Ik heb van beide erg genoten. Al vond ik Oblivion leuker dan Skyrim. Misschien mede doordat Oblivion mijn eerste RPG was waar ik helemaal ingezogen werd. Totaal geen ervaring met RGP dus een hele kluif..
De game ziet er wel goed uit, alleen bedoel ik dat ik de game voor ultra settings mooier had verwacht. De gameplay is het allerbelangrijkste en ik zal er zeker veel plezier mee gaan krijgen.
Volgens mij is het puur de graphic stijl van de Bethesda games. Hoewel ze grafisch best goed waren voor hun tijd zag het er minder goed uit omdat ze een bepaalde design hebben met hun games waardoor het veel minder tot zijn recht komt.
Het ontwerp van de omgevingen en mensen vind ik erg mooi, maar de graphics zijn wel erg "slecht" voor een game als deze. Zou eigenlijk niet mogen!
Blijkbaar is 'clunky' wat veel mensen aantrekt, gezien de populariteit en verkoopcijfers van de ES en Fallout games
Precies, iedereen zit altijd te zeuren over de clunky gameplay maar de wereld en het verhaal is altijd meer dan prima.