Is dat niet hetzelfde liedje als altijd? Namelijk dat de dag van levering steeds een dag achteruit gaat tot je hem gewoon bij release krijgt?
Serieus? Maar volgens mij doet bartsmit dat vaker en dan zie je uiteindelijk morgen dat de datum aangepast wordt naar de releasedatum. Dat heb ik althans al 3x meegemaakt in de afgelopen 2 jaar. Maar als dat niet zo is, dan is het wel vet.
"Toevallig" ben ik vanaf maandag 2 weken vrij, toch erg vervelend dat ik voor het einde van deze maand nog mijn vakantiedagen op moest maken
Hahaha. Ik maak mij niet druk hoor. Komt die morgen, super gaaf, komt die overmorgen ook prima, komt die maandag, net zo blij mee. Er zijn dingen waar je je beter niet druk om moet maken en daar behoort een release van een game ook toe.
Heb 'm nog even snel in de bestelling gegooid bij BS Als er geluksvogels zijn wel ik er een van zijn haha
Hahaha. Ik acht de kans ook minimaal maar MGSV lukte ook. Bovendien zou ik toch al bij BS kopen dus mijn sale hadden ze al
Mmm..dit vind ik zeer kut zelfs. Ben blij dat ik het nu weet alvast. Nu weer de bunker in, wil niks zien of weten verder.