Ik denk niet dat jij de enige bent daarin hoor. Ik ben wellicht één van de weinige die het niet erg vind om een stukje te zien.
Ik kijk ook niks meer. It's gonna be so freaking Awesome it'll hurt Wel jammer dat ik dinsdag druk dagje heb ....
Weet niet of iemand van hier er woont maar via Reddit vernomen dat die in een winkel in Heerlen (Limburg) wordt verkocht. Het is dat k zo moet werken maar anders was ik graag een uurtje of 2 wezen rijden... Edit; ff gevraagd en blijkt dat die zo bij de intertoys is binnen gelopen en heeft gevraagd... De onwetende kassa vrouwtjes gaven de game zo mee
Ik zag het op Tweakers/Reddit ja. Je kan natuurlijk het geluk hebben dat ze niet bekend zijn met het embargo.
Heb er respect voor hoe mooi sommige van die custom systemen zijn, moet je dit eens checken: http://www.gamekartel.nl/nieuws/de-allermooiste-custom-consoles-en-pc-kasten
Ben ik de enige die nog niks van deze game heeft gezien buiten de E3 footage om? Ik kan m waarschijnlijk pas een paar week na release spelen, pijnlijk
FML, liander komt de tiende hier in het hele gebouw alle meterkasten doen. Waarschijnlijk zolang ze bezig zijn geen stroom.
dat is KUT. Zou dan gewoon mijn console bij mijn ouders aansluiten en een dag bij hun de bank hangen haha. Geen slecht idee btw. Hoef ik ook niet te koken enzo Edit: hoef bij nader inzien bij mij thuis ook niet te koken eigenlijk
Even bij de buren van het gebouw naast me aanbellen met een haspel. Het is dat of een aggregaat, zij mogen kiezen.
Ben ook maar even gaan shoppen. Meteen de boel maar leeg gekocht. Kon het niet laten. Kom ik thuis heeft die doos PS4 versies ingepakt. Sjee ik heb een X1.. :-/