1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Zo, ondertussen ook wat uurtjes erin zitten. Over de Multiplayer ben ik positief verrast. Zowel de standaard slayer games, als SWAT, als Warzone vind ik tof om te doen! Enige minpunt vind ik dat ze echt dramatisch uitziende maps hebben toegevoegd met alleen maar grijze vlakken (zoals Orion). Kom op, dat kan je toch niet als "klaar" lanceren? Doet echter niets af aan de fun, dus dat scheelt.

    Dan de Singleplayer; ik ben op Legendary begonnen omdat ik van veel mensen had gehoord dat het relatief makkelijk was. Nu is het ook goed te doen, ware het niet dat je medespelers AI, gigantisch dom zijn en de meest idiote handelingen doen waardoor je of hen aan het reviven bent of zij jou proberen te reviven zonder te gaan schuilen! Ik lig bijvoorbeeld naast een muurtje, in plaats van erachter te gaan schuilen en mij van daar te reviven, doen ze het naast het muurtje en worden vervolgens neergeschoten..... Als ik mij ergens aan irriteer is het wel zulke dingen. Naast dit, zijn er nog veel meer voorbeelden te noemen van de slechte AI. Schandalig wil ik het zelfs noemen, had het team er lekker uitgelaten, zeker als je geen tijd hebt om de AI goed te programmeren.

    SP zal ik vermoedelijk niet uitspelen (eerste HALO ooit die ik niet uitspeel), puur omdat ik me teveel irriteer aan de AI.
     
    vanDulken vindt dit leuk.
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kom op het is een superkorte SP, dus even tandjes op elkaar voor een paar uur en je bent klaar. Beetje ruggengraat mag je wel hebben als guardian. :+;)
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha die grunts zijn te grappig soms. Iemand in m'n team zegt; "What are the Covenant doing here", en net als ik aanval hoor je zo'n grunt; "What are shitman doing here"?
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Gisteren de campaign uitgespeeld en die is me prima bevallen.
    Miste een klein beetje de grootsheid van de Halo 1 maps, maar de sfeer met name door de graphics, 60 fps en een geweldige soundtrack maakte veel goed.
    Misschien wel de beste soundtrack :D
    De toevoeging van commands kunnen geven is leuk gedaan en de nieuwe spartan abilities zijn absoluut een toevoeging.

    De story op zich was prima te doen.
    Al met al een meer dan prima ervaring voor iemand die eigenlijk alleen de multiplayer speelt.
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond hem wel vrij lang. Werd het aan het eind een beetje beu. Vond het lang niet gek, maar zeker niet te kort.
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Erger bedoel je ;)
    Ik erger me snel aan taalfouten, dat is een lerarentrekje.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.956
    Het is me wat zo'n fout 8)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
     
    Servantes vindt dit leuk.
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.956
    Packs met random armor er in is zo zwak, hang er een leuke challenge aan.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben benieuwd wat die over MP zegt. Zat laatste zijn stream te kijken en was eigenlijk best lachwekkend. Duurde 4 Warzone matches voordat die een kill had haha.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bow to me demons heb ik ook gehoord. Humor is hoog in deze game. :+
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Je moet Angry Joe's reviews niet te serieus nemen. Zijn businessmodel is om grote populaire games af te kraken, daar verdient hij zijn geld mee. Natuurlijk heeft hij wel eens goede punten, maar om het nu 10 minuten lang uit te rekenen hoeveel het kost qua geld of tijd om alles te unlocken... Het is gewoon makkelijk punten scoren zonder enige objectiviteit.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh dat weet ik. Vind het verder wel een toffe gast en zijn streams met Other Joe zijn geweldig. Van zijn video's ben ik zelf ook minder fan. Om die punten die je aangeeft idd. Daarom blijf ik altijd wel bij zijn streams. Voor de humor. Niet zijn skills zoals ik laatst weer zag haha.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.956
    Na het zien van filmpjes over het verhaal ben ik alweer helemaal klaar met Halo 5, wat een bende 8)
     
  15. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Lol, die gast heeft dit keer wel echt hele slechte argumenten over zaken als split screen en forge en daar zie je ook aan dat hij niets weet van de game. En 4.5 uur? Ik heb 8 uur over de game gedaan op Heroic, dus dat zal wel een uurtje of 10 op Legendary worden. Gewoon normale Halo tijden. Het verhaal was inderdaad moeilijk te volgen als je de boeken niet leest, niet goed te praten.

    Dat verhaal over Req packs is bullshit. Elk uur unlock ik zo een beetje een gold req pack en heb al een hoop goeie shit gehaald.

    En net beter dan killzone? Really? Die gast is echt niet serieus te nemen. Echt een hele slechte video wat mij betreft met een aantal pertinente onwaarheden.

    Ooit Reach gespeeld? Was de AI even slecht. Ik zou het ook niet anders willen hebben. Wil je dat de AI je handje vasthoud ofzo?
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Zoals ik zei; ik heb alle Halo's uitgespeeld.

    Ja inderdaad! ....want handje vasthouden is natuurlijk precies hetzelfde als een intelligente AI hebben.... :F:
     
    Jorrie, Racerblade01 en Servantes vinden dit leuk.
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Hij reviewt wat hij wilt, Metal Gear is hij lovend over. En zo zijn er meer games die hij tof vindt en reviewt
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar MGS ook een paar punten tekortschiet zoals bij Halo. Qua verhaal, microstransacties imo. Maar daar weegt die het niet echt mee om een of andere reden.
    Daarom ben ik niet zo fan van zijn reviews. Het is een beetje wisselvallig soms qua mening. Maar ieder zijn ding natuurlijk. :)
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.956
    Hij geeft grote games erg vaak gewoon een 9/10, ik snap niet waar dat argument vandaan komt.

    Ik ben het ook wel regelmatig niet met hem eens maar hij snijdt vaak genoeg goede punten aan. Net zoals die microtransacties, dat mag gewoon niet voorkomen in een fullpriced AAA game.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik maak dat argument ook niet. Denk ook niet dat je het tegen mij hebt ook maar wilde het toch even zeggen. :)
    Microstransacties discussie is prima idd. Dit systeem vind ik wel oke maar de andere niet en dat is goed. Maar Joe maakt er een hele rant over met Halo en weegt het zwaar mee. En is niet zo dat het pay to win is etc. Verre dan dat. Maar bij MGS bijvoorbeeld weegt die het niet echt mee. Daarom ben ik niet zo fan van zijn reviews. Omdat het niet echt constant is.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2015

Deel Deze Pagina