[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Hoe moet je dan op alle drie de characters die bounty halen? Zou wel erg slecht zijn van bungie.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    Need Weapon Parts?

We know! We’ve read a lot of feedback about the abject poverty that was induced when we adjusted their drop rate. My Boss says things are getting dire for him! He’s down to only 1,656 of them, so we need to act fast. As part of the November update, we’re authorizing Banshee-44 as your Weapon Parts dealer. He’ll accept Glimmer as a form of payment.
    In all sincerity, as the curators of your living social world, we reserve the right to tinker with the economy. We also reserve the right to change our minds again once we’ve had a chance to read the forum. Thanks for giving enough of a damn to tell us what’s up.

On that note, you’ll see yet more welcome changes to the in-game economy in the December update. Rumor has it that Petra will have use for your Etheric Light, and Eris has been asking if anyone out there is hoarding a surplus of Worm Spore. Turns out she loves the stuff.
    Those changes, and more, are coming soon."

Kapitein_Merijn en Pride vinden dit leuk.
  4. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Omg, ben dat echt wanhopig nodig

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha nice ik heb nog wel paar etheric Light ook. Benieuwd wat er tegenover gaat staan.

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Cool. Dan ga ik weer worm spore extractor aanzetten voor die smerige eris. Mag ze daar lekker mee doen wat ze wil

Pride vindt dit leuk.
  7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zal wel gewoon rep gaan worden.

Pride vindt dit leuk.
  8. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    :eek:Whut... Geen xur post..????

9. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    jij hebt zo veel geluk met loot drops dat je Xûr niet nodig hebt toch? ;-)

bulletproof010 en Nol vinden dit leuk.
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb nog lopen bidden voor y2 armementerium maar helaas :mad: kut xur mag de pot op met zijn schijthelm

11. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Klopt.. Maar de koek was wel op gister... 2 harddrops gehad , maar mag niet klagen deze week met de drops:+

CrazY en Rampage vinden dit leuk.
  12. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Damn zit mij vandaag niet mee met exotic drop had gehoopt op 310 dingen maar tot nu toe alleen maar 290

13. dannygielen

dannygielen Active Member

Leuk Bevonden:
    137
    Heb ik ook al weken.... armor dropt af en toe wel 310... wapens doopte allemaal 290.. tot vandaag .. 310 hereafter sniper.. nice!

14. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ja die random drops is al balen en als je dan eindelijk eens een exotic krijgt dat je er ook helemaal niks aan hebt is helemaal vervelend. Net ook weer 290 exotic dus kap vandaag maar met 3coins voordat ze allemaal op zijn.

15. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    De crucible quest eindelijk ook voltooid. Grafquest eigenlijk. Kreeg uiteindelijk een heel apart uitziend Rocket Launcher genaamd 'the hothead'. Aparte uiterlijk is ook het enige wat hij heeft, want voor de rest heeft hij stats en perks.

16. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Als je 311 bent dropt alles op 310.

17. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Yes, geen flawless gehaald. Gelukkig kreeg ik een error code die ervoor zorgde dat ik geen mercy boon meer had. Was al bang dat ik naar de lighthouse moest deze week.

18. dannygielen

dannygielen Active Member

Leuk Bevonden:
    137
    dus dan heb je er weinig aan..

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sleeper Stimulant quest is er weer.

AnubisNefer en bulletproof010 vinden dit leuk.
  20. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Nog 4 fragments en dan heb ik er eindelijk 45. Maar ja haal ze maar eens zeg. Zie dat ik er nog 4 moet uit de court of onyx en 1 met een kistje met een soort gas eromheen. Die andere staan geen beschrijving bij dus dan is het lastig.

Gisteren met random guys Sisters in Raid nog verslagen wou er bijna mee kappen 1 leek de boel wel expres te verzieken of hij luisterde niet maar dat leek mij stug. Ging constant als eerste op een platform jumpen en deed hij een keer het goed ging hij niet op de sisters schieten dat sloeg echt nergens op. Gelukkig kwam een maat van mij online dus die gast gekicked :p en hem erbij gegooid toen versloegen we haar in 1 keer. Helaas ben ik nu weer bij Oryx in de Raid maar gingen er twee weg denk omdat sisters zolang had geduurd. Gaf ze nog groot gelijk ook wou er zelf ook bijna mee kappen.

Oryx paar keer geprobeerd maar dat wou niet lukken vraag me af als hij wel te verslaan is met teveel die hem nog nooit hebben verslagen inclusief mijzelf lol. En ik moet gewoon de touch of malice hebben dat maakt het allemaal een stuk makkelijker bij bosses.

Deel Deze Pagina