Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik kreeg een update van 3.5gb. Maar update blijft hangen op 51%. Wat moet ik doen?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet hoelang je al wacht? Maar gewoon even laten. Dei van mij bleef ook even 5 min op 75% hangen ofzo.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Inmiddels is hij 10mb verder. Maar nog op 51%. Wel handig dat ze die mbs erbij zetten, weet ik tenminste dat hij nog gaat, maar vet traag. Thanks though

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Algemene vraag: wie van jullie gooit na het gamen de stroom volledig van de xbox? Ik haal de knop van de stekkerdoos dus om en haal de spanning er af. Ik heb zo langzamerhand het idee dat de xdoos dat niet zo prettig vind.... Dit weekend rare situatie omtrent opstarten en zo af en toe bij het opstarten vandaag maakt ie rare geluiden.....

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik en geen probeem gehad. Heb de console sinds vorig jaar augustus :)

6. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik niet, maar wèl heel sporadisch opstartproblemen gehad. Echter maar een paar keer en al maanden niet meer. Heb de console sinds vorig jaar september :)

7. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Had in het begin nog de stand-by modus aan als je op 'console uit' klikt. Heb hem nu naar 'energiebesparing' gezet waardoor hij helemaal uit is, want soms hoor je hem toch wat blazen in standby modus. Ik doe zelf vrijwel nooit compleet de stroom eraf. Paar dagen geleden één keer omdat ik mijn setup verhuisd heb naar een andere kamer. Probeer het zo min mogelijk te doen want het lijkt me niet goed om elke keer de stroom compleet eraf te halen..

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is niet erg, maar inderdaad het moet wel als je hem volledig uithebt. stand by betekent dat het apparaat nog gewoon aan is en dan is het wel slecht.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zo, het is maandag. Weer hoog tijd dat we Wehkampf weer gaan bombarderen met vragen over de Elite controller toch @SHiZ NL? Of ben je ondertussen al systematisch gekozen? ... oftewel, fuck jou pre-order :)

Blijf het een vreemd tafereel vinden. Mediamarkt bestellingen zijn allemaal geleverd. Geld voor meerdere winkels overigens ... maar Wehkamp kan totaal niet zeggen of er wat geleverd is, of of er uberhaupt voorraad is. Werken die mannetjes allemaal thuis ofzo?

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ga zeker weer even me sloot zeik over ze heen gooien!

Xandorra vindt dit leuk.
  11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Linkje naar dat leedvermaak? :+

Rampage vindt dit leuk.
  12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry @Lethal AK47 ... dat doe ik "fatsoenlijk" in een PB. Het begint alleen nu langzamerhand een fucking comedy te worden. Afgelopen dagen ook geïnformeerd bij Mediamarkt. Of ik de 99 euro die Wehkamp hanteerde toendertijd ook bij Mediamarkt kon krijgen ... want dan bestelde ik bij hun :+ Hun houden helaas vast aan de 149 euro en bestellen de joysticks (indien op voorraad) bij Microsoft zelf. Zodra ze deze zelf binnen hebben sturen ze ze door naar de klant. Beter geregeld, want zo draai je nog enigzins "winst".

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik hou het verder ook netjes hoor, gewoon via de mail met YVette van Wehkamp. Want een rare winkel is het. Maar goed, wel weer 15 euro bon gescoord. Eens kijken of ik kan afdwingen dat mijn order prio krijgt.

Toch mooi een controller voor zowat de helft van het geld :+

Rampage vindt dit leuk.
  14. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Krijg je meer dan ik
    Ik hoor helemaal niks van ze

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Wees eerlijk die 15 euro kan jou je reet roesten. Je wilt geen compensatie je wilt je controller en openheid.

Maar mocht je toch voor de compensatie gaan, dan zou ik gewoon een goede nette onderbouwde mail sturen. Laat blijken dat je teleurgesteld bent in de Wehkamp. Zorg ook dat je goed blijft doorvragen en laat je niet direct afschepen met vage termen en antwoorden. Dan komen ze misschien met een goedmakertje.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, maar het is wel een mooi meegenomen extra.

Kan je toch Black ops 3 of een andere game voor 15 euro minder bestellen. Dit itt geen korting.

17. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Heb je helemaal gelijk in.
    Ik wil gewoon weten wanneer ik mn controller krijg

Verstuurd Met Tapatalk

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Lees net dat @Rampage ook een tegoedbon van 15 euro heeft gekregen. Je mail hoeft dus niet net en goed onderbouwd te zijn. Gewoon ragen op twitter is genoeg. Succes. :+

Rampage vindt dit leuk.
  19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    @SHiZ NL ... niet iedereen maakt misbruik van zijn "status" :+

Man, die bamiballen van Wehkampf verdienen geen nette e-mail. Ab-so-luut niet. Als je de 27e een product verwacht kan je, lijkt mij, de voorraad van tevoren checken. Dat het misschien hier-en-daar wat krap word, prima. Ken geen enkele retailer die de 27e zelf pas de voorraad krijgt en het diezelfde dag ook levert.

Stel mensen hiervan op de hoogte van ga niet ineens de levertijd van 2 dagen naar 3 weken gooien. "Goh, wat is er aan de hand?" ... "Wij hebben geen idee meneer!".

SHiZ NL vindt dit leuk.
  20. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Mijn antwoord van Wehkamp

Hoi Vanessa, we hebben inmiddels antwoord. De leverancier had voor de release onvoldoende controllers beschikbaar. De komende weken ontvangen we ongeveer 20 controllers per week. Op dit moment hebben we ongeveer 80 wachtende klanten, dat wil zeggen dat over 4 weken alle klanten zijn voorzien van een controller. Daarna zal het artikel indien voorradig weer op de website komen te staan. Excuses voor het ongemak! ^Sadia

Verstuurd Met Tapatalk

Rampage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina