Jawel ligt eraan hoeveel mensen het doen. Ik ben een keer gebanned omdat ik in mijn bio had staan: I'm from holland, where the fuck you from. 8 dagen xbox live ban. Mensen gaan dan dingen zoeken om bij je te reporte. Als het maar genoeg mensen doen werkt het wel. En geeft toch beetje voldoening als wraak ofzo haha.
Staat ook duidelijk in de 'regels' dat scheldwoorden niet zijn toegestaan. Logisch dat je daar dan een ban voor krijgt.
Krijg je geen ban voor als niemand het report. En kleine kindjes reporten het dan alleen om maar iets te kunnen reporten. Maar goed maakt verder niet uit. 8 dagen is peanuts en was 6 jaar geleden ofzo.
Iemand tijd om vrijdag avond rond half 10/10, zaterdag overdag of zondag avond VoG even te doen? Moet die doen voor een quest. Heb nog 4 man nodig. ( 2 zou ook al genoeg zijn )
Ja leuk joh! Misschien daarna direct eens Crota doen? Wil daar die vliegtuig nog eens van krijgen dus moet hem nog eens paar keer doen.
Ik kan vrijdag wel, je hebt voor atheon wel minimaal 4 man nodig En crota kan je met 2 man doen, wil em wel een keer met je doen badeendje
Is goed hoor. Vliegtuig heb ik al wel maar blijft leuk. Ja da's goed. Doen we VoG + Crota ffies. Ga even kijken of we dan nog 2 man extra kunnen regelen ofzo.
Crota mag je me altijd een berichtje voor sturen.Die kan je ook meerdere malen doen per week. De loot gaat het me om en zal echt niet de eerste keer het vliegtuig halen. Hoelaat spreken we morgen(eigenlijk vandaag dus) af? 2 erbij zal het probleem niet zijn.Kan in mijn lijst kijken of via LFG als er via hier niemand mee wil om het team vol te krijgen.
Ik wil heel graag mee, neem aan Vault of Glass toch? Rekem mij er maar bij en laat eventueel nog voor 6 uur weten hoelaat jullie online komen. Ik ben tussen 6 en 7 sowieso even weg, maar normaal zijn raid tijden pas vanaf 20.00 uur. Zin aan!
We gaan rond 20.15 / 20.30 en starten met VOG en daarna Crota.Dan zien wel verder wat we doen. Het word dus: Dagger Badeentje (vul maar aan aub)
Jammer had ook wel Crota mee willen doen maar om 23.00 gaan we al Kings Fall raid spelen als het goed is. Ach ja zal vast nog wel een keer een groepje komen.
Ik ook, stuur maar een bericht wanneer jullie willen beginnen. En crota heb je in 45 minuten wel gedaan
Voor crota zeker, die kan ik alleen doen. Voor de VOG heb je net wat meer coördinatie nodig maar moet te doen zijn.
Xerofox je hebt bericht op xbox en Tiberius heb je al party inv gestuurd. Dan zijn we al met 5 dus er zou er nog 1 mee kunnen als iemand wil.