The Martian Vond het een erg toffe boekadaptatie. 3D deed het ook goed voor mij. Enige jammere van het medium film is dat alle awesome science niet echt naar voren kwam. Vond dat toch wel erg tof in het boek. 7.5/10
Weetje ... ik denk gewoon dat Luke Spoiler een Force-Ghost is. Maargoed, dat botst weer met het feit dat je (denken we) hem ziet met z'n hand op R2
Nee man. J.J Abrams gaat de geschiedenis in als most-hated-man. Na George Lucas zelf. Waarom? Spoiler Han-Solo de pijp uit. Kom op, dat ziet iedereen aankomen. Harisson Ford heeft altijd gewild dat het karakter dood gaat. Misschien de eis gesteld dat dat zou gebeuren? Anders geen Han-Solo. Luke Skywalker = geheim? Waarom? Omdat hij ook dood is. Zit je de film te kijken. Gaat halverwege Solo de pijp uit. En aan't einde blijkt dat Luke ook een Force spookje is.
Voor degene die meer willen weten over Luke Skywalker in de komende SW film: Spoiler: LUKE http://www.imdb.com/news/ni59122886/
Whatsup met het zwaard voor het oog op filmposters? Eerst Star Wars, nu hier ook al. Is dit de nieuwe blauw-oranje?
Had precies hetzelfde, totdat ik gister bij Spectre zat en opeens die nieuwste trailer zag. Nu alles maar gekeken.
Damn, wat is London Has Fallen voor een gigantische B-film. Die explosies, hahahahahahhaha. En CGI, en alles.