Ben ook lekker flawless gegaan. Die potjes in de 8e en 9e ronde worden we lekket sweaty hoor. Pfff 9e ronde 2-4 achterstand omgebogen naar 5-4. Hiervoor speel ik trials. Loot was mehh. Maar idc. Grasp is OP AF Edit: S/O naar mn gangsta's in da lighthouse ik zie jullie
Wel relaxed dat je beeld niet constant groen meer is vanwege thorn. Btw check wat er op Xur's rugzak staat: FU
Tip for trials. Map awareness op bannerfall. Controleer de "courtyard" en op zn minst een balkon. B-flag is een no-go zone. Sniper lanes bij spawn ook vermijden. De boom en kratten aan de buitenkant geven goede mogelijkheden om te snipen en te flanken. Good luck guardians
25 3coins 20 strikes nog geen exotic dus nog 5 over vandaag dacht ik maar weer eens proberen 1x strike krijg ik meteen 3 exotics dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Maar goed scheelt wel ben nu light 302 en eindelijk eens met mijn primary wapen hoger dan 299. Deze is nu 307 en de special 310 nu nog even de heavy verbeteren lol.
Nice Ik ben die fragments maar aan he collecten weet anders ook ff niks te doen met de game. Heb er nu 33.
Yay, ook ff flawless gegaan in Trials. Helaas de autorifle gekregen. Het laatste potje was echt killing. Werd 1 hele ronde wel minstens 5x gerevived per team. Misschien wel veel meer.
Nog geen trials kunnen doen..................... Mochten er mensen zijn die samen willen spelen , stuur maar bericht.
Ik wil ook die pulse rifle. Wel nu die inward fietslamp, best lachen een scout met full auto. Welke pulse rifle vinden jullie het "beste" ? Maar ligt eraan natuurlijk welke perks je hebt, zou tof zijn om weer te kunnen rerollen. Ik heb nog de; Villainy met braced frame, zie ik nu pas. Nirwen's mercy ook wel tof.
Gras of malok met army of one, braced frame en secret round. Cuttin through guardians like a hot knife through butter
Vanmidag met MadMonkey en Avalon Scorpion de trials gedaan en 1x goede reward gehad. Veelal met de Nirwen's Mercy gespeeld.Die stabiliteit blijft echt super! Erg blij dat ik die met Iron Banner had gehaald. Wat mee gespeeld vanmiddag en vind hem ook wel fijn. Ik heb deze scout gehad: Grotere beschrijving: https://www.bungie.net/en/Armory/Detail?item=2748310063&itemname=The Inward Lamp