1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit dat met FFA eigenlijk? Je moet toch gewoon gewoon met een groepje van 3 kunnen joinen? Er stond namelijk dat mijn team te groot was ofzo....
     
  2. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Gaat misschien niet omdat mensen anders gaan boosten? Ik weet t ook niet.
     
  3. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    it i montana add me boys :cool:
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm dat zou kunnen ja.

    Ik vind het zelf echt een goede vooruitgang voor de franchise. De nieuwe moves zijn echt gaaf in zowel SP als MP. In SP die booster pack gebruiken om van granaten weg te duiken, clamber om op hoger gelegen stukken te komen en dit geeft echt zoveel meer vrijheid. En die verschillende routes via luchtschachten, muurtjes, etc is echt gaaf gedaan. Zo kun je de vijand flanken en verrassen. De super soepele 60fps is ook echt nice, maar tegelijkertijd blijf ik zoiets hebben van ''Damn MS..had die console gewoon veel sterker gemaakt. Dan hadden we ziekelijke graphics gehad EN 60fps.'' maar 343 heeft prima werk afgeleverd.
     
  5. SPC IV

    SPC IV New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt alleen in social playlist FFA joinen met meerder personen, maar er is nog geen social playlist, maar die komt nog wel.
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Misschien een stomme vraag maar hoe kom je aan zo'n power move? Volgens mij kan ik alleen nog maar boosten oid?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan. Dus nu moeten we maar gewoon geluk hebben om in hetzelfde potje terecht te komen?
     
  8. SPC IV

    SPC IV New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Beetje raar dat je als je met z´n 3en bent liever FFA gaat spelen dan 4v4, zou niet weten waarom je tegen elkaar wilt spelen met andere erbij.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vooral om de maps man. Slayer heeft veeeeeeel te weinig maps en dat is echt jammer want je kunt ze bij een custom match allemaal wel kiezen. Fix that 343!
     
  10. SPC IV

    SPC IV New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Is 6 niet genoeg? volgens mij waren
    Slayer heeft wat? een stuk of 7 of 8 maps... kan me niet herinneren dat halo ooit veel meer maps met release heeft gehad.

    Het is wachten op de Forge/DLC updates als je echt meer maps wilt.
     
  11. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Nog een vraag dan maar. Eerst kon ik in warzone ook shotguns etc kiezen maar nu lijkt het alsof ik alleen maar covenant weapons etc kan kiezen. Klopt dat?
     
  12. SPC IV

    SPC IV New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt waarschijnlijk geen shotgun kaarten meer? je weet dat je voor power wapens kaarten uit req packs nodig hebt in warzone?
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar er zijn 15 te kiezen als je custom match kiest en dan ook slayer kiest. Gooi dat ook gewoon online :)
     
  14. SPC IV

    SPC IV New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2

    De maps die jij bedoelt zijn breakout maps, dat is dan weer een andere playlist, die maps zijn niet erg geschikt voor slayer.
     
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Net weer even Slayer gespeeld, dat is toch wel een stuk leuker dan Warzone! Begon wel echt dramatisch... Het is alweer een paar jaar geleden. Verloren de eerste potjes ook vrij kansloos. 4e potje was ik lekker op stoom met een score van 21-8.

    Moet echt weer even inkomen maar als je er weer in zit dan is het zo'n lekker spel.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha ik ben echt gigantisch slecht in deze game, maar het speelt wel ontzettend lekker door die 60fps zeg, damn :)
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat zeker. Speelt erg vloeiend. Wel chaotisch moet ik zeggen, maar kan ook aan mij liggen. Ik game eigenlijk niet veel meer.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ook niet echt. Halo 5 maar gehaald voor de multiplayer met een vriend van me, en straks Fallout 4 voor de single player.

    /Edit: Sodeju, de graphics van de map Raid on Apex 7, mooiste en soepelste gameplay die ik tot nu toe op de Xbox One heb gezien _O_

    Ook de sniper en wat helmen/gear unlocked nu. Het REQ systeem werkt wel tof! Zo hebben mensen die niet elke dag 10 uur kunnen spelen ook kans om met het grote speelgoed te spelen! :)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2015
  19. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb het spel nu 2 dagen en het is echt genieten :) Alleen stoor ik mij mateloos aan de mensen die in warzone aan het schreeuwen zijn door hun headset of boze ouders die hun kind uitleggen dat ze eens moeten kappen met gamen (was wel hilarisch om te horen btw 8) ). Is er geen mogelijkheid om dat uit te zetten?
     
  20. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wat voor packs kopen jullie? Ik wacht nu telken tot ik 10.000 heb maar misschien doen 2x 5 wel meer unlocken en packs openen is fun ^^
     

Deel Deze Pagina