1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Silent cartographer is toch een map?
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zit nu middenin missie 8 en ik speel alleen. Wellicht om die reden en Legendary dat ik er aardig lang over doe. Hoe dan ook vind ik de campaign geweldig. Heb er nog altijd weinig op aan te merken. Die Grunts blijven ook echt de shit, man wat zeggen ze hilarische dingen in die game. Maar door al die nieuwe features voelt het echt aan als een zware verbetering op wat we in de vorige games hadden in de campaign. Nice 343.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wauw, ik ben echt geschrokken van de kutheid van de 14e missie (Heroic). Op t verhaal heb ik nog niets zoveel aan te merken, maar die promethean proppenschieters die werkelijk niets uithalen tegen knights, ik word er niet goed van. Compleet random permadeaths, alle drie m'n teammates die midden in een gigantische groep enemies gaan staan circlejerken (en vervolgens allemaal doodgaan), one hit downs van zowat elke vijand en COMPLEET onnodige lanceerpads die me ongevraagd de hele tijd van de ene kant naar de andere lanceren. Tot op dit punt was ik gematigd positief over de game, maar dit heb ik tijdens al mijn Halo-avonturen nog nooit meegemaakt.
     
  4. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    veel sp gedaan nog niet uitgespeeld en paar potjes online gedaan met name swat niet geweldig maar ook niet heel slecht vooral wennen maar ik warzone complete choas verwacht maar het valt best nog mee gister 3 potjes gedaan maar vind dat echt geweldig met name door die AI boses erin te doen. en kwa reqs is ook goed uitgewerkt niet verwacht.
     
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    vind ik ook. Vond warzone echt goede fun! Vooral als je een paar beter wapens unlocked. Gister de shotgun card gehad en dat vind ik zo geweldig in dat level op het strand! Wel kut dat je af en toe in zo'n droeftoeter team zit. Kunen we geen wz team samenstellen? (Mic niet verplicht want goed te doen als iedereen gewoon weet wat er moet gebeuren. En dat is met randoms toch lastig.)
    Zet je gt ff hierbij dan maken we een lijst.

    Mijn gt:
    Cliff Zero
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Anders gewoon even op de site van halo/343 kijken? Denk dat, wanneer je contact met 343 opneemt het probleem zo is verholpen.
     
  7. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    I'm in, aangezien m'n (onterechte) ban van 70 dagen puur cosmetisch is en ik gewoon kan spelen, haha. Mijn gamertag is: Meneer Rongen

    Ik had een forum gevonden waar dit onderwerp besproken werd. Mensen met een uur speeltijd en precies hetzelfde probleem. Toch kunnen zij ook gewoon door blijven spelen. Kleine bug in het apel dus vrees ik. Gelukkig maar! :p
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nou dat klinkt positief! :cool: Gelukkig maar, enjoy the game!
     
  9. Triummf

    Triummf New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog wel een vraag of het REQ systeem. Elke keer als ik een REQ pack open (ook bij gouden/zilveren) zitten er steeds dezelfde kaarten van wapens/voertuigen in die ik al heb. Zo heb ik nu iets van 40 ghosts en fuel rods, maar amper andere wapens. Moet je die andere kaarten eerst unlocken op de een of andere manier voordat ze in je packs komen?
     
  10. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Als je ergens een certificate van verzamelt word de kans op dat item aanzienlijk groter. Certificates zitten geloof ik alleen in Silver en Gold, dus vooral van de Bronze afblijven. Dat is eigenlijk het enige wat je kan doen.
     
  11. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Idd proberen de verleiding weerstaan en gold/silver packs kopen. Wapens/voertuigen die ik in packs krijg en toch nooit zal gebruiken doe ik gelijk verkopen. Ik heb bijvoorbeeld gister een shotgun certi gehad (kaart met blauw krulletje volgens mij) en krijg nu gelijk veel meer shotguns in mijn packs. Hoe meer van die dingen je hebt hoe gevarieerder je packs worden :). Nu nog een sniper kaart ofzo... :p
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Even een vraagje over het verhaal:

    Heeft MC nou de chip van Cortana nog? Die was vernietigd toch in de laatste missie van H4?
     
  13. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik vind de SP eerlijk gezegd dramatisch. De enemies zijn stom, je kogels zijn om de haverklap op waarna je of opzoek moet naar nieuwe kogels of kut promethian wapens moet oppakken, maar het meest waardeloze is wel de ai van je squadmembers. Ik heb me al meer zitten opvreten over hen dan heel online fifa 16 bij elkaar en dat zegt wat :+. Ik geef het nog een level een kans (reunion, mission 8 ofzo?) en anders wacht ik wel tot een vriend zn xbone heeft om het coop te spelen.
     
    FinalBob en Matrix vinden dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zelfde verhaal (:+) als Halo 4 dus. Jammer!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik vond Halo 4 aanzienlijk beter. Gewoon puur omdat het niet rond coop gebouwd is. Ik heb het idee dat je hier meer enemies hebt omdat je 3 ai poppetjes om je heen hebt lopen en er een revive mechanic is, maar ik had het liever zonder gedaan.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Halo 5 is gewoon lekker. Online speelt goed! SP nog niet heel veel gedaan, maar wel leuk tot nu toe.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee...dat weten we...

    SWAT is imo compleet waardeloos in dit deel. Warzone daarentegen is wel heel goed te doen :) En de toevoeging van de packs bevalt ook goed. Hopelijk speel ik deze langer dan Halo 4. In ieder geval wel al de campaign uitgespeeld, met halo 4 ben ik niet verder gekomen dan level 4 geloof ik.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    BTB komt ook nog over een maand.
     
    De_GnashR vindt dit leuk.
  19. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Robinsky009 GT.
     
  20. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    eerste twee missies van de campaign gedaan (meh) en een paar potjes swat en 1x warzone.
    Multiplayer speelde heerlijk weg en van wat ik nu heb gezien is warzone gewoon dikke lompe fun met vehicles :)

    Snap alleen niet dat ik een co-op campaign startte en er twee missies lang niemand joinde. Zit daar geen vorm van matchmaking op? Mis ik ergens een instelling om iedereen te laten joinen?
     

Deel Deze Pagina