongeveer januari/februari totdat de patches zijn toegevoegd en dan kan ik beginnen :)

    Ben nog altijd bezig met Fm 2015 (2601 uur totaal ):whistle:


    Edit:
    Af en toe klikkeren op deze site, staan regelmatig leuke prijzen in.
    http://forum.manutd.nl/showthread.php?57413-FM-2016-kopen/page10
     
    Daz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina