We’ve been listening to one of your top requests and are excited to announce that modding and mapping are coming to Call of Duty: Black Ops 3 PC! We’ve still got a lot of work left to do, but here’s our current plan: You will be able to create Maps & Game Modes and more! We will include Unranked Dedicated Server Files with the tools so you can run servers with modded content anywhere you choose. We will provide an Unranked Server Browser so you can easily find and join servers with modded content. Closed Alpha target date: March 2016
Dit speelt echt super,... heb het geluk dat ik er eentje heb. Paar keer kunnen spelen met AW. Gebruik er onderop twee. Links voor inademen bij het snipen en rechts voor springen! De app om het in te regelen werkt echt super makkelijk!! Wat ook fijn is de extra knop dat je twee settings erin kan zetten. Voor een ander spel is het enkel knopje om en klaar. Ook staan er in de App presets in, die best logisch zijn. Al met al, ik ben er erg blij mee. Ga straks nog even proberen om een derde pedaaltje toe te voegen voor het kniven. ps. Bij Halo5 gebruik ik er ook twee. Overigens vind ik de grip veel beter dan bij de standaard controller, dus daar geen problemen mee.
Klopt. De rest download ie op de achtergrond, iets van 50 gb totaal Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Had niet gedacht dat er zo een groot kwaliteitsverschil zou zijn met deze game X1 vs PS4 Koop hem het liefst voor de One met elite controller, maar daar zijn de graphics echt een stuk slechter blijkbaar.. Ben namelijk nogal graphics geil om het zo te noemen En DLC is eerder op PS4. hmmmm..
Nog niks van DF. Uit verveling beetje youtube comparison filmpjes gekeken En meeste vinden het toch een groot verschil. Na het kijken van een 10tal filmpjes trek ik de conclusie dat de Xbox One (upscaled 900p) meer blurry en meer last heeft van framedrops. PS4 (native 1080p) is dan smoother en een stuk scherper. Dit is dan op basis van de bèta.. Nog niet professioneel getest uiteraard, en youtube rendershit, maar het zegt toch iets.. Ben benieuwd wat DF gaat meten.
Oh beta. Tsja. Ik zal even wachten dan. Sledgehammer veranderde vorig jaar ook de resolutie op het einde.
Je kan niet oordelen aan de hand van YouTube filmpjes. Iedere video is anders bewerkt. Wil je een oordeel? Wacht op Digital Foundry.
Ik denk dat ik deze COD wel een kans ga geven ja, ben altijd wel gecharmeerd geweest van de Treyarch COD's. Ghosts deed me helemaal niks en AW vond ik een verschrikking. Dat constante hyperactieve gevlieg en gespring overal heen werd me echt te zot. Dat gecombineerd met de verschrikkelijke netcode en deze jongen was er na 8 uurtjes (geloof ik) wel klaar mee. BO3 heeft dan misschien ook wel dat springen ... maar het is aan jou om dat te gebruiken (of niet ). Je bent niet direct in een dik nadeel als je het niet doet. Gameplay voelde in de beta ook een stuk slomer wat de game alleen maar ten goede kwam. Goed, de beta zelf liep voor geen meter op de One ... maar de uiteindelijke game zal zoals altijd wel weer goed lopen.
Zit erg te twijfelen over deze game. AW was echt erg slecht en heb deze beta gemist. Is BO3 meer BO2 achtig of echt AW 2? Black Ops 2 heb ik namelijk tot Prestige Master gespeeld.
Ja idd meer BO, dat springen is er nog wel maar niet zo hinderlijk als in AW. Ik vond het sinds jaren eindelijk weer eens lkr spelen (Beta dan) , lkr vloeken op de lag enzo goeie oude tijd zeg maar En zombies uiteraard , maar daar moet je van houden
Ga de game toch nog even snel pre orderen Bij de media markt is die het goedkoopst maar staat niet bij dat het incl. Nuketown is. Zou dat er gewoon standaard bij een pre order zitten?
release is vrijdag, jammer van dat teletubbiespringen idd. Daarvoor speel ik wel eens Titanfall, maar in COD hoeft dat allemaal niet voor mij.