Ja het lijkt eerlijk gezegd zeer veel op de X1 versie hier: http://www.allgamesbeta.com/2015/11/rise-of-tomb-rider-xbox-360-version.html
Ja maar toch wel duidelijk verschillend hoor. Het is duidelijk een last-gen en current-versie. Misschien is de engine wel heel flexibel net als Fox. De x360 versie valt goed in de lijn als met TR2013 en ik ga er vanuit dat de ps4 in dezelfde lijn gaat als met X1. Wat is de resolutie van rotr op X1? Top notch werk van de devs die rotr voor de 360 ontwikkelen. Hoop dat de game lekker soepel loopt.
1080p 360 is gewoon een nette port. Door een andere studio ook gemaakt, maar wel er echt aandacht aan besteed.
Bizar inderdaad. Gewoon zoveel duidelijk mooier dan TR 2013. Het zl ongetwijfeld minder scherp ogen op een groot scherm, maar als je dit vergelijkt met X1, dan zou je ze niet meteen uitelkaar halen.
Nou ja dat lijkt me apart. Ik bedoel de 360 versie ziet er nice uit voor zo oude console maar je ziet het verschil wel duidelijk.
Vooral qua lighting en bepaalde materialen zo te zien. Verder echt zeer indrukwekkend voor die goede oude 360.
Hoezo Hollands trots? Tbh, toen ik het filmpje zag vond ik het er matig uit zien voor X1 en twijfelde of het niet 360 was. Het is dus 360 dus naar mijn mening heeft @BigKabuto wel een punt omdat ik idd de 2 versies even wat moeilijk uit elkaar kon houden. Maar de kwaliteit is ook niet je van het
Nixxes (diegene die die port hebben gedaan) is een nederlands bedrijf. https://nl.wikipedia.org/wiki/Nixxes_Software_BV
Het zou mij niet verbazen als de game gemaakt is zodat de 360 het ook prima kan draaien. Daarom willen veel gamers ook dat dat cross-gen gedoe nu maar eens stopt. Zelf vind ik dat de graphics een mix lijken te zijn in deze game. Syrie ziet er echt schitterend uit met die tomb, maar die sneeuw hub area oogt echt als TR DE weer. Tomb Raider 3 straks gewoon mooi current gen only graag. Dat is wel gaaf. Dus naast Guerilla van Killzone en Horizon volgend jaar en Triumph van Overlord nog eentje erbij. Nederlandse trots.