Snif, inderdaad. Blijft echt te lang stil rond deze game... Misschien doen ze een Bethesda-tje ? Overigens zit ik helemaal niet te wachten op die VR, jullie wel ?
Ik had inderdaad alleen het laatste deel gezien, wat in principe bijna hetzelfde was. Het eerste stuk met die traps was wel tof.
Angry Gaming Centuar speelt een half uurtje Divinity: Original Sin Enhanced Edition (PC versie)... deel 2. Nieuwe voice acting voegt echt veel toe. Consoles krijgen veel mooie RPGs zeg, de laatste tijd!
Heeft iemand van jullie op deze manier wel eens een game aangeschaft? Op deze manier is BF4: Premium edition maar €25 in plaats van €60. http://consoleros.net/en/home/1129-battlefield-4-premium-ps4.html?a=allkeyshop Thanks .
Er gaan genoeg verhalen rond van mensen die zo wat gekocht hebben om later tot de ontdekking te komen dat de game niet meer speelbaar is.
BF4, inclusief Premium, is al een paar keer voor ongeveer die prijs langsgekomen in de PS Store, dus als ik jou was en je wilt die game, zou ik even wachten tot ie opnieuw in de aanbieding gaat.
Divinity Original Sin Ik heb echt net 30 minuten kunnen spelen gisteravond maar het eerste gevecht overtuigde me direct, heerlijke turn-based combat. Vanavond even opnieuw karakters aanmaken en dus opnieuw beginnen maar ik weet wel wat ik dit weekend ga doen ja.
Ook gekocht. Eigenlijk he-le-maal geen tijd voor....maar kon het niet laten. Misschien Zestiria maar effe laten liggen....valt me toch een beetje tegen die game.
Ik had er eigenlijk geen budget meer voor deze maand maar ik heb Until Dawn verkocht en m toen toch maar gehaald!
Lijkt mij ook, maar damn...tis niet effe snel instappen.... Gisteravond wat rondgesnuffeld op internet voor een goed begin zodat ik geen punten verwaarloos. Zodadelijk maar eens echt beginnen. Waarom heeft deze game eigenlijk geen eigen thread?
PS Plus games November 2015: The Walking Dead: Season 2 (PS4) Magicka 2 (PS4) Mass Effect 2 (PS3 ) Beyond Good & Evil (PS3 ) Dragon Fin Soup (PS4, PS Vita, PS3 ) Invizimals (PS Vita)