1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Scoreboard en dan volgens mij op X drukken.
     
    Brocade vindt dit leuk.
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Bij audio settings
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Insane/Erret en McSparkle vinden dit leuk.
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Spel is leuk, verras mezelf dat ik na 10 potjes een k/d ratio van boven de 1.0 heb na echt jaren zonder shooters te hebben gespeeld. Enige minpuntje is dat ik zojuist 10000 REQ punten heb gebruikt voor een gouden pakketje, maar ik heb deze nooit gekregen! Dat is wel balen :mad:
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Doe eens RB, staat hij daar niet bij de nog te openen packs?
     
  6. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Dat is het mooie aan ranks. Hoe goed of slecht je ook bent, er is altijd wel iemand in diezelfde skill range.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is een Warzone map toch? Van het weekend eens even goed dat Warzone checken.

    Veel meer met de campaign bezig geweest. Legendary is echt heerlijk in de campaign, mooie uitdaging maar niet onmogelijk. Mission 5 vanavond uitgespeeld.....dat eind was even goed fucked.
    Zo had 4 totaal geen boss fights en was het laatste gevecht QTE bullshit..krijg je gelijk met een aardig toffe boss fight op het eind van de missie te maken. Zo dan. Maar....Warden Eternal is bye bye!
     
  8. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Vind hem echt heerlijk spelen, echt een next-gen Halo. Mobiliteit is zoveel beter geworden, gameplay is top en grafisch is het echt een pareltje. Speelt heel anders dan voorgaande delen, terwijl het toch als een echte Halo aanvoelt. Enige zware minpunt is het gemis van splitscreen, was echt direct op de dag van release al dat ik en een maatje van me hiervan zaten te balen. Ondanks dat is de game zoveel beter dan ik van te voren had durven hopen. Heel netjes gedaan van 343i, mag ook gezegd worden!

    Helaas nog niet echt veel tijd gehad om te gamen. Heb een paar missies op normal gedaan om weer een beetje in te komen, maar eigenlijk voornamelijk warzone en arena gespeeld. Warzone lijkt behoorlijk gebalanceerd, knap gedaan door 343i. Ik was vrij kritisch toen ik over die microtransactions hoorde, maar het lijkt deze gamemode niet in de weg te staan. Woorden bij deze dus weer ingeslikt! Arena speelt als een echte Halo, zoveel beter dan Halo 4.

    Als er iemand co-op campaign of gewoon online wilt spelen, voeg me maar toe! Ben aan het einde van de middag online, waarschijnlijk een groot gedeelte van de avond. Gamertag: TreVy 89
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Is er ook bij online multiplayer geen splitscreen meer?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nu die discussie weer komt :p. zag dit plaatje gister en moest hier meteen aandenken. :+
    [​IMG]
     
  12. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Hloy f wat blijf ik slecht in de mp haha. Beetje bij beetje gaat het beter maar in de plus eibdigen gebeurt zelden :p. En toch heb ik fun. Iemand nog beetje goede tips on te killen in mp?
     
  13. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Volgens mij doen headshots alleen meer damage als je tegenstander geen schild meer heeft, dus zolang hij een schild heeft lekker op zn romp richten om missers te voorkomen. Eerlijk gezegd weet ik niet 100% zeker of dit waar is aangezien ik alleen breakout en swat speel waar je geen schild hebt.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    HEADSHOTS - Once the enemy shield is down, headshots are one shot kill with pistols, Battle Rifles, DMRs, etc. This is very helpful in determining who gets the kill in a 1 on 1, you or the enemy.
     
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Is er eigenlijk een manier waarop je kan zien wanneer het schild weg is? Moet haast wel maar ik ben er nog niet achter.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als die wat geel oplicht toch.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Als hij allerlei vonken om zich heen heeft b
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe tof de campaign ook is...die team A.I. is soms wel droevig zeg. Kijken ze mij volledig aan terwijl ik onder/naast/voor ons allemaal fuckers afknal. Really gasten?
     
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Zit een Easter Egg in de main menu. :D

    [​IMG]
     
    Jorrie en Cookie vinden dit leuk.
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahahah aaaah die Grunts. Ook zo'n zingende Grunt in mission 7. Goed zoeken, lachen man.
     

Deel Deze Pagina