Wat is het toch een klote game ook he. Nu al 8 keer de Quilems Terminus oid gehad die heavy machine gun. Maar een keer de sniper ho maar. Klote ding dropt ook nooit op 310 altijd 305 of lager. En elke exotic engram is een head die ik krijg. En als ik een keer een primary of secondary krijg is het altijd Zhalo supercell of 4th horseman. Word een beetje moe van deze game. Op deze manier gaat hij binnenkort toch echt de kast in.
Nee maar ik ben ook geen echte PVP speler. Vond het al heel wat dat we het zo goed deden.Ook al kwam dat wel veelal door de andere 2.
Gewoon hardmode doen, weet je zeker dat er iets dropt op 310+ Maar die dubbele exotics kun toch je infusen ? Zeker als je een light level hebt van 311, dan dropt alles op 310. Ja stats zijn niet echt dat ik zeg, amazing discovery. Maar ik zal is ff grinden dan, heb nu wel eindelijk de Invective.
Uiteindelijk komt het qua loot ook wel goed hoor Raids kunnen soms wat teleurstellend zijn, maar daarnaast heb je tegenwoordig echt veel manieren om aan loot te komen. NF driemaal, weekly crucible bounty reward driemaal, raids, trials en IB.
Mensen die nu zeuren over slechte loot hebben zeker nooit VoG gedaan vorig jaar. De drops zijn prima. Hoe leuk is het als je alles al hebt binnen 1 of 2 maanden.
Als je de verhalen eens zou horen over Vanilla World of Warcraft, dan wens ik je geduld veel succes. Zelf nooit Vanilla gespeeld, maar daar moest je vele weken ploegen voor een stukje epic gear. Nu kun je in diezelfde game binnen 2 weken een character naar level 100, max, knallen en meerdere epics al hebben. Wereldspelers doen het waarschijnlijk nog sneller. Ik snap Dagger op zich wel, maar als je keek naar andere MMO's, dan heb je eigenlijks geen recht van klagen.
@Tiberius ... vergelijking World of Warcraft > Destiny gaat ook niet helemaal op. @Raafie ... o man. De hunt voor VoG schoentjes was real Wat dat betreft is de loot wel stukken beter @Dagger. Gewoon blijven spelen en nergens op hopen. Als je dan ineens een goede loot-run hebt in de Raid voelt dat ook een stuk beter. Ik mis van Crota's End nog steeds de Hunger. Nooit gekregen. Zo heeft @Ic3DFire na 3/4e jaar Destiny spelen zijn eerste Horn gekregen. The struggle was real. Weet iemand trouwens welke missie's/quest ik af moet hebben om de zwaard quest te starten? Ik mis nu alleen de Void nog ... Was dat de SP van TTK uitspelen?
Gisteren eindelijk me zwaard geheel klaar. Nu wachten op armsday en heb me 2e zwaard klaar. De void en nu ook(woensdag) de Arc blade in me bezit.
TTK Uitspelen dan ben jij gewoon world's fist man En maar klagen dat je weinig tijd hebt, merk er niet veel van
Black Spindle ... mja. Zie vanavond wel of d'r mensen bereid (lees, zin in die tyfus missie) zijn om te helpen. Anders maar niet. Kan nou niet zeggen dat ik hem mis.
Ja, dat klopt. Je kan wel (mits je ammo hebt) blijven knallen. Zie het vanavond wel of er animo voor is. Missie zal nog vaak zat voorbij komen.
@Rampage voor 500 silver wil ik je twee keer helpen. Elke run daarna 100 silver. Behalen we de Blackspindel, komt er een toelage van 1000 silver. Halen we hem niet, dan krijg je 200 silver terug. Minimale afname 5 runs.
Black Spindle is een beest. Vooral op Golroth en Warpriest. Elke beurt 18/23 kogels erin. Dan een Weapons of Light of Tetther en gas erop.