1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Als je dit weekend promoveerde in een cup of boven de degradatie streep in div. 1 bleef dan maakte je inderdaad kans op een aantal prijzen. Speciaal hiervoor weer eens FUT opgestart maar dat geluk heb ik natuurlijk niet.
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Blijft af en toe frustrerend,soms verlies ik in de 1ste ronde met draft en maak je meestal ruim 10k verlies en nu won ik em weer eens en maak je MAAR 5k winst.Gisteren ook gewonnen en toen MAAR quitte gespeeld.Inmiddels wel de grens van 1miljoen coins bereikt
     
    Eetstokje vindt dit leuk.
  3. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind FUT en voornamelijk Draft echt raar spelen het speelt op een of andere manier niet zo lekker als dat je gewoon online seasons doet. Weet niet of hier meer mensen net zo over denken.
     
  4. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]

    Speel op dit moment met dit team, vooral achterin staat het als een huis met Ramos en Otamendi in t centrum, vanmiddag divisie 3 bereikt en de eerste wedstrijd 3-0 winst na 40 min rage quit XD
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  5. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Nog iemand zo een problemen om online te spelen? Ik vind nooit matchen...
     
  6. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Oeff, hard team hoor!

    Meteen wat inspiratie opgedaan voor mijn team!
     
  7. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb als Community Writer voor EA een 4-3-2-1 guide in elkaar gezet, voor degenen die hierin geinteresseerd zijn. Je kunt hem vinden door HIER te klikken. Is wel in het Engels, maar ik verwacht dat dat voor de meesten geen probleem is.
     
  8. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Interessant stuk en ook wel handig, vooral die individual instructions.

    Opmerking; je hebt een kleine spelfout bij Chapter V, gelijk het eerste kopje al geloof ik.

    'DISTRUBTING WITH THE GOALKEEPER'
     
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Was met niet opgevallen, al moet ik eerlijk zeggen dat ik het vrij snel geschreven heb en eigenlijk niet of nauwelijks heb nagelezen. Die paar spelfouten neem ik dan maar voor lief, zolang de inhoud maar klopt. ;)
     
  10. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik speel zelf overigens met deze formatie en ik vind dat High Pressure een echt goede custom tactic is die hier perfect op aansluit. Misschien dat je hem zelf eens kan uitproberen ;)
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik meld me ook maar eens in dit topic,..... ben echt waardeloos met dit spel. Speel tegen de AI op niveau semi-professioneel en een enkele keer win ik van professioneel. Ik snap er niks van hoe anderen van bijvoorbeeld wereldklasse of nog hoger kunnen winnen. Ga vandaag maar eens verschillende NOOB youtube filmpjes kijken, maar kom nog niet echt goede tegen.

    Enfin, afgelopen weekend een mooie kaart gekregen en gelijk verkocht en nu een super team kunnen bouwen,.. althans,... ik ben er blij mee. Weet even enkel niet hoe ik het hier kan tonen.

    Dan nu de aanleiding
    Af en toe kom je ook vreemde dingen tegen. Gisteren een wedstrijd op pro tegen de AI met mijn nieuwe FUT-team. Op professioneel niveau,.. stond eindelijk netjes terwijl ik 0-2 achter stond. Dus staat 3-2 en dan gebeurt dit,.... echt zo balen. Ik deed helemaal niks,... maar voila. Ik weet niet hoe ik het filmpje kan imbedden, maar via de link kun je hem zien. Het gezicht ook van die doelman,... hij kan het ook maar niet geloven. ;)

    http://www.trueachievements.com/gameclip.aspx?clipid=31322067
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Welkom,welke kaart had je gekregen dan?
     
    Bidle vindt dit leuk.
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Thx, Ibrahimovic. Ruim 300k voor gekregen en nog eentje, maar dan een zwart goud kaart TotY?E of zoiets. Kan enkel even niet op de naam komen meer. Was wel minder duur en ook mindere specs. uiteindelijk voor iets van 40k verkocht.

    Ben nu aan het sparen voor Kroos of Rodriguez. Laatste heeft mijn voorkeur, maar is ook 2x zo duur. Hij is een stuk sneller en fysiek ook sterker en Kroos meer een allround (beide 87).Als ik er eentje binnensleep dan wil ik benzema graag. Mijn spitsen zijn namelijk niet de beste. Heb nu Agirretxe (80)en Negredo (81)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2015
  14. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb echt vaak problemen met het vinden van een tegenstander.. Zowel in FUT als in normale seasons, staat er minutenlang dat die aan het zoeken is naar een tegenstander..

    Mn NAT is open, dus daar ligt het niet aan..

    Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Bij mij op de ps3 duurt het soms ook een halve minuut max,enige reden die ik kan bedenken is dat de consoles nu gescheiden van mekaar zijn wat dus minder spelers betekent
     
  16. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    De consoles waren sowieso al gescheiden. Ik heb nog nooit gezien dat je met je xbox kan spelen tegen (of met) iemand die een PS heeft.

    Maar ik heb geen idee saas. Ik heb ook wel eens dat ik moeite heb met zoeken, maar dan stop ik ff met zoeken en zoek daarna weer opnieuw. Dat gaat vaak gewoon goed...
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb het ook met up & downs.
     
  18. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Mm, net deed die het dan weer wel idd.. Maar vanmiddag was het echt gewoon 5 minuten lang niks.. en de volgende 5 minuten weer niks..
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    /Mod Accounts en digitale valuta verhandelen voor geld is niet toegestaan op het forum
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2015
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoi allemaal,

    Het bericht van @Arno24 heb ik aangepast en de directe reacties er op zijn verborgen. Het handelen van digitale valuta/accounts tegen echt geld is niet toegestaan op het forum. Omdat diverse mensen reageerden op de post en het origineel verhaal zo zichtbaar bleef, heb ik die post ook verborgen.

    Laten we nu vooral verder praten over UT! Succes. :D
     
    Siemenn en Eetstokje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina