Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Denk dat je te laat bent, aanbiedingen lopen meestal van dinsdag t/m maandag...

Dinsdags komen er dan weer nieuwe aanbiedingen. Dus nogmaals.. Ik denk dat je net te laat bent.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Via eBay zijn vaak digitale games te scoren.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben inderdaad te laat voor Titanfall.

Kakzooi. ;-) 1 dag en dat terwijl ik gisteren al mijn xbox had.

4. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Verdomme, was niet thuis toen ups kwam. Overigens, is EA access niks voor je? Daar zit titanfall ook bij.

5. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Al naar gekeken, maar ben niet zo van de sport games.... Ik wil alleen Titanfall. ;-)

Battlefield hardline, alle sport games pvz en de rest van de games liggen mijn niet zo...

6. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Even een maandje EA Access voor 3.99 gekocht om Battlefield 4 gratis te kunnen installeren.
    Wil toch even een shooter proberen met de elite controller. Jammer dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen, van de andere kant wel weer een 'uitdaginkje' door alles weer te unlocken etc. :p

Zijn hier mensen die altijd EA Access hebben? Heeft dit veel voordelen?

Edit; wtf? En Titanfall en Hardline en een hele rits games gratis ofwat :eek:

Laatst bewerkt: 3 nov 2015
    Xandorra vindt dit leuk.
  7. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Jup, heb het sinds het begin. Heb er eigenlijk niet zoveel aan omdat ik toch niet op de relevante games (fifa, battlefield, dragon age) kan wachten tot ze in de vault komen, maar het maakt de keuze wel makkelijk de games te verkopen aangezien je ze dan toch nog hebt en ik vind het wel chill dat je de nieuwste games een week voor ze uitkomen 10 uur kan spelen.

8. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Na flink wat verschillen te hebben gemerkt bij 7 games die ik op PS4, en (met een beetje hulp van EA Access) nu ook op X1 in bezit heb, toch maar besloten dat de PS4 mijn main console blijft. Black Ops 3 en Fallout 4 pre-orders heb ik gewijzigd naar PS4 versie. Merk met Battlefield dat ik op een of andere manier toch de layout van de PS4 controller prefereer, vooral omdat ik daar meer controle heb met mijn linker duim lijkt het wel..
    Vind Forza (6) helemaal geweldig en straks ook zin in TombRaider. Dus X1 blijft zeker nog lekker staan :D

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik twijfelde dus even de andere kant op. Ik heb altijd mn ps4 als main gebruikt, maar nu ik de elite controller heb twijfelde ik daar aan.
    Ik hou het inmiddels bij mn ps4, want ik heb een oplossing gevonden. Schijnbaar kan je met een cronusmax (gisteren nooit van gehoord) je elite ook op ps4 en andere consoles met usb gebruiken, wat echt tegek zou zijn. Kost dan wel een euro of 60, maar dat maakt de elite een nog zoveel betere aankoop.

210 euro ps4 controller, GG. :+

Laatst bewerkt: 4 nov 2015
    Alexknl, AnubisNefer en Xandorra vinden dit leuk.
  11. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ps4 blijft ook mijn main. Ik hou de xbox lekker voor de exclusives, alle multiplats haal ik op de ps4.

De elite controller is echt wel te geil, maar de ux van de xbox.... Niet. Uiteraard Is het een stukje gewenning (@Hybrid), maar de ui/ux moet in mijn ogen ten alle tijden intuïtief en logisch ingericht zijn en dat Is de dashboard bij lange na niet.

Ik zoek me een ongeluk en het leuke Is, de xbox dashboard update is grofweg de layout van de ps4, maar dan verticaal. ;-)

Voor de rest merk ik dat ik de kenmerkende achievement geluiden en andere system sounds van de xbox heb gemist, maar de usability van bepaalde content en functies is echt niet optimaal.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dashboard was ook vooral gericht op Kinect vanaf het begin. Daarna is het wel beter geworden vooral door snap maar zitten de "resten" van het oude kinect dashboard altijd nog erin.
    Straks met het nieuwe dashboard is het weer vanaf 0. Gebruik hem nu al een tijdje. Was een beetje onstabiel in het begin zoals altijd met een beta. Maar de laatste week werkt het prima.
    Hij is vooral snel. Wat ik echt irritant vond met het oude dashboard die zo sloom was.

AnubisNefer en Alexknl vinden dit leuk.
  13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat is dat Kinect? :+ Maar het was serieus nog trager dan het 360 dashboard altijd! :lol:

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vandaag Xbox training gehad in Rotterdam. Nou.. niks nieuws geleerd :p

MAD 1976 vindt dit leuk.
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The fuck moet ik me daar bij voorstellen haha.
    Beter heb je wel wat goodies gehad..

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zeik niet, je hebt een hippe Xbox fietsbel!

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja, een fietsbel, een fietszadelbeschermer, fietslampjes en veel snoep..

Maar kreeg uitgelegd over nieuwe dashboard en dat Xbox de beste games van het najaar heeft.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja maar dat wist je natuurlijk al. :+

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja natuurlijk. Fallout is ook op de Xbox One inderdaad.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina