Ik vind deze ultra settings een beetje tegenvallen eigenlijk, maar goed we zullen het zien volgende week.
Wat valt er tegen dan? Ziet er toch prima uit. Ik vind het tof hoor.. En als ik iets niet tof vind dan kijk ik altijd even naar images van games uit lang vervlogen tijden, zoals pitfall of wat later de eerste Tomb Raider bv. En dan zie ik de huidige generatie GFX en dan ben ik weer helemaal happy..... Zoals,
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind de PS4 shots er aardig op lijken. Het zijn echt geen immense verschillen. Hoe dan ook gewoon nice voor de Gamebryo engine.
Spanish leaker has PS4 version and has mentioned that performance is very solid, dip every now and then but nothing severe. Loading times in spread of 15 to 60 seconds depending on what you are doing, e.g. entering large building is short and fast travel can take up to 60 seconds.
Game ziet er prima uit voor een game die al een aantal jaar in ontwikkeling is. Daarnaast zijn games van Bethesda (Fallout, Skyrim) nooit grafische pareltjes geweest. Ik speel deze game vooral voor de vrijheid die de game mij geeft!
Skyrim en Oblivion geen grafische pareltjes? Meen me te herinneren dat die bij uitkomst zeker wel grafisch tot de top behoorden. Verder kan het me verrekken hoe mooi een game is, als de gameplay maar tof is. Lekker wijf dat niet neukt heb je tenslotte ook niks aan... Speel momenteel met veel plezier Psychonauts. Spel is jaren oud maar speelt nog fantastisch weg bijvoorbeeld!
TOP. Juiiiiiiist man. God man wat was NV een gedrocht qua vastlopers zeg, niet normaal meer. Nooit zo erg gehad met 3.
Haha wow, ik kan niet geloven dat ik dit vroeger realistisch vond Zo, nu even de nieuwe gameplay video's en screenshots checken!
Fallout 3 verhaal weer uitgespeeld. Ben bijna klaar voor deze game. Alleen de Vault 101 quest na het verhaal nog even uitspelen. Als Tamata moeilijk doet, moord ik heel vault 101 uit. Heb Fawkes gelukkig bij me en dikke Power Armor van The Enclave. Moet lukken.
Damn, for real? Nou ik vond het geheel toch erg netjes toen ik het speelde op 360. Vooral die dungeons waren echt heel mooi. Lang niet alles was even mooi in die game wereld, zoals de characters en sommige gebieden. Maar de aandacht voor detail was wel echt netjes. Er waren ongetwijfeld mooiere games toen, maar het was echt wel netjes. Matig zou ik het echt niet willen noemen. Oblivion was voor de tijd wel echt indrukwekkend.