1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja vind ik ook. Een team samenstellen met Draft is wel leuk, al komt hier ook wel veel geluk bij krijgen. Soms heb je een paar BPL spelers, en vervolgens krijg je er voor bepaalde posities helemaal geen meer.
    Maar de beloningen qua packs zijn wel goed. Dat er vervolgens fuck all in die packs zit is een ander probleem :p

    En de scripting in de game... Ja dat is echt iets waar ze aan moeten werken. Dit is gewoon oneerlijk. Soms merk je echt dat je dik voor- (maar meestal na-) deel hebt. Er is geen enkel ander spel dat zoveel woede in me naar boven brengt als Fifa. En toch blijf ik het spelen, heel bizar.
     
    Sonny en donfatos vinden dit leuk.
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vind het leuker om met mijn eigen team te spelen waar ik de spelers goed ken en weet wat ik moet doen. Zou zo 10-15k neerleggen om met mijn eigen team aan zo'n toernooi mee te doen met dezelfde prijzen.
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Pfff win ik weer eens draft online en krijg ik schijtpacks waardoor ik alsnog 2k verlies lijd
     
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    15k is anders behoorlijk wat hoor, vanuit gaande dat de gemiddelde speler nu rond de 200k heeft ben je er met een paar keer pech zo doorheen.

    Alleen Fifa? :+

    Dan speel jij vast niet veel games op de PC, toptitels als CS:GO en League zijn daar echt veel erger in aangezien je daar afhankelijk bent van anderen die er vaak genoeg echt helemaal niets van bakken, maarja in Fifa ben je dan ook wel een beetje van iets afhankelijk door de scripting zoals jij al aangeeft, dus ik snap je frustraties;)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2015
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik denk dat hij bedoeld dat je na 1 win al meer uit je 15k haalt dan wanneer je 2x een 7.5k pack zou kopen :thumbs:
     
  6. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja alleen Fifa. Tuurlijk roep je wel eens fuck bij een shooter, maar daar heb ik meestal nog wel het idee dat het aan mezelf of mijn medespelers ligt. Dat is een logische verklaring. Bij Fifa is het het gevoel van onmacht door de scripting. Je schiet de bal op doel, keeper kan er neit bij. Dan hangt het puur van de scripting af of ie tegen de paal gaat, of wel in het doel valt. Dan maakt het niet uit of je de bal met Messi of met een verdediger schiet: het script bepaalt. Het is gewoon onmacht.
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Zeker waar, maar voor mensen die de spanning van het packs openen moeilijk kunnen weerstaan is dit toch een leuke optie om toch heeeel misschien een goede speler uit een pack te krijgen ipv simpelweg packs kopen, wat echt 99 van de 100 keer weggegooid geld is. Hier heb je toch nog een paar potjes leuk gespeeld met elke keer weer een nieuw team, en veel verlies maak je niet snel.
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat lijkt jullie de beste aanval in deze fifa?Heb nog geen idee welke competitie ik wil maken namelijk,geld voor Messi en Ronaldo heb ik niet,liefst met 3aanvallers en fysiek niet zo kwetsbaar
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Geloof mij maar als je 4x op rij in de 1ste ronde sneuvelt gaat het hard hoor,vanochtend zelfs een x gewonnen en alsnog verlies gemaakt je bent puur afhankelijk wat voor packs je krijgt
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Haha ja dan maak je wel verlies ja. Ben zelf tot nu toe steeds wel ver gekomen, maar dat scheelt natuurlijk wel ja
     
  11. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    [​IMG]

    meer heb je niet nodig
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zit je divisie 1?
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb voor mezelf 3 opties
    Reus-Auba-Robben of Hazard-Aguero-Walcott of Neymar-Benzema-Bale neig meer na de laatste maar ik vind de middenvelders in Liga Bbva allemaal een beetje traag
     
  14. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Hard op weg, divisie 4 nu met 6/6 titles. Why?
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kijken of die daar ook goed rendeert. ;)
     
  16. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ben wel benieuwd waarom niet? Geef me maar alvast tips voor komende seizoenen dan, want momenteel moet ik het doen met een veel minder team haha :p
     
  17. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Mag ik vragen met welke formatie jij speelt? Want sinds deze FIFA hecht ik eigenlijk nog maar vrij weinig waarde aan pace. Eventueel wel bij de buitenspelers, maar verder..
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ben van plan om 4321 te proberen
     
  19. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Zou dan sowieso wel voor de laatste optie gaan met Neymar, Benzema en Bale, daar zitten de toch wat meer 'completere' aanvallers. Misschien zou je nog wel kunnen overwegen om Benzema te vervangen door Martinez. Puur om de work rates.
     
  20. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb net 50K gewonnen. Schijnt dat wanneer je afgelopen weekend FUT heb gespeeld je kans maakte op 1 miljoen coins of 50000.
    10 mensen krijgen 1 miljoen en 5000 mensen 50000.

    Vond het al zo raar. Ik was na de tweede penalty in een wedstrijd geragequit en kom ik terug heb ik 50k erbij.
     
    Eetstokje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina